SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Nee, want ik lig niet in bed met iemand en ik weet dat je het alleen maar zegt om mij een plezier te doen en dat je het niet meent en bla bla blaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nog niet gelukkig.
[..]
Dit zal ik onthouden.
[..]
Ja maar stil zijn lijkt me nou ook niet gezellig.![]()
[..]
Bij deze:
WAT BEN JE TOCH LEKKER NAT GEIL BEEST.
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN
Nu blij?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je dr mond snoeren door een sok oid in te proppen
Ik zou het wel leuk vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik denk dat ik ook zou kijken van.. waitwhut?
Als ik 26 ben meen ik het wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik lig niet in bed met iemand en ik weet dat je het alleen maar zegt om mij een plezier te doen en dat je het niet meent en bla bla bla.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Insomnium het volgende:
Ik zal het nu zeggen.
En het interesseert mij geen fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Insomnium het volgende:
Ik zal het nu zeggen.
En het interesseert mij geen fuck.Verschilt per dame. Bij de ene is het wel lekker, bij de andere niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Challenge accepted.quote:
Je bent dan de enige vrouw die ik tegen kom die het niet prettig vind.quote:
Ik heb er gewoon niets mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bent dan de enige vrouw die ik tegen kom die het niet prettig vind.
Of je vind het vies om zelf te doendat kan ook
Eum.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bent dan de enige vrouw die ik tegen kom die het niet prettig vind.
Of je vind het vies om zelf te doendat kan ook
Hou jij niet van beffen?quote:
quote:
Lijkt me idd behoorlijk afhangen van de hygiëne down there.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per dame. Bij de ene is het wel lekker, bij de andere niet.
Dat kan !quote:
Mogelijkheid 1: Het is stil en je hebt waardeloze seks (voor zover het seks te noemen is)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Challenge accepted.
Ik laat je over een paar jaar weten hoe het ging.
Ik vind dat een man het ook gewoon netjes schoon moet houden daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me idd behoorlijk afhangen van de hygiëne down there.. Maar goed, voor een man geldt hetzelfde imo.
Ik ook niet.. Pijpen daarentegenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat kan !
Maar dan ben je serieus de eerste die ik tegenkom die het niet prettig vind !
Jij hebt zelf 26 gezegd he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot het zover is.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Pijpen daarentegen
Dat is nog maar de basis, smaak houd je toch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat een man het ook gewoon netjes schoon moet houden daar.
Bijwerken en gewoon netjes elke dag verzorgen en wassen en dergelijke.
Ik vind dit verwarrend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Pijpen daarentegen
Vooral dat jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me idd behoorlijk afhangen van de hygiëne down there.. Maar goed, voor een man geldt hetzelfde imo.
Ik ben 14 wat is datquote:
Is toch praktisch, zijn die gasten meteen gedouchtquote:
Ik hoef geen smaakje. Ik smaak heerlijk ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vooral dat jaDaarnaast een smaakje erbij doen doet ook wonderen
Heb jij geen biologie op school?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 14 wat is dat
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 14 wat is dat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 14 wat is dat
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen smaakje. Ik smaak heerlijk ja!.
jawelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij geen biologie op school?.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen smaakje. Ik smaak heerlijk ja!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: Het is stil en je hebt waardeloze seks (voor zover het seks te noemen is)
Mogelijkheid 2: Hoe meer geluid, hoe intenser je het beleeft.
ik heb niet gekliktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus
Jawel en je kreeg een stijfje van het plaatje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik heb niet geklikt
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de gemoederen zijn weer bedaard en het gaat alsvanouds over seks.
Nietesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel en je kreeg een stijfje van het plaatje.
Seks of religie, een tussenweg bestaat hier niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben een pittige discussie over seksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Fill me inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We hebben een pittige discussie over seks
Ik houd niet van stille vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |