SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Als je als lapo-hunter de lapo pakt, maak dan ook meteen een topic aan want je weet immers dat je de lapo hebtquote:
Dat is gebeurdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je als lapo-hunter de lapo pakt, maak dan ook meteen een topic aan want je weet immers dat je de lapo hebt.
Ik heb het over secondenwerk, niet minuten werkquote:
Dat zeg ik, junk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over secondenwerk, niet minuten werk.
Oh god, I'm an addict. Daarbij heb ik ook een hekel aan lapo hunten
.
Als je lapohunt moet je wel een goede TT hebben he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je als lapo-hunter de lapo pakt, maak dan ook meteen een topic aan want je weet immers dat je de lapo hebt.
True. Dus waarom duurde het zo lang?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je lapohunt moet je wel een goede TT hebben he.
Wat maakt het uit ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Dus waarom duurde het zo lang?
TT verzinnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er niemand is, draai ik sowieso wel weer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef WickedTunes het volgende:
draait er iemand nu of vanmiddag nog een show? Dan weet ik of ik ff moet luisteren
Aan het rooster te zien niet, dus....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef WickedTunes het volgende:
draait er iemand nu of vanmiddag nog een show? Dan weet ik of ik ff moet luisteren
Als je dat nog moet doen, moet je geen lapo huntenquote:
Kijk op het roosterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef WickedTunes het volgende:
Omdat ik moest nadenken over een goede TT.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak pas na de lapo wat verzonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat nog moet doen, moet je geen lapo hunten.
Ja mannen, die kunnen niet lapo hunten en TT verzinnen tegelijk. Vergeef onsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat nog moet doen, moet je geen lapo hunten.
Waarom ga je dan lapo-hunten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik moest nadenken over een goede TT.
Ehm...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga je dan lapo-hunten?/zeur.
Krijg jij een stijfje van topics openen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak pas na de lapo wat verzonnen.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg jij een stijfje van topics openen dan?
dankjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
samzz kan je me op het rooster zetten of ben je niet thuis
Ja! Wereldkwesties, jwtzquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef Insomnium het volgende:
Ik vind dit topic echt te gek![]()
Speciaal voor de maker van dit topic.
Tinypicquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef Insomnium het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef Insomnium het volgende:
Ik kan beter een photobucket aanmaken of niet ?quote:
imgur!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan beter een photobucket aanmaken of niet ?
Weet ik niet. Tinypic is bij mij zo traag als dikke stront in een trechterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan beter een photobucket aanmaken of niet ?
Ik zal eens rondkijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Tinypic is bij mij zo traag als dikke stront in een trechter.
Wholla een Insomnium voor me topic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef Insomnium het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg jij een stijfje van topics openen dan?
Dat klinkt als een of andere foute Noorse metalbandquote:
De enige drie die ik kenquote:
Ja ik vind de naam ook wazig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een of andere foute Noorse metalband.
Voor iedereenquote:
Bellybots!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Voor iedereen![]()
Ik ben te zwaar.
Genoeg insomnium voor iedereen
Het is ook niet dat je 's nachts wat beters te doen hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja ja zelfs ik ga met de tijd mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef Insomnium het volgende:
Oh en daar komt bij.
Mijn vrienden hebben ooit gezegd: " Insom als jij een dag niet zeurt dan vergaat de wereld "
NOU IK WAAG HET ER NIET OP !
SORRY !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je 's nachts wat beters te doen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt !
En ik vat niet alles verkeerd op hoor![]()
![]()
Maar je hebt gelijk hoor
Moet mijn tijd toch vullen.
Meestal lees ik wat nuttigs maar vaak ook niet
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik zou denk ik de hele nacht series kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Klopt !
![]()
Maar je hebt gelijk hoor
wanneer ga je draaienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Klopt !
![]()
Maar je hebt gelijk hoor
Jaaaaaaa deze week nog pleasequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wanneer ga je draaien![]()
Dat deed ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik de hele nacht series kijken.
whutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mark Ronson? De broer van Samantha Ronson die een relatie had met Lindsay Lohan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wanneer ga je draaien![]()
Ik moet eerst zeker weten dat het werkt.quote:
Je gebruikt Sam, toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Ik moet eerst zeker weten dat het werkt.
En dan moet iemand mij even uitleggen hoe ik switch tussen nummers draaien en lullen.
En dan kan ik gaan kijken
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Mark Ronson? De broer van Samantha Ronson die een relatie had met Lindsay Lohan?
Leuke series op? Gewoon de hele nacht comedy centralquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.
Maar op een gegeven moment zijn de leuke series op![]()
Gelukkig vind ik bijna alles interessant.
Dus ik heb letterlijk honderden PDF bestanden.
Van schoolboeken tot literatuur.
Van genetica tot vegetarisch koken![]()
Dus ik leer wel een hoop
Wie Mark Ronson?quote:
Wijze vrouw.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
Bang Bang Bang is baas. Alles wat Ronson aanraakt eigenlijk.
Rook menthol sigaretten, niemand wil ze dan meer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
VRIEND STEELT MIJN SIGARETTEN !! SLAAN !!!!![]()
![]()
Een maand geen seks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Dat houd ik ook niet volquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Een maand geen seks.
Kijken of hij het dan nog leuk vind.
Wat kjoet. Hij stelt mijn gezondheid voor de zijne... Eum.. neequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat houd ik ook niet vol
[..]
Wat kjoet. Hij stelt mijn gezondheid voor de zijne... Eum.. nee![]()
Hihihi, ik moest lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat houd ik ook niet vol
[..]
Wat kjoet. Hij stelt mijn gezondheid voor de zijne... Eum.. nee![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga zo maar eens wat wasjes draaien en strijken zodat ik zat kleren heb voor de vakantie
Jups !quote:
Dat staat meestal ook wel aan op de achtergrond.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke series op? Gewoon de hele nacht comedy central. De nachtprogrammering is veel leuker dan de dagprogrammering :").
Whahaquote:
Knopje van mic altijd aan laten, en alleen die lock mic switchen als je praat of niet praat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jups !
Deze week geïnstalleerd.
Encoders staan goed geloof ik en mijn mic werkt.
[..]
Dat staat meestal ook wel aan op de achtergrond.
Alleen is dat vervangen door radio49 en TC soms.
En verder gewoon veel lezen
Mkay !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Knopje van mic altijd aan laten, en alleen die lock mic switchen als je praat of niet praat.
Komt wel als hij ouder isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Bier, koffie, sigaretten en seks allemaal vies? Jij wordt nooit een echte vent!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Bah dit had god allemaal niet gewild.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Komt wel als hij ouder is![]()
* Aait broertje over zijn bolletje *
Zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mkay !
Dan moet ik nu alleen nog even kijken hoe het precies werkt allemaal.
Met playlist maken en dergelijke.
Dat moet je nou nooit tegen mensen zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Komt wel als hij ouder is![]()
* Aait broertje over zijn bolletje *
Als hij dat niet had gewild.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Bah dit had god allemaal niet gewild.
Stel zondaars!
Waarom heeft Hij dan koffiebonen, tabakplanten, hop en geyle wijven gemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Bah dit had god allemaal niet gewild.
Stel zondaars!
GMTA !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom heeft Hij dan koffiebonen, tabakplanten, hop en geyle wijven gemaakt?
Ik lust ook geen koffie en sigarettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet gewoon even rustig kijken denk ikquote:
Jij mist al een ding wat een echte vent wel heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust ook geen koffie en sigaretten. Word ik nu ook nooit een echte vent?
.
Dat is haast net zo irritant als mensen die zeggen dat het kinderen willen krijgen nog wel komtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je nou nooit tegen mensen zeggen.![]()
Dat is zo vervelendOndanks dat het goed bedoeld is.
Uiteraard niet !!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
De clitoris is niets minder dan een ienieminie micropenisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mist al een ding wat een echte vent wel heeft.
Quote van de dag.quote:
Goed puntquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard niet !!!
Jij bent wel al een lekker wijfEn... boobies...
Boobies > all
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Oiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef Insomnium het volgende:
Mijn opa had altijd pruimtabak.
Dat was wel smerig.
Vooral dat spugen
Ja godver dit ga ik dus nog voor me zien later.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De clitoris is niets minder dan een ienieminie micropenis.
Dat deed ik in Amerika omdat redneck dorp. Ik stopte toen mijn tandvlees begon te branden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef Insomnium het volgende:
Mijn opa had altijd pruimtabak.
Dat was wel smerig.
Vooral dat spugen
Inderdaad !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oi. Dat is echt goor... Die smerige zwart/bruine fluimen
!!
Ik heb het nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deed ik in Amerika omdat redneck dorp. Ik stopte toen mijn tandvlees begon te branden.
Daar kan ik inkomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wil echt nooit een vriend die pruimtabak kauwt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja godver dit ga ik dus nog voor me zien later.
Weet je wanneer het pas echt eng is ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja godver dit ga ik dus nog voor me zien later.
quote:
Laat maar zitten dat seks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet je wanneer het pas echt eng is ?
Als vrouwen een MEGA clitoris hebben.
Dus dat het eruit ziet als een mini penis
Ik zou er niet aan beginnen idd...quote:
Maar, een clitoris is feitelijk ook een ienimienie micropiemeltjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet je wanneer het pas echt eng is ?
Als vrouwen een MEGA clitoris hebben.
Dus dat het eruit ziet als een mini penis
Lichaamssappen uitwisselen enzo!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen idd...![]()
beetje jammer dit...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, een clitoris is feitelijk ook een ienimienie micropiemeltje. En ze worden ook stijf en zo
. Of iig nemen ze toe in omvang (
) wanneer gestimuleerd.
Biologie.
Vooral de gezichten die je trekt tijdens de seksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Als je erover nadenkt is seks ook best smerig.
Weinig charmant iddquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vooral de gezichten die je trekt tijdens de seks
Of de dingen die je soms uitkraamt.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje jammer dit...
mijn hartje, het is gebroken
Ja beter van niet he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik wil wel nog steeds aan je tieten zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]De waarheid moest ooit uitgesproken worden......
ja doeiiiiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik wil wel nog steeds aan je tieten zitten![]()
![]()
Ik maak nogal geluid ja. En als ik daar soms aan terug denk, denk ik 'omgquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of de dingen die je soms uitkraamt.
Plus er zijn twee soorten seks.
De lieve zachte romantische seks.
En de snoei harde ongeremde smerige seks
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doeiiii
voort wat hoort wat
Ik zou ze beide willenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
Bang Bang Bang is baas. Alles wat Ronson aanraakt eigenlijk.
Ik kan ook moeilijk stil blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak nogal geluid ja. En als ik daar soms aan terug denk, denk ik 'omg'.
God, zo'n vriendin heb ik ook ooit gehad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak nogal geluid ja. En als ik daar soms aan terug denk, denk ik 'omg'.
Nah, dat doe ik dan weer niet. Maar stil blijven lukt me echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
God, zo'n vriendin heb ik ook ooit gehad!GILLEN dat die kon zeg!
En het was echt extreem gehorig daar!
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik later fantastisch dingen ga uitschreeuwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat geschreeuw lijkt mij zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
Ik vind stille vrouwen in bed niet zoveel aan![]()
Heb altijd het idee dat ik wat fout doe dan.
ja iddquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
Ik vind stille vrouwen in bed niet zoveel aan![]()
Heb altijd het idee dat ik wat fout doe dan.
"I will leave all my juises inside you........... NOW''quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik later fantastisch dingen ga uitschreeuwen.
Daar ben ik echt het type voor.
Het enige wat je er aan kunt doen is een goed geïsoleerd huisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat geschreeuw lijkt mij zo verschrikkelijk.
YOU WANT A PIECE OF THIS COCK ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik later fantastisch dingen ga uitschreeuwen.
Daar ben ik echt het type voor.
Nee sowieso van die hele rare grommende geluidjes en nog wat rare woordjes ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"I will leave all my juises inside you........... NOW''![]()
Nee?
Ik ben niet echt stilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd
maar daarentegen vind ik stille jongens ook niet zo leuk
Niet dat ze het uit moeten schreeuwen of grommen maar goed stil zijn hoeft voor mij niet
Je moet zo'n gordijn met liefde behandelenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
was ik weer![]()
Kut gordijn wil je het open doen gaat dat ding stuk
Christenen roepen altijd: "Oh God! Oh God!"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"I will leave all my juises inside you........... NOW''![]()
Nee?
HAHAHAHAquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Christenen roepen altijd: "Oh God! Oh God!"
Wetenschappers en atheïsten misschien: "Oh random chance! Oh random chance!" of "Oh evolution! Oh evolution!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Christenen roepen altijd: "Oh God! Oh God!"
Wetenschappers en atheïsten misschien: "Oh random chance! Oh random chance!" of "Oh evolution! Oh evolution!"
Ik denk alleen puur aan mezelf dus oordoppen zijn voldoende.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige wat je er aan kunt doen is een goed geïsoleerd huis
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk alleen puur aan mezelf dus oordoppen zijn voldoende.
Ik vraag me altijd serieus af wat voor geluid je moet maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd
maar daarentegen vind ik stille jongens ook niet zo leuk
Niet dat ze het uit moeten schreeuwen of grommen maar goed stil zijn hoeft voor mij niet
Je moet natuurlijk niksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd serieus af wat voor geluid je moet maken.
Gewoon wat steunen en kreunen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
En daar ging het foutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga aan je piel trekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil mn gordijn omhoog![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gewoon wat steunen en kreunen.
En soms is het gewenst als je zegt.
WAT BEN JE TOCH LEKKER NAT GEIL BEEST.
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN.Dat laatste heeft nog nooit iemand tegen mi gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mij ook niet. Ik denk dat ik ook zou kijken van.. waitwhut?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste heeft nog nooit iemand tegen mi gezegd.
Ik heb op het moment supreme van haar wel eens wat van die dingen gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN.Romantisch etentje bij kaarslicht, zachte massage, samen in bad met rozenblaadjes, lieve woordjes in haar oortje fluisteren en haar nek zoenen, haar op je armen de slaapkamer in dragen en voorzichtig neerleggen. Haar teder strelen en dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN.![]()
Ja maar een ex van mij vond dat echt geweldig die dirty talk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik denk dat ik ook zou kijken van.. waitwhut?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
wait wut?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom niet? Die romantische trutten zijn meestal juist in voor keiharde porno.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Romantisch etentje bij kaarslicht, zachte massage, samen in bad met rozenblaadjes, lieve woordjes in haar oortje fluisteren en haar nek zoenen, haar op je armen de slaapkamer in dragen en voorzichtig neerleggen. Haar teder strelen en dan:
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN.
Ik nog niet gelukkig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niks. Behalve belasting betalen.
[..]
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN.Dit zal ik onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar stil zijn lijkt me nou ook niet gezellig.quote:
Bij deze:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN
Nu blij?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik zie het al voor mequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Romantisch etentje bij kaarslicht, zachte massage, samen in bad met rozenblaadjes, lieve woordjes in haar oortje fluisteren en haar nek zoenen, haar op je armen de slaapkamer in dragen en voorzichtig neerleggen. Haar teder strelen en dan:
Dat is dus een situatie waarin het niet moetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Probeer maar eens stil te blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
Ja maar stil zijn lijkt me nou ook niet gezellig.![]()
Ik wou het net zeggen.quote:
Misschien. Ergens. Nooit
Nee, want ik lig niet in bed met iemand en ik weet dat je het alleen maar zegt om mij een plezier te doen en dat je het niet meent en bla bla blaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nog niet gelukkig.
[..]
Dit zal ik onthouden.
[..]
Ja maar stil zijn lijkt me nou ook niet gezellig.![]()
[..]
Bij deze:
IK GA DIEP IN JE KOMEN EN JE HELEMAAL UIT ELKAAR SCHEUREN
Nu blij?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je dr mond snoeren door een sok oid in te proppen
Ik zou het wel leuk vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik 26 ben meen ik het wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik lig niet in bed met iemand en ik weet dat je het alleen maar zegt om mij een plezier te doen en dat je het niet meent en bla bla bla.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Insomnium het volgende:
Ik zal het nu zeggen.
En het interesseert mij geen fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Insomnium het volgende:
Ik zal het nu zeggen.
En het interesseert mij geen fuck.Verschilt per dame. Bij de ene is het wel lekker, bij de andere niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Challenge accepted.quote:
Je bent dan de enige vrouw die ik tegen kom die het niet prettig vind.quote:
Ik heb er gewoon niets mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bent dan de enige vrouw die ik tegen kom die het niet prettig vind.
Of je vind het vies om zelf te doendat kan ook
Eum.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bent dan de enige vrouw die ik tegen kom die het niet prettig vind.
Of je vind het vies om zelf te doendat kan ook
Hou jij niet van beffen?quote:
quote:
Lijkt me idd behoorlijk afhangen van de hygiëne down there.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt per dame. Bij de ene is het wel lekker, bij de andere niet.
Dat kan !quote:
Mogelijkheid 1: Het is stil en je hebt waardeloze seks (voor zover het seks te noemen is)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Challenge accepted.
Ik laat je over een paar jaar weten hoe het ging.
Ik vind dat een man het ook gewoon netjes schoon moet houden daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me idd behoorlijk afhangen van de hygiëne down there.. Maar goed, voor een man geldt hetzelfde imo.
Ik ook niet.. Pijpen daarentegenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat kan !
Maar dan ben je serieus de eerste die ik tegenkom die het niet prettig vind !
Jij hebt zelf 26 gezegd he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot het zover is.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Pijpen daarentegen
Dat is nog maar de basis, smaak houd je toch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat een man het ook gewoon netjes schoon moet houden daar.
Bijwerken en gewoon netjes elke dag verzorgen en wassen en dergelijke.
Ik vind dit verwarrend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Pijpen daarentegen
Vooral dat jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me idd behoorlijk afhangen van de hygiëne down there.. Maar goed, voor een man geldt hetzelfde imo.
Ik ben 14 wat is datquote:
Is toch praktisch, zijn die gasten meteen gedouchtquote:
Ik hoef geen smaakje. Ik smaak heerlijk ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vooral dat jaDaarnaast een smaakje erbij doen doet ook wonderen
Heb jij geen biologie op school?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 14 wat is dat
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 14 wat is dat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 14 wat is dat
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen smaakje. Ik smaak heerlijk ja!.
jawelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij geen biologie op school?.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen smaakje. Ik smaak heerlijk ja!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: Het is stil en je hebt waardeloze seks (voor zover het seks te noemen is)
Mogelijkheid 2: Hoe meer geluid, hoe intenser je het beleeft.
ik heb niet gekliktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus
Jawel en je kreeg een stijfje van het plaatje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik heb niet geklikt
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de gemoederen zijn weer bedaard en het gaat alsvanouds over seks.
Nietesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel en je kreeg een stijfje van het plaatje.
Seks of religie, een tussenweg bestaat hier niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben een pittige discussie over seksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Fill me inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We hebben een pittige discussie over seks
Ik houd niet van stille vrouwen.quote:
Misschien. Ergens. Nooit
Terwijl ik op school een beetje snel probeer voorbij te scrollen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ging eerst over kreunen.quote:
We kunnen nog plaatjes gaan zoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl ik op school een beetje snel probeer voorbij te scrollen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Beffen lijkt me vies, maar het aangezicht van een vagina staat me al tegen, dat heeft er ongetwijfeld mee te maken
.
Ya think?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Beffen lijkt me vies, maar het aangezicht van een vagina staat me al tegen, dat heeft er ongetwijfeld mee te maken
.
Je moet ook niet naar mosselen kijken, maar opeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Been there, done that. Maar honing? En dan nog warm ook?quote:
Ja het lijkt mij ook niets.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Een penis is ook lelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Mosselen zijn dan ook vies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar mosselen kijken, maar opeten.
Ja, tuurlijk. Smeert ook beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar honing? En dan nog warm ook?.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, qua smaak weet ik niet hoe het proeft, maar ik ga ook niet aan een open wond likken.
Homooooooooooquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik ben het daar niet altijd mee eensquote:
Oesters ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mosselen eet ik dan weer wel. En vies van vis ben ik ook niet, dus wellicht dat beffen qua smaak toch meevalt
.
Omgquote:
Eens.quote:
Ik vind piemels niet mooi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet altijd mee eens.
. Maar soms wel.
quote:
Ik kan niet zeggen dat het er in close-up smakelijk uitziet, mosselen ook niet trouwens, maar ik heb nog nooit oester gehad. Niet expres, ik ben gewoon nergens geweest waar ik er een aangeboden zou kunnen krijgenquote:
quote:
Het is wel nat dat scheelt.quote:
Das niet goed he!quote:
Ik vind ze eerlijk gezegd allebei spuuglelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind piemels niet mooi.. Vagina's ook niet, trouwens
.
Collaborateurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef ToT het volgende:
GOD-VER!!!! En ik zat weer eens naar de verkeerde stream te luisteren!!!
Oesters vereisen dan ook een verfijnde smaak. Mijn eerste pondje Iraanse kaviaar viel ook tegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Myraela het volgende:
Mosselen eet ik wel, maar vind ik niet bijzonder, maar oester vind ik echt niet lekker.
Waar is die bewegende dan heenquote:
Pondje nog wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oesters vereisen dan ook een verfijnde smaak. Mijn eerste pondje Iraanse kaviaar viel ook tegen.
Weggelopenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar is die bewegende dan heen
Terughalen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |