Why not?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want ik ga geen knetter geeft raad meer doen
ook geen sexyness
in de planning staat nog wel een raad de plaat.. het is verdrenst show
Okee dan zeg ik nog een ding.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Of in ieder geval een iets luchtiger onderwerp.
Thanxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde klonk heerlijk green
nee, alleen knetter geeft raad was niet echt een succes imo.. dus doe ik niet weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Why not?
Je gaat toch niet proberen serieus genomen te worden?
Oh, dat is met de breking van licht waar ik het over had?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Huygens-Fresnel_principle
Hoop dat dat genoeg voor je is.
Maar ik vrees dat je er niets van begrijpt.
In dit geval quote je dus gewoon de verkeerde persoon, enige zelfreflectie ontbeert kennelijk nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naïef heh, zo'n 17-jarig jongetje. Hij weet totaal niet waar hij het over heeft...
Ik neem er geen aanstoot aan hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dan zeg ik nog een ding.
Sorry als mensen aanstoot namen van wat ik heb gezegd. Ik vind het zelf een tikje overdreven omdat het enkel over het woordje holocaust gaat. Bij een andere woordkeuze was dit hele gedoe er niet geweest. Ik ben zelf wel flink genoeg om te zien dat dit geen smaakvolle grap is, maar goed hij kwam in me op en ik loop nu eenmaal op een forum rond waar je vrij veel kan zeggen.
Maar goed mocht iemand hier aanstoot van hebben dan bied ik mijn excuus aan.
Zo die onzin hebben we weer gehad.
Dit hoef je echt niet te zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry als mensen aanstoot namen van wat ik heb gezegd. Ik vind het zelf een tikje overdreven omdat het enkel over het woordje holocaust gaat. Bij een andere woordkeuze was dit hele gedoe er niet geweest. Ik ben zelf wel flink genoeg om te zien dat dit geen smaakvolle grap is, maar goed hij kwam in me op en ik loop nu eenmaal op een forum rond waar je vrij veel kan zeggen.
dan zijn vrouwen daar toch ook anders in, ik vind weinigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die dat niet vinden hoor.
Quote ik de verkeerde persoon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In dit geval quote je dus gewoon de verkeerde persoon, enige zelfreflectie ontbeert kennelijk nog.
Maar een vrouwenlijf is dan ook gewoon veel mooier dan een mannenlijf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zijn vrouwen daar toch ook anders in, ik vind weinigaan mannenlijven
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
een hele mooie vrouw met een stel mooie tetten
[ afbeelding ]
Heb je ergens een linkje naar de post, want ik heb weer een hoop gemist. Gelukkig was er Bella.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Een Wicked maakt zich er druk om en anderen blijkbaar ook. Dus ik zeg het even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit hoef je echt niet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |