Ze is me te jong.quote:
Ik bemoei me inhoudelijk niet meer met discussies waar jij bij zit, dat is niet zo bevoordelijk voor ons en ik heb geen zin meer in akkefietjes zoals laatst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eh, omdat je er niet geïnteresseerd in bent?
Waarom plaats je die vraag dan nog?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bemoei me inhoudelijk niet meer met discussies waar jij bij zit, dat is niet zo bevoordelijk voor ons en ik heb geen zin meer in akkefietjes zoals laatst.
Ik bewaar mijn energie voor leukere dingen die ik met je kan doen
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil er nog iemand na zook draaien?
anders zet ik om half 1 gup aan
is dit geen SC dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Maar discussies op forum als dit
Dit is net een SC
Dat je iets wilt leren prima, echter je kan ook eerst even 123 nadenken voor je iets zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Standpunt innemen --> iemand ondervragen over zijn standpunt --> tegenargumenten inbrengen --> mensen gaan nadenken --> ik heb wat geleerd, profit. Zo leer ik steeds weer bij. Ideale manier, al zeg ik het zelf
Als dat christenjong er niet was wel ja.quote:
Nee maar serieus, bloed mooie vrouwen toch zijn zelden bijster intelligent? Maar niemand geeft toch ene neuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Oeh OE OEHA OU OEH OEHA! OE!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Karzai het volgende:
Ik kan niet meer tegen wiet, ik heb 4 trekjes genomen en ik ben stoned als een aap
Hihi, in je citaat zag je precies drie keer ik aan het begin van een regel staan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom plaats je die vraag dan nog?
Dat lijkt mij een strak plan gezien hoe Naatje discussies in gaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bemoei me inhoudelijk niet meer met discussies waar jij bij zit, dat is niet zo bevoordelijk voor ons en ik heb geen zin meer in akkefietjes zoals laatst.
Ik bewaar mijn energie voor leukere dingen die ik met je kan doen
Doe jij meisjes en jongens?quote:
Die kan ik wel aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dat christenjong er niet was wel ja.
Nee joh, niet nadenken, gewoon lekker provocerend bezig zijn. Als ik heel genuanceerd uit de hoek kom, dan heb ik meteen alle consensus in dit topic en komt er geen leuke discussie, waarin ik ook iets leer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat je iets wilt leren prima, echter je kan ook eerst even 123 nadenken voor je iets zegt
Al snap ik je wel hoor: het is de leeftijd
Ik heb zo mijn principes.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bloed mooie vrouwen toch zijn zelden bijster intelligent? Maar niemand geeft toch ene neuk?Ik heb de nieuwe aanwas aan studenten eens bekeken die hier vrolijk aan het rond fietsen waren. En ik keek me ogen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, doe dit es ff in privegesprek met haar niet op openbaar forum hahahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het een willekeurige andere user was geweest, had ik het ook zo gevraagd...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dude, doe dit es ff in privegesprek met haar niet op openbaar forum hahahaha
Natuurlijk wel. Je hoeft toch niet iedereen te laten weten doormiddel van een discussie dat jij iets hebt geleerd of dat je een standpunt hebt...???quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, niet nadenken, gewoon lekker provocerend bezig zijn. Als ik heel genuanceerd uit de hoek kom, dan heb ik meteen alle consensus in dit topic en komt er geen leuke discussie, waarin ik ook iets leer.
Het was meer een opmerking. Ik hoef geen antwoord op de vraag wie de david of de goliath isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm zij bespreken altijd genoeg in dit topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dude, doe dit es ff in privegesprek met haar niet op openbaar forum hahahaha
Nee, je snapt me niet: ik wil wat leren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je hoeft toch niet iedereen te laten weten doormiddel van een discussie dat jij iets hebt geleerd of dat je een standpunt hebt...???
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Myra en Faye schelen gewoon maar 1 jaar, terwijl ik bij Myra altijd het gevoel heb dat ze 35 is en HBO-pedagogiek gevolgd heeft en Faye laatstejaars vmbo is.
Ik hou daar dus persoonlijk niet zo van omdat ik weet dat het in de praktijk (buiten t forum) ''vaak'' een slechte tactiek is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef Zokunen het volgende:
Bij naatje moet je door zijn onschuldigheid en betweterigheid heen prikken als je een discussie aangaat.
Hij gaat er extreem zelfverzekerd in, wat een goede tactiek is, maar lastig om te counteren, vooral als je zo'n iemand wel mag.
dat is een non-argumentatie... je lult overal omheen... kom eens tot de kern manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het een willekeurige andere user was geweest, had ik het ook zo gevraagd...
Ik had ook pas heel laat door dat Myr pas 19 is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Myra en Faye schelen gewoon maar 1 jaar, terwijl ik bij Myra altijd het gevoel heb dat ze 35 is en HBO-pedagogiek gevolgd heeft en Faye laatstejaars vmbo is.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Geen bullshit praten. Jij vindt het maar al te leuk om lekker zoals je het zelf noemt ''Anarchie'' overal tegen aan te schoppenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, je snapt me niet: ik wil wat leren.
Zwijg, goddeloze. Ik duld geen afwijking in de leer. Geen opruiende teksten uitspreken!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
dat is een non-argumentatie... je lult overal omheen... kom eens tot de kern man
Ben er geen fan van, maar dat is wel kort door de bocht zijn stijl.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik hou daar dus persoonlijk niet zo van omdat ik weet dat het in de praktijk (buiten t forum) ''vaak'' een slechte tactiek is.
Corrigerende tikken die je her en der uitdeelt?quote:
Ik behoor in vwo 6 te zitten, doe nu vwo 5 voor de tweede keer, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Trustenquote:
Oeh ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Corrigerende tikken die je her en der uitdeelt?
maw: uitgeluld...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zwijg, goddeloze. Ik duld geen afwijking in de leer. Geen opruiende teksten uitspreken!
Ik deed VMBO!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |