quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ze moet alleen d'r lippen nie zo hard op elkaar drukken, zo vind ik het er althans uitzien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
een hele mooie vrouw met een stel mooie tetten
[ afbeelding ]
Goliath is die ongeknipte reus, david de dwerg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom is elke discussie met naatje erbij over iets slims net zoiets als david en goliath en weet ik nooit wie dan wie is
Eh, omdat je er niet geïnteresseerd in bent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom is elke discussie met naatje erbij over iets slims net zoiets als david en goliath en weet ik nooit wie dan wie is
qft!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar een vrouwenlijf is dan ook gewoon veel mooier dan een mannenlijf.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ergens een linkje naar de post, want ik heb weer een hoop gemist. Gelukkig was er Bella.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn bezig met een holocaust beginnend in onze buurt de Bijlmer.
Die zal worden gezuiverd van blanken.
Daarna volgt Amsterdam en de rest van Nederland.
Omdat eh je dat hier gewoon niet moet doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar een vrouwenlijf is dan ook gewoon veel mooier dan een mannenlijf.
Omdat Naatje altijd zo lekker rebels vast blijft houden aan zijn standpunt en vaak pas later zal nadenken over wat iemand anders zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet.
Je bedoelt dat ik 'aldus Nietzsche' schreef? Maar dit onderschrijft Nietzsche dus ook. Dus ik ben daarin niet fout en ik heb ook gelinkt naar de goede persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op welk vlak?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee t viel wel mee hoor Heloef. Jij was gewoon lekker worstje braden op de bbq, maar Naatje gooide er een bus spiritus bovenopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Een Wicked maakt zich er druk om en anderen blijkbaar ook. Dus ik zeg het even.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op welk vlak?
De meeste mannen hier zouden liever jou neuken dan naatje, je kwaliteiten liggen gewoon op een ander vlak.
whehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op welk vlak?
De meeste mannen hier zouden liever jou neuken dan naatje, je kwaliteiten liggen gewoon op een ander vlak.
Je zei dat ik nooit een grap moest maken over de holocaust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee t viel wel mee hoor Heloef. Jij was gewoon lekker worstje braden op de bbq, maar Naatje gooide er een bus spiritus bovenopTja, dan moet er geblust worden he?
quote:
Goede graadmeter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op welk vlak?
En dat heb je gedaan.. prima zo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zei dat ik nooit een grap moest maken over de holocaust.
Dus ik dacht als het zo in slaat als een bom moet ik even het duidelijk stellen.
Ik zou Faye wel raken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik neuk idd liever faye dan naatje, maar liever geen van beide
Standpunt innemen --> iemand ondervragen over zijn standpunt --> tegenargumenten inbrengen --> mensen gaan nadenken --> ik heb wat geleerd, profit. Zo leer ik steeds weer bij. Ideale manier, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Omdat Naatje altijd zo lekker rebels vast blijft houden aan zijn standpunt en vaak pas later zal nadenken over wat iemand anders zegt
Althans dat is hoe ik momenteel over Naatje in discussies denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |