Truequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oerinstincten, daar doe je niks aan
Volgens mij ligt het een beetje aan de nummers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef mr-green het volgende:
is de geluidskwaliteit van vorig nummer nou zo slecht?
Of is de stream gewoon bagger momenteel?
Ik! Nou ja, het ligt op het puntje van m'n tong...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik zoek een bepaald bluesnummer wat vroeger in de Grolsch reclames werd gebruikt. Toen luidde de slogan: "Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch". Op dat moment zag je een dame richting de camera wijzen. Op YouTube kan ik er niets over vinden.
Wie weet welke commercial of nummer ik bedoel?
Grolschboek?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik! Nou ja, het ligt op het puntje van m'n tong...
Eigenlijk moet ik m'n Grolschboek even opzoeken, he.
Hoiquote:
Ja, met alle reclames en de geschiedenis van toen tot nu ergens. Maar ik kan 't boek niet vindenquote:
als je het weet wil ik het ook wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik zoek een bepaald bluesnummer wat vroeger in de Grolsch reclames werd gebruikt. Toen luidde de slogan: "Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch". Op dat moment zag je een dame richting de camera wijzen. Op YouTube kan ik er niets over vinden.
Wie weet welke commercial of nummer ik bedoel?
Een bijbel heet zoietsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, met alle reclames en de geschiedenis van toen tot nu ergens. Maar ik kan 't boek niet vinden.
Ik denk dat het aan de opname van het nummer ligt, uit '67.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef mr-green het volgende:
is de geluidskwaliteit van vorig nummer nou zo slecht?
Of is de stream gewoon bagger momenteel?
Is het verzonnen danquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Als het goed is kan ik vanaf morgen ook overdag meeluisteren
Dan krijg ik eindelijik adminrechten op mijn nieuwe PC
Ballon!quote:
Hallonquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand die om 16.00 wil
Kom vlieg met me mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje van Trijntje Oosterhuis ook weer, van die kinderfilm.
Vlieg met me mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Kom en vlieg met me mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Eindelijk baas over je eigen PCquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Als het goed is kan ik vanaf morgen ook overdag meeluisteren
Dan krijg ik eindelijik adminrechten op mijn nieuwe PC
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dat is ie! Doet me zo denken aan vroegah.
quote:
Van Annie MG Schmidt, fuck..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.
Abeltje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Annie MG Schmidt, fuck..
Abeltje!
Oh, dat kan wel. Ben niet zo bekend met Nederlandse meukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.
Een bazenfilm is datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.
Dit is één van de weinige Nederlandse films wat absoluut geen meuk is. Die film moet je een keer gezien hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel. Ben niet zo bekend met Nederlandse meuk.
Ja dit. Amsterdamned was ook al zo kutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Lift vond ik saai. Nederlandse horror is best kudt.
Ik vond 'm niksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige Nederlandse films wat absoluut geen meuk is. Die film moet je een keer gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |