Ik maak nogal geluid ja. En als ik daar soms aan terug denk, denk ik 'omgquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of de dingen die je soms uitkraamt.
Plus er zijn twee soorten seks.
De lieve zachte romantische seks.
En de snoei harde ongeremde smerige seks
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doeiiii
voort wat hoort wat
Ik zou ze beide willenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
Bang Bang Bang is baas. Alles wat Ronson aanraakt eigenlijk.
Ik kan ook moeilijk stil blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak nogal geluid ja. En als ik daar soms aan terug denk, denk ik 'omg'.
God, zo'n vriendin heb ik ook ooit gehad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak nogal geluid ja. En als ik daar soms aan terug denk, denk ik 'omg'.
Nah, dat doe ik dan weer niet. Maar stil blijven lukt me echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
God, zo'n vriendin heb ik ook ooit gehad!GILLEN dat die kon zeg!
En het was echt extreem gehorig daar!
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik later fantastisch dingen ga uitschreeuwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat geschreeuw lijkt mij zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
Ik vind stille vrouwen in bed niet zoveel aan![]()
Heb altijd het idee dat ik wat fout doe dan.
ja iddquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
Ik vind stille vrouwen in bed niet zoveel aan![]()
Heb altijd het idee dat ik wat fout doe dan.
"I will leave all my juises inside you........... NOW''quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik later fantastisch dingen ga uitschreeuwen.
Daar ben ik echt het type voor.
Het enige wat je er aan kunt doen is een goed geïsoleerd huisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat geschreeuw lijkt mij zo verschrikkelijk.
YOU WANT A PIECE OF THIS COCK ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik later fantastisch dingen ga uitschreeuwen.
Daar ben ik echt het type voor.
Nee sowieso van die hele rare grommende geluidjes en nog wat rare woordjes ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"I will leave all my juises inside you........... NOW''![]()
Nee?
Ik ben niet echt stilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd
maar daarentegen vind ik stille jongens ook niet zo leuk
Niet dat ze het uit moeten schreeuwen of grommen maar goed stil zijn hoeft voor mij niet
Je moet zo'n gordijn met liefde behandelenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
was ik weer![]()
Kut gordijn wil je het open doen gaat dat ding stuk
Christenen roepen altijd: "Oh God! Oh God!"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"I will leave all my juises inside you........... NOW''![]()
Nee?
HAHAHAHAquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Christenen roepen altijd: "Oh God! Oh God!"
Wetenschappers en atheïsten misschien: "Oh random chance! Oh random chance!" of "Oh evolution! Oh evolution!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Christenen roepen altijd: "Oh God! Oh God!"
Wetenschappers en atheïsten misschien: "Oh random chance! Oh random chance!" of "Oh evolution! Oh evolution!"
Ik denk alleen puur aan mezelf dus oordoppen zijn voldoende.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige wat je er aan kunt doen is een goed geïsoleerd huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |