SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Huygensquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ook dat is onderuit te halen. Neem een mes, als dat onder water komt, dan lijkt het krom, maar via onze eigen ogen weten wij dat het recht is. Maar wie zegt dat het mes onder water niet inderdaad krom is? Wie zegt, bovendien, dat de wetten die bijvoorbeeld de breking van het licht, waardoor het mes krom lijkt, klopt? Niet is waar.
Aldus Nietzsche.
Ga slapen.quote:
jij? Snotneus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Wanneer gaan we het over seks hebben?
Naatje roept wel vaker dingen zonder te weten waar hij het over heeft. Soms is hij net een 17-jarigequote:
Niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben je klaar met het feuten spel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Tietenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Neuh, eerder van "Maak die bochten dan niet zo krap en die bordjes zo dicht langs de rand!"quote:
Of in ieder geval een iets luchtiger onderwerp.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:
Smeerlap.quote:
Ik speelde met een onbekende en won meteen omdat ik een woord van 112 punten had. Bordje meteen leegquote:
Neppe memmen.quote:
Dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Naatje roept wel vaker dingen zonder te weten waar hij het over heeft. Soms is hij net een 17-jarige
quote:Zeker wél, en ik denk dat hier de ideale plaats is voor mijn redenering dat waarheid niet kenbaar is. De redenering is epistemologisch van aard. Ik ontleen zeer veel begrippen aan Immanuel Kant, daarom kan de redenering iets moeilijker overkomen, maar ik probeer het zo logisch en eenvoudig mogelijk op te bouwen. De reden dat ik zijn termen overneem, is om exact de juiste nuance te bereiken.
1) Alle kennis wordt oftewel a priori, oftewel a posteriori verworven. (premisse 1)
2) Als kennis valide is, en we met zekerheid kunnen zeggen dat kennis valide is, dan is deze kennis respectievelijk 'waarheid' en 'te kennen waarheid'. (premisse 2)
3) Kennis is valide, als deze kennis assertorisch, d.w.z. werkelijk, is. (premisse 3)
(Bijvoorbeeld 'God is almachtig' als synthetisch a priori/a posteriori oordeel beschouwd is kennis. Maar de vraag is of deze kennis assertorisch is, m.a.w. is God almachtig in de werkelijkheid, bestaat God in de werkelijkheid. Want zoals Kant aantoont is het een feit dat God bestaat, want 'bestaan' is geen predikaat, maar dat is nog geen kennis. Het wordt kennis vanaf dat men weet dat God bestaat in de werkelijkheid.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) Alle a priori kennis is ofwel problematisch, d.w.z. mogelijk,- en is dus niet assertorisch-, ofwel assertorisch. (Wet van het uitgesloten midden) (premisse 4)
5) Alleen de assertorische a priori kennis is waarheid. We kunnen echter niet met zekerheid zeggen dat deze a priori kennis assertorisch is, tenzij door gebruik te maken van a posteriori middelen. (ligt in de definitie van assertorisch) (premisse 5)
6) Uit (5) volgt dat zuivere a priori kennis nooit met zekerheid assertorisch is. Uit (3) volgt dat deze kennis dus niet met zekerheid valide is. Uit (2) volgt dat a priori kennis dus niet tot de 'te kennen waarheid' behoort. En dat was het eerste wat aan te tonen was. (conclusie)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dus tot zover aangetoond dat zuivere a priori kennis nooit 'te kennen waarheid' is. Dat is al een enorme stap voorwaarts. Nu zal ik aantonen dat die te kennen waarheid bij a posteriori kennis ook tamelijk beperkt is.
Stelling: Alle a posteriori kennis (dat is dus ook alle onzuivere a priori kennis; per fiat) is oftewel niet met zekerheid assertorisch, als het de dinge-an-sich aangaat, en is oftewel subjectief assertorisch als het de fenomenen aangaat. Derhalve bestaat er enkel subjectieve waarheid. (men kan hiermee leren leven, oftewel het woord 'subjectieve waarheid' als een contradictio in adjecto opvatten. In dat geval bestaat er geen waarheid, maar dat is dus slechts interpretatie)
Bewijs:
1) Alle a posteriori kennis gaat oftewel de fenomenen (mundus phaenomenon) aan, oftewel de dinge-an-sich (mundum noumenon). (premisse A)
(Ik weet dat het wat abstract wordt, nu als je bijvoorbeeld een mes in een glas met water legt, dan schijnt het dat dit mes krom is (licht breekt bij de overgang tussen twee homogene middenstoffen), nu, je kan dus zeggen : "het mes is krom". Vele mensen zullen echter zeggen: "Neen! Onzin! Het mes schijnt alleen krom, maar in werkelijkheid is het recht!" Wat ze dus bedoelen is : "Het mes als ding-an-sich is recht". Maar dat is enkel interpretatie! Je kan het ook andersom denken: het mes schijnt alleen recht, maar als we het in water houden zien we zijn ware toestand, namelijk krom. We kunnen dus niet weten of het mes nu werkelijk recht of krom is (en met de bolheid/platheid van de aarde is het analoog). Je kan nu zeggen dat we het wel kunnen weten door de optica te bestuderen, maar hoe weet jij dat de lichtstralen niet alleen gebroken schijnen bij overgang tussen twee middenstoffen, maar gebroken zijn? Dit weet je dus niet.)
2) Zoals duidelijk is uit het voorbeeld kunnen we de mundus noumenon -de dinge-an-sich- niet met zekerheid assertorisch kennen, omdat we enkel over de mundus phaenomenon beschikken. En dat was het eerste wat bewezen moest worden: we beschikken niet over waarheid omtrent de dinge-an-sich. (conclusie A)
3) De mundus phaenomenon kunnen we echter kennen, voorzover het empirisch blijft, maar deze mundus phaenomenon is slechts subjectief, want dat ligt in de definitie van mundus phaenomenon, en dat was het tweede wat bewezen moest worden. (conclusie B)
Het is belangrijk dat conclusie B goed begrepen wordt. Als je je computerscherm bekijkt, kan je dus niet zeggen: mijn computerscherm is rechthoekig (zie conclusie A), je kan echter wel zeggen: het computerscherm schijnt mij rechthoekig. Want of het nu al dan niet rechthoekig is, maakt niet uit, waar je zeker van bent is dat het rechthoekig schijnt. Nu zit je dus dicht bij de 'waarheid'. Je kan immers dit woord schijnen opheffen, door van het oordeel te maken: "Het fenomeen computerscherm is rechthoekig voor mij". Men moet hierbij dit 'voor mij' goed begrijpen. Dit is dus zeker een waarheid, maar het schijnt voor jouw, en alleen voor jouw rechthoekig! Niemand kan bewijzen dat het ook voor iemand anders rechthoekig schijnt. Dus is dit een waarheid, maar een subjectieve waarheid. En als je dit als een contradictio in adjecto opvat, bestaat 'waarheid' niet.
Nu moet je ook het onderlijnde 'voorzover het empirisch blijft', goed begrijpen. Dat het computerscherm rechthoekig schijnt, is empirisch. Dat de aarde bolvormig is idem. Maar dat wij ontstaan zijn door natuurlijke selectie niet. Het darwinisme is met andere woorden (ik neem het als voorbeeld) geen waarheid, zelfs geen subjectieve! Je kan immers al de empirische aanwijzingen voor het darwinisme ook anders interpreteren, zelfs binnen het kader van het creationisme. Het enige dat je moet doen is Ockhams scheermes verwerpen, en je bent er al bijna. Hoe je empirische 'feiten' interpreteert is dus een kwestie van interpretatie, en dat is wat wetenschap doet, 'feiten' interpreteren, dus ze houden zich niet bezig met waarheid, maar met macht.
De wetenschap als excuus
*rill* waarom zou je het daarover willen hebben?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Worden daar nou wel of geen zigeuners bij gebruikt ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
Laten we het over zigeunersaus hebben.
Nee, kampers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Worden daar nou wel of geen zigeuners bij gebruikt ?
Tang, varken.quote:
nee want ik ga geen knetter geeft raad meer doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter ik heb wratten op mijn penis, kun je daar tips over geven in je komende show.
Dan vind ik dat ze de naam wel mogen veranderen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Huygens-Fresnel_principlequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, wat is er met Huygens dan? Die ken ik niet, ik ben leergierig
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Huygens-Fresnel_principle
Hoop dat dat genoeg voor je is.
Maar ik vrees dat je er niets van begrijpt.
Why not?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want ik ga geen knetter geeft raad meer doen
ook geen sexyness
in de planning staat nog wel een raad de plaat.. het is verdrenst show
Okee dan zeg ik nog een ding.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Of in ieder geval een iets luchtiger onderwerp.
Thanxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde klonk heerlijk green
nee, alleen knetter geeft raad was niet echt een succes imo.. dus doe ik niet weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Why not?
Je gaat toch niet proberen serieus genomen te worden?
Oh, dat is met de breking van licht waar ik het over had?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Huygens-Fresnel_principle
Hoop dat dat genoeg voor je is.
Maar ik vrees dat je er niets van begrijpt.
In dit geval quote je dus gewoon de verkeerde persoon, enige zelfreflectie ontbeert kennelijk nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naïef heh, zo'n 17-jarig jongetje. Hij weet totaal niet waar hij het over heeft...
Ik neem er geen aanstoot aan hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dan zeg ik nog een ding.
Sorry als mensen aanstoot namen van wat ik heb gezegd. Ik vind het zelf een tikje overdreven omdat het enkel over het woordje holocaust gaat. Bij een andere woordkeuze was dit hele gedoe er niet geweest. Ik ben zelf wel flink genoeg om te zien dat dit geen smaakvolle grap is, maar goed hij kwam in me op en ik loop nu eenmaal op een forum rond waar je vrij veel kan zeggen.
Maar goed mocht iemand hier aanstoot van hebben dan bied ik mijn excuus aan.
Zo die onzin hebben we weer gehad.
Dit hoef je echt niet te zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry als mensen aanstoot namen van wat ik heb gezegd. Ik vind het zelf een tikje overdreven omdat het enkel over het woordje holocaust gaat. Bij een andere woordkeuze was dit hele gedoe er niet geweest. Ik ben zelf wel flink genoeg om te zien dat dit geen smaakvolle grap is, maar goed hij kwam in me op en ik loop nu eenmaal op een forum rond waar je vrij veel kan zeggen.
dan zijn vrouwen daar toch ook anders in, ik vind weinigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die dat niet vinden hoor.
Quote ik de verkeerde persoon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In dit geval quote je dus gewoon de verkeerde persoon, enige zelfreflectie ontbeert kennelijk nog.
Maar een vrouwenlijf is dan ook gewoon veel mooier dan een mannenlijf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zijn vrouwen daar toch ook anders in, ik vind weinigaan mannenlijven
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
een hele mooie vrouw met een stel mooie tetten
[ afbeelding ]
Heb je ergens een linkje naar de post, want ik heb weer een hoop gemist. Gelukkig was er Bella.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Een Wicked maakt zich er druk om en anderen blijkbaar ook. Dus ik zeg het even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit hoef je echt niet te zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ze moet alleen d'r lippen nie zo hard op elkaar drukken, zo vind ik het er althans uitzien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
een hele mooie vrouw met een stel mooie tetten
[ afbeelding ]
Goliath is die ongeknipte reus, david de dwerg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom is elke discussie met naatje erbij over iets slims net zoiets als david en goliath en weet ik nooit wie dan wie is
Eh, omdat je er niet geïnteresseerd in bent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom is elke discussie met naatje erbij over iets slims net zoiets als david en goliath en weet ik nooit wie dan wie is
qft!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar een vrouwenlijf is dan ook gewoon veel mooier dan een mannenlijf.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ergens een linkje naar de post, want ik heb weer een hoop gemist. Gelukkig was er Bella.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn bezig met een holocaust beginnend in onze buurt de Bijlmer.
Die zal worden gezuiverd van blanken.
Daarna volgt Amsterdam en de rest van Nederland.
Omdat eh je dat hier gewoon niet moet doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar een vrouwenlijf is dan ook gewoon veel mooier dan een mannenlijf.
Omdat Naatje altijd zo lekker rebels vast blijft houden aan zijn standpunt en vaak pas later zal nadenken over wat iemand anders zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet.
Je bedoelt dat ik 'aldus Nietzsche' schreef? Maar dit onderschrijft Nietzsche dus ook. Dus ik ben daarin niet fout en ik heb ook gelinkt naar de goede persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op welk vlak?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee t viel wel mee hoor Heloef. Jij was gewoon lekker worstje braden op de bbq, maar Naatje gooide er een bus spiritus bovenopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Een Wicked maakt zich er druk om en anderen blijkbaar ook. Dus ik zeg het even.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op welk vlak?
De meeste mannen hier zouden liever jou neuken dan naatje, je kwaliteiten liggen gewoon op een ander vlak.
whehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op welk vlak?
De meeste mannen hier zouden liever jou neuken dan naatje, je kwaliteiten liggen gewoon op een ander vlak.
Je zei dat ik nooit een grap moest maken over de holocaust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee t viel wel mee hoor Heloef. Jij was gewoon lekker worstje braden op de bbq, maar Naatje gooide er een bus spiritus bovenopTja, dan moet er geblust worden he?
quote:
Goede graadmeter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op welk vlak?
En dat heb je gedaan.. prima zo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zei dat ik nooit een grap moest maken over de holocaust.
Dus ik dacht als het zo in slaat als een bom moet ik even het duidelijk stellen.
Ik zou Faye wel raken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik neuk idd liever faye dan naatje, maar liever geen van beide
Standpunt innemen --> iemand ondervragen over zijn standpunt --> tegenargumenten inbrengen --> mensen gaan nadenken --> ik heb wat geleerd, profit. Zo leer ik steeds weer bij. Ideale manier, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Omdat Naatje altijd zo lekker rebels vast blijft houden aan zijn standpunt en vaak pas later zal nadenken over wat iemand anders zegt
Althans dat is hoe ik momenteel over Naatje in discussies denk.
Ze is me te jong.quote:
Ik bemoei me inhoudelijk niet meer met discussies waar jij bij zit, dat is niet zo bevoordelijk voor ons en ik heb geen zin meer in akkefietjes zoals laatst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eh, omdat je er niet geïnteresseerd in bent?
Waarom plaats je die vraag dan nog?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bemoei me inhoudelijk niet meer met discussies waar jij bij zit, dat is niet zo bevoordelijk voor ons en ik heb geen zin meer in akkefietjes zoals laatst.
Ik bewaar mijn energie voor leukere dingen die ik met je kan doen
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil er nog iemand na zook draaien?
anders zet ik om half 1 gup aan
is dit geen SC dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Maar discussies op forum als dit
Dit is net een SC
Dat je iets wilt leren prima, echter je kan ook eerst even 123 nadenken voor je iets zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Standpunt innemen --> iemand ondervragen over zijn standpunt --> tegenargumenten inbrengen --> mensen gaan nadenken --> ik heb wat geleerd, profit. Zo leer ik steeds weer bij. Ideale manier, al zeg ik het zelf
Als dat christenjong er niet was wel ja.quote:
Nee maar serieus, bloed mooie vrouwen toch zijn zelden bijster intelligent? Maar niemand geeft toch ene neuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Oeh OE OEHA OU OEH OEHA! OE!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Karzai het volgende:
Ik kan niet meer tegen wiet, ik heb 4 trekjes genomen en ik ben stoned als een aap
Hihi, in je citaat zag je precies drie keer ik aan het begin van een regel staan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom plaats je die vraag dan nog?
Dat lijkt mij een strak plan gezien hoe Naatje discussies in gaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bemoei me inhoudelijk niet meer met discussies waar jij bij zit, dat is niet zo bevoordelijk voor ons en ik heb geen zin meer in akkefietjes zoals laatst.
Ik bewaar mijn energie voor leukere dingen die ik met je kan doen
Doe jij meisjes en jongens?quote:
Die kan ik wel aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dat christenjong er niet was wel ja.
Nee joh, niet nadenken, gewoon lekker provocerend bezig zijn. Als ik heel genuanceerd uit de hoek kom, dan heb ik meteen alle consensus in dit topic en komt er geen leuke discussie, waarin ik ook iets leer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat je iets wilt leren prima, echter je kan ook eerst even 123 nadenken voor je iets zegt
Al snap ik je wel hoor: het is de leeftijd
Ik heb zo mijn principes.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bloed mooie vrouwen toch zijn zelden bijster intelligent? Maar niemand geeft toch ene neuk?Ik heb de nieuwe aanwas aan studenten eens bekeken die hier vrolijk aan het rond fietsen waren. En ik keek me ogen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, doe dit es ff in privegesprek met haar niet op openbaar forum hahahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het een willekeurige andere user was geweest, had ik het ook zo gevraagd...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dude, doe dit es ff in privegesprek met haar niet op openbaar forum hahahaha
Natuurlijk wel. Je hoeft toch niet iedereen te laten weten doormiddel van een discussie dat jij iets hebt geleerd of dat je een standpunt hebt...???quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, niet nadenken, gewoon lekker provocerend bezig zijn. Als ik heel genuanceerd uit de hoek kom, dan heb ik meteen alle consensus in dit topic en komt er geen leuke discussie, waarin ik ook iets leer.
Het was meer een opmerking. Ik hoef geen antwoord op de vraag wie de david of de goliath isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm zij bespreken altijd genoeg in dit topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dude, doe dit es ff in privegesprek met haar niet op openbaar forum hahahaha
Nee, je snapt me niet: ik wil wat leren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je hoeft toch niet iedereen te laten weten doormiddel van een discussie dat jij iets hebt geleerd of dat je een standpunt hebt...???
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Myra en Faye schelen gewoon maar 1 jaar, terwijl ik bij Myra altijd het gevoel heb dat ze 35 is en HBO-pedagogiek gevolgd heeft en Faye laatstejaars vmbo is.
Ik hou daar dus persoonlijk niet zo van omdat ik weet dat het in de praktijk (buiten t forum) ''vaak'' een slechte tactiek is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef Zokunen het volgende:
Bij naatje moet je door zijn onschuldigheid en betweterigheid heen prikken als je een discussie aangaat.
Hij gaat er extreem zelfverzekerd in, wat een goede tactiek is, maar lastig om te counteren, vooral als je zo'n iemand wel mag.
dat is een non-argumentatie... je lult overal omheen... kom eens tot de kern manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het een willekeurige andere user was geweest, had ik het ook zo gevraagd...
Ik had ook pas heel laat door dat Myr pas 19 is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Myra en Faye schelen gewoon maar 1 jaar, terwijl ik bij Myra altijd het gevoel heb dat ze 35 is en HBO-pedagogiek gevolgd heeft en Faye laatstejaars vmbo is.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Geen bullshit praten. Jij vindt het maar al te leuk om lekker zoals je het zelf noemt ''Anarchie'' overal tegen aan te schoppenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet: ik wil wat leren.
Zwijg, goddeloze. Ik duld geen afwijking in de leer. Geen opruiende teksten uitspreken!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
dat is een non-argumentatie... je lult overal omheen... kom eens tot de kern man
Ben er geen fan van, maar dat is wel kort door de bocht zijn stijl.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik hou daar dus persoonlijk niet zo van omdat ik weet dat het in de praktijk (buiten t forum) ''vaak'' een slechte tactiek is.
Corrigerende tikken die je her en der uitdeelt?quote:
Ik behoor in vwo 6 te zitten, doe nu vwo 5 voor de tweede keer, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Trustenquote:
Oeh ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Corrigerende tikken die je her en der uitdeelt?
maw: uitgeluld...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zwijg, goddeloze. Ik duld geen afwijking in de leer. Geen opruiende teksten uitspreken!
Ik deed VMBO!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ook. Maar ik ben daarentegen slim.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed VMBO!![]()
Kijk ik ben een mongooltje.
Ik deed MBO. Ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed VMBO!![]()
Kijk ik ben een mongooltje.
Slaap lekker!quote:
Dat ook, heerlijk rellen manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Geen bullshit praten. Jij vindt het maar al te leuk om lekker zoals je het zelf noemt ''Anarchie'' overal tegen aan te schoppen
Niets aanbidden of iets aanbidden dat er niet is..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zwijg, goddeloze. Ik duld geen afwijking in de leer. Geen opruiende teksten uitspreken!
Je hoeft er toch geen waardeoordeel aan te verbinden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik behoor in vwo 6 te zitten, doe nu vwo 5 voor de tweede keer, maar toch bedankt
maar ze ziet er wel lekker jong uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Myr vind ik sowieso veel ouder overkomen dan ze is.
Ik doe MBO, geef me de boks.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ze ziet er wel lekker jong uit
En filosofen quoten zegt niks over je eigen mening. Kom eens tot de kern van de zaak... ik wachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ook, heerlijk rellen manMaar rellen kan ook op een andere manier, die zonder overdrijven en drogreden is, maar daar heb ik de kennis niet voor, dus ik moet wel. Daarnaast: ik weet dat ik niets weet.
Opoe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
In mijn tijd heette het nog VBO.. Kijk mij eens oud zijn
Jij had qua intellectuele vermogens ook makkelijk hbo kunnen doen, maar goed heb ik je als een gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik deed vmbo, nu mbo.. ik ben niet dom, maar ook niet slim
ik ben knetter
Dat is echt voor sukkels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ook, heerlijk rellen manMaar rellen kan ook op een andere manier, die zonder overdrijven en drogreden is, maar daar heb ik de kennis niet voor, dus ik moet wel. Daarnaast: ik weet dat ik niets weet.
En MAVO, hoezo oud?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
In mijn tijd heette het nog VBO.. Kijk mij eens oud zijn
Jij weet mij altijd op de kast te jagen met dingen die me diep zitten, hou gewoon eens op met praten over mij. Je komt me nu de strot uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft er toch geen waardeoordeel aan te verbinden?
AL die jonkies hierquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben daarentegen slim.
Nee, dat getuige van een enorm bewustzijn. Denken dat je veel weet is daarentegen behoorlijk dom.quote:
ik presteer graag onder mijn kunnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij had qua intellectuele vermogens ook makkelijk hbo kunnen doen, maar goed heb ik je als een gezegd.
Oh, wil je mijn eigen mening weten: ik denk dat er een waarheid is, die ook te behalen is door middel van de rede, maar vooral in de wetenschap te behalen is. Het is slechts een deel van de waarheid, maar toch: waarheid. Er is ook niet 1 waarheid, maar meerdere. Er zit iets goeds in elke leer, filosofie en overtuiging, maar ook wel iets fouts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En filosofen quoten zegt niks over je eigen mening. Kom eens tot de kern van de zaak... ik wacht
Wicked heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
Faye, niet zo aantrekken... jullie gooien je shit zelf op dit forum. Dan kan iedereen er ook een hoop stront op smijten...
*high-five*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik presteer graag onder mijn kunnen
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Ik ben te goed voor het MBO.
Best pijnlijk omdat dag in dag uit te zien.
Nee. Gewoon nee. Je slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dat getuige van een enorm bewustzijn. Denken dat je veel weet is daarentegen behoorlijk dom.
WT bedoelt denk ik dat quoten van Plato zonder eigen argumenten niks zegt en dus een loze aktie isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dat getuige van een enorm bewustzijn. Denken dat je veel weet is daarentegen behoorlijk dom.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Guppy zwemt.. iedereen die nu nog gaat bedenken dat hij of zij eigenlijk wel had willen draaien mag een klacht sturen in drievoud aan:
Klachtencommissie radio 49
t.a.v.Mejufvrouw Knetter.
Gekkenstraat 69
1001 RO
Looneytown
Ik MEAO-CEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AL die jonkies hier![]()
VMBO is er niet beter op geworden, hadden het beter kunnen houden zoals het was, maar goed, das mijn mening.. Daarna BBL gedaan, MBO niveau..
Stiekem ben je geniaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik presteer graag onder mijn kunnen
Ga je toch even met ze in discussiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, oudergezeik binnen luttele seconden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is het punt; hij zegt iets over dingen die ik hier niet heb gezegd. Telkens weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
Faye, niet zo aantrekken... jullie gooien je shit zelf op dit forum. Dan kan iedereen er ook een hoop stront op smijten...
Hij slaat de plank wel mis, maar daar kom je nog wel achter. Socrates zegt niet voor niets dat het enige wat hij weet is, dat hij niets weet. Dat heb ik overigens van mijn vader.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Je slaat de plank mis.
Samen!quote:
69quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Guppy zwemt.. iedereen die nu nog gaat bedenken dat hij of zij eigenlijk wel had willen draaien mag een klacht sturen in drievoud aan:
Klachtencommissie radio 49
t.a.v.Mejufvrouw Knetter.
Gekkenstraat 69
1001 RO
Looneytown
weet ze zelf ook wel (haha)quote:
Denk je dat Naatje zijn kennis alleen uit boekjes en van citaten haalt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
WT bedoelt denk ik dat quoten van Plato zonder eigen argumenten niks zegt en dus een loze aktie is
Alleen de oversekste Faye viel het op.quote:
Niemand weet alles, denken dat je veel weet getuigd van domheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Je slaat de plank mis.
De muziek zeker nietquote:
Zeg dat je mobiel zit en last hebt van autocorrect.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, dit is al de zoveelste keer dat ik iets schrijf of zeg en eigenlijk iets anders bedoel... Wel ipv niet, imperfectum ipv imperativus... Steeds meer van die fouten...
Dat is ongeloofwaardig, want ik heb PI gebruik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat je mobiel zit en last hebt van autocorrect.
Kon hij dat maar zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat je mobiel zit en last hebt van autocorrect.
Ik was ook in schok toen ik het hoorde.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niemand weet alles, denken dat je veel weet getuigd van domheid.
Denken dat je van iets behoorlijk wat weet, en dat aan kunnen tonen getuigd van zelfkennis.
Niemand wil alles weten, niemand kan alles weten, en zelfs veel weten is eigenlijk onmogelijk.
veel van iets weten kan wel.. maar zeggen.
Ik ben slim want ik weet veel.. is eigenlijk zeggen: ik heb een ego die een eigen huis nodig is, en denk te weten dat ik veel weet, wat aantoont dat ik eigenlijk maar bar weinig weet
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Denken dat je van iets behoorlijk wat weet, en dat aan kunnen tonen getuigd van zelfkennis.
Niemand wil alles weten, niemand kan alles weten, en zelfs veel weten is eigenlijk onmogelijk.
Ik ben slim want ik weet veel.. is eigenlijk zeggen: ik heb een ego die een eigen huis nodig is, en denk te weten dat ik veel weet, wat aantoont dat ik eigenlijk maar bar weinig weet
Ze is echt te slim voor het MBO.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat komt omdat sokrates de zogenaamde "sokratische ironie" gebruikte. Hierin past het citaat wel, zeker omdat de contradictio in terminis aanzet tot denken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij slaat de plank wel mis, maar daar kom je nog wel achter. Socrates zegt niet voor niets dat het enige wat hij weet is, dat hij niets weet. Dat heb ik overigens van mijn vader.
Vanaf mobiel, al sinds 22.30quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is ongeloofwaardig, want ik heb PI gebruik.
dat zie je heel vaak.. ik weet liever van veel een beetje.. dan van iets veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Ik ken serieus autisten die door specifieke kennis op een bepaald vlak tot de maatschappelijk topklasse behoren. Dan hebben we het over artsen en medisch specialisten.
Maar fatsoenlijk een gesprek aangaan, betrokkenheid tonen of zelfs een gezin onderhouden kunnen ze niet.
Mee eens... al is er wel verschil tussen specialisme en algemene kennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zie je heel vaak.. ik weet liever van veel een beetje.. dan van iets veel.
mee kunnen praten, sociale contacten kunnen leggen, toe kunnen geven dat je van iets misschien niet veel of eigenlijk niets weet.. vind ik veel belangrijker.
Jij wilt uiteindelijk toch gewoon de porno in, samen met Faye?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Die niveaus zeggen allemaal niets. Sowieso maakt het niets uit. Ik vind mezelf best slim, maar een uni is niets voor mij.
Uiteraard, maar zelfs de zogenoemde specialisten weten niet alles van dat onderwerp.. en kunnen nog dingen bijleren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mee eens... al is er wel verschil tussen specialisme en algemene kennis
Volgend jaar beginnen we.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij wilt uiteindelijk toch gewoon de porno in, samen met Faye?
Dat ook ik doe nu extended HBO (vertraging dus), maar ik weet zeker dat ik, mits juist geprikkeld, uni verkort zou kunnen doen. Dat klinkt stom, maar ik ben nog nooit geprikkeld, heb nog nooit geleerd, enkel een keer wat doorgelezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Die niveaus zeggen allemaal niets. Sowieso maakt het niets uit. Ik vind mezelf best slim, maar een uni is niets voor mij.
Als je autistisch genoeg bent om je compleet te specialiseren in bètavakken of IT-toestanden krijg je later ongetwijfeld een topsalaris.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mee eens... al is er wel verschil tussen specialisme en algemene kennis
Ik plak er meestal achter 'ik kan het enkel vermoeden'. Nu liet ik dat voor de gelegenheid eens weg, maar ik ben het met je eens: als je helemaal niet bezig bent om dingen te weten, op wat voor een vlak ook en nadat je dat weet, nog steeds beweert dat je daarover niets weet, dan is dat relatief lui. Maar, dan nog. Er bestaat binnen de kwantum fysica de opvatting dat doordat wij waarnemen de realiteit is, zoals deze is. Als de waarnemer echter er niet is, zou er alles kunnen zijn. Dan zou de vloer naast je bed net zo goed een afgrond kunnen zijn... Wij denken te weten dat daar een vloer is, maar is dat wel zo? Volgens de kwantum fysica stroming waar ik het over heb (afgeschilderd als pseudo wetenschappelijk dit, trouwens) kan het dus alles zijn... Je weet het dus niet zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat komt omdat sokrates de zogenaamde "sokratische ironie" gebruikte. Hierin past het citaat wel, zeker omdat de contradictio in terminis aanzet tot denken.
Maar als je dit in het echte leven gebruikt is nogal jammer, en vooral lui. Als je een beetje weet te kaderen kun je best een voorzichtige schatting maken.
qftquote:
Als versieren niet zo makkelijk gaat.quote:
Einstein kon ook dom zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind het stom dat mensen in niveaus denken.
zo van
vmbo
mbo
alsof enkel havo en hoger
hbo en hoger
betekend dat je slim bent.. slim is maar net wat je slim vind.
soms kan een mbo opleiding beter zijn dan een hbo.. ligt er ook maar net aan of je praktisch of theoretisch persoon bent.
Kijk deze post getruigt van ware wijsheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik haat het als mensen mij vmbo schatten omdat het vmbo mensen zijn die mijn basisschool tot een ware hel hebben gemaakt omdat ik te slim voor ze was en ze mij niet begrepen. Daarom zul je mij ook nooit zo betweter en alleswetend in discussies zien doen zoals naat.
I've had enough
Zeg nou maar gewoon niks meer over mij.. dankjewelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij wilt uiteindelijk toch gewoon de porno in, samen met Faye?
Ik schiet die kat gewoon dood.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik plak er meestal achter 'ik kan het enkel vermoeden'. Nu liet ik dat voor de gelegenheid eens weg, maar ik ben het met je eens: als je helemaal niet bezig bent om dingen te weten, op wat voor een vlak ook en nadat je dat weet, nog steeds beweert dat je daarover niets weet, dan is dat relatief lui. Maar, dan nog. Er bestaat binnen de kwantum fysica de opvatting dat doordat wij waarnemen de realiteit is, zoals deze is. Als de waarnemer echter er niet is, zou er alles kunnen zijn. Dan zou de vloer naast je bed net zo goed een afgrond kunnen zijn... Wij denken te weten dat daar een vloer is, maar is dat wel zo? Volgens de kwantum fysica stroming waar ik het over heb (afgeschilderd als pseudo wetenschappelijk dit, trouwens) kan het dus alles zijn... Je weet het dus niet zeker.
Die was al dood. En levend tegelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schiet die kat gewoon dood.
Omdat die HBO-typetjes natuurlijke aandrang hebben om leiding te geven over het MBO/Bouwvakkerplebs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo van
vmbo
mbo
hbo en hoger
soms kan een mbo opleiding beter zijn dan een hbo.. ligt er ook maar net aan of je praktisch of theoretisch persoon bent.
Einstein hield niet van naar school gaan.quote:
Zelfde hier, ik leer makkelijk en snel. Maar alles wat makkelijk is, is saai. Dus ik raak afgeleid. Daarom vind ik design zo leuk, het is nooit makkelijk, want creativiteit en originaliteit is niet makkelijk. Het kan altijd beter en is nooit klaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat ook ik doe nu extended HBO (vertraging dus), maar ik weet zeker dat ik, mits juist geprikkeld, uni verkort zou kunnen doen. Dat klinkt stom, maar ik ben nog nooit geprikkeld, heb nog nooit geleerd, enkel een keer wat doorgelezen.
Was er maar iemand die mij op de juiste manier kon prikkelen.
Dat laatste is zo belangrijk. Er zijn mensen die met hun handen de meest prachtige dingen kunnen maken, die je naast een auto zet en ze horen wat er mis mee is en hem met een uurtje weer perfect aan de praat hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo van
vmbo
mbo
hbo en hoger
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Einstein hield niet van naar school gaan.
Dus hij was in het huidige onderwijssysteem in Nederland misschien een VMBO leerling geweest.
Nee ik ben onzeker over mijn lichaam ik wil niet in de porno.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen wilt de porno in met Faye in dit topic, ongeacht geslacht.
maar het zegt weinig over hoe slim iemand is..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Nou ja er zit natuurlijk wel een degelijk verschil in niveau en wat je voor kennis en competenties leert op een MBO en HBO. Heb beiden gedaan en daar is wel een groot verschil
Met alleen intelligentie kom je ook niet zo heel ver. Je moet over veel meer kwaliteiten beschikken om er een succesvol leven van te maken. En daar gaat t bij mij beetje misquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo van
vmbo
mbo
hbo en hoger
het is wel makkelijk cashen zou je zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben onzeker over mijn lichaam ik wil niet in de porno.
so true. In mijn vakgebied had je geen hbo, daarom dus mbo gedaan... zegt niks over niveau, want ik heb wel havo op zakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo van
vmbo
mbo
hbo en hoger
Waarom zouden ze jou moeten prikkelen als jij het toch wel naar grote waarschijnlijkheid haald en iemand anders die veel minder capaciteiten bezit als jij die docent veel meer nodig heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef Zokunen het volgende:
Hetgeen waar ik het meest van baal dat docenten falen mij te prikkelen.
Dus ik doe niks (ook mijn fout hoor), maar prikkel mij en ik doe zo veel meer.
De moeilijkste vakken haalde ik door op te letten tijdens de colleges, bijna niemand haalde het en ik had een 8.
De simpele vakken waren een hel. En die staan nu dus nog open :S
Ja klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel makkelijk cashen zou je zeggen
Sociaal zijn, bijv. Of gewoon überhaupt contact maken. Motivatie is ook een onderdeel, en discipline voor als je geen motivatie hebt, etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Met alleen intelligentie kom je ook niet zo heel ver. Je moet over veel meer kwaliteiten beschikken om er een succesvol leven van te maken. En daar gaat t bij mij beetje mis
Je bent wel lief hoor, maar wel meisjes/achtig lief. Perfecte projectie van de zelfbewuste lolitaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon niks meer over mij.. dankjewel
Yeah sure.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Schoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, kom op, als je het in groep 7 gaat hebben over schakelstroom als spreekbeurt en in de brugklas over het Sterrenstelsel... dan ben je toch redelijk idioot bezig.
Nee waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, kom op, als je het in groep 7 gaat hebben over schakelstroom als spreekbeurt en in de brugklas over het Sterrenstelsel... dan ben je toch redelijk idioot bezig.
als ik 5x zoveel kon verdienen door ze uit te doen dan zou ik wel ff moeten nadenken hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar loop het graag mis als ik mijn kleren kan aanhouden hoor.
Laat ik wijs m'n mond houdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
True...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
Niets tegen mbo'ers. Maar zeggen dat een hbo en mbo gelijk zijn of mbo zelfs beter is natuurlijk onzin.ik denk dat iedereen mbo-hbo doorstroom dat kan bevestigen.
ik heb vmbo, mbo niv 2, mbo niv 2, mbo niv 3 en nu bezig met mbo niv 4.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
so true. In mijn vakgebied had je geen hbo, daarom dus mbo gedaan... zegt niks over niveau, want ik heb wel havo op zak
Idd, mn sociale skills zijn niet echt denderend irl. En motivatie en discipline ontbreekt bij mij ook nogal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sociaal zijn, bijv. Of gewoon überhaupt contact maken. Motivatie is ook een onderdeel, en discipline voor als je geen motivatie hebt, etc.
Heej stiffiequote:
Jij hebt gewoon geluk gehad met je klas en als je nu wilt horen dat je slim bent: je bent superslim!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Dit ga je toch niet menen he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Filmpjes van maarten van rossem kijken
Ik ben nogal ambitieus dit jaar, dus ik hoop mijn motivatie ook hoog te hebben en daardoor discipline te hebben...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Idd, mn sociale skills zijn niet echt denderend irl. En motivatie en discipline ontbreekt bij mij ook nogal.
Nee hoor. Maar ik zie niet in wat er raar aan is. Als je het op een leuke en boeiende en begrijpelijke manier kan brengen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, jij deed dat natuurlijk ook. Iedereen hier op FOK! is hoogbegaafd (ja, ik generaliseer).
Dat is een Held!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Filmpjes van maarten van rossem kijken
Creatief en commercieel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True...
Maar jij bent eigenlijk toch ook alleen maar enorm creatief?
Welk kind is in groep 7 bezig met schakelstroom, welke prepuber is er bezig met sterrenstelsels?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik zie niet in wat er raar aan is. Als je het op een leuke en boeiende en begrijpelijke manier kan brengen?
Ik ken ze. Of kende, want nu is ze net zo oud als ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk kind is in groep 7 bezig met schakelstroom, welke prepuber is er bezig met sterrenstelsels?
Ik heb zo'n vermoeden dat jij het antwoord weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk kind is in groep 7 bezig met schakelstroom, welke prepuber is er bezig met sterrenstelsels?
Ik hoop het ook voor je! Ga alstublieft niet je leven zo vergooien als ik gedaan heb. Je bent nog jong en kan nog alle kanten uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben nogal ambitieus dit jaar, dus ik hoop mijn motivatie ook hoog te hebben en daardoor discipline te hebben...
quote:
Zelfs dan nog nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik 5x zoveel kon verdienen door ze uit te doen dan zou ik wel ff moeten nadenken hoor
Waarom begin je niet je eigen bedrijfje in iets van webdesign? Voor zover ik je ken (en ja dat is oppervlakkig) ben je niet iemand die zich voortdurend laat aansturen door een baas.quote:
Ja hebben we net een heel schandaal over gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toch hoor je meer van de 'hogere' studies dat ze falen en het papiertje zo weg geven.. zegt mij ook genoeg ergens
Ik las 'de ontdekking van de hemel' toen de rest dingen als 'opzoek naar de dolfijn' als boek besprak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, daar gaat het ook niet om, maar ik heb het in de brugklas wel meteen verpest zo op sociaal vlak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken ze. Of kende, want nu is ze net zo oud als ik.
Is best een leuk meisje geworden hoor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las 'de ontdekking van de hemel' toen de rest dingen als 'opzoek naar de dolfijn' als boek besprak.
Trustenquote:
Lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou moeten prikkelen als jij het toch wel naar grote waarschijnlijkheid haald en iemand anders die veel minder capaciteiten bezit als jij die docent veel meer nodig heeft?
Dat is baasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las 'de ontdekking van de hemel' toen de rest dingen als 'opzoek naar de dolfijn' als boek besprak.
GODVER WEER DIE DOLFIJN!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |