Oh, wil je mijn eigen mening weten: ik denk dat er een waarheid is, die ook te behalen is door middel van de rede, maar vooral in de wetenschap te behalen is. Het is slechts een deel van de waarheid, maar toch: waarheid. Er is ook niet 1 waarheid, maar meerdere. Er zit iets goeds in elke leer, filosofie en overtuiging, maar ook wel iets fouts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En filosofen quoten zegt niks over je eigen mening. Kom eens tot de kern van de zaak... ik wacht
Wicked heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
Faye, niet zo aantrekken... jullie gooien je shit zelf op dit forum. Dan kan iedereen er ook een hoop stront op smijten...
*high-five*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik presteer graag onder mijn kunnen
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Ik ben te goed voor het MBO.
Best pijnlijk omdat dag in dag uit te zien.
Nee. Gewoon nee. Je slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dat getuige van een enorm bewustzijn. Denken dat je veel weet is daarentegen behoorlijk dom.
WT bedoelt denk ik dat quoten van Plato zonder eigen argumenten niks zegt en dus een loze aktie isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dat getuige van een enorm bewustzijn. Denken dat je veel weet is daarentegen behoorlijk dom.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Guppy zwemt.. iedereen die nu nog gaat bedenken dat hij of zij eigenlijk wel had willen draaien mag een klacht sturen in drievoud aan:
Klachtencommissie radio 49
t.a.v.Mejufvrouw Knetter.
Gekkenstraat 69
1001 RO
Looneytown
Ik MEAO-CEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AL die jonkies hier![]()
VMBO is er niet beter op geworden, hadden het beter kunnen houden zoals het was, maar goed, das mijn mening.. Daarna BBL gedaan, MBO niveau..
Stiekem ben je geniaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik presteer graag onder mijn kunnen
Ga je toch even met ze in discussiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, oudergezeik binnen luttele seconden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is het punt; hij zegt iets over dingen die ik hier niet heb gezegd. Telkens weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
Faye, niet zo aantrekken... jullie gooien je shit zelf op dit forum. Dan kan iedereen er ook een hoop stront op smijten...
Hij slaat de plank wel mis, maar daar kom je nog wel achter. Socrates zegt niet voor niets dat het enige wat hij weet is, dat hij niets weet. Dat heb ik overigens van mijn vader.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Je slaat de plank mis.
Samen!quote:
69quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Guppy zwemt.. iedereen die nu nog gaat bedenken dat hij of zij eigenlijk wel had willen draaien mag een klacht sturen in drievoud aan:
Klachtencommissie radio 49
t.a.v.Mejufvrouw Knetter.
Gekkenstraat 69
1001 RO
Looneytown
weet ze zelf ook wel (haha)quote:
Denk je dat Naatje zijn kennis alleen uit boekjes en van citaten haalt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
WT bedoelt denk ik dat quoten van Plato zonder eigen argumenten niks zegt en dus een loze aktie is
Alleen de oversekste Faye viel het op.quote:
Niemand weet alles, denken dat je veel weet getuigd van domheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Je slaat de plank mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |