quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand die om 16.00 wil
Kom vlieg met me mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje van Trijntje Oosterhuis ook weer, van die kinderfilm.
Vlieg met me mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Kom en vlieg met me mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Eindelijk baas over je eigen PCquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Als het goed is kan ik vanaf morgen ook overdag meeluisteren
Dan krijg ik eindelijik adminrechten op mijn nieuwe PC
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dat is ie! Doet me zo denken aan vroegah.
quote:
Van Annie MG Schmidt, fuck..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.
Abeltje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Annie MG Schmidt, fuck..
Abeltje!
Oh, dat kan wel. Ben niet zo bekend met Nederlandse meukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.
Een bazenfilm is datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.
Dit is één van de weinige Nederlandse films wat absoluut geen meuk is. Die film moet je een keer gezien hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel. Ben niet zo bekend met Nederlandse meuk.
Ja dit. Amsterdamned was ook al zo kutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Lift vond ik saai. Nederlandse horror is best kudt.
Ik vond 'm niksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige Nederlandse films wat absoluut geen meuk is. Die film moet je een keer gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |