ja ik zag het in mijn pm.. het lijkt niet opgelost.quote:
Ik kreeg ook een dm ja, vanwaar dat gezeur opeens ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh.. en ik had een pm dat mensen lopen te zeuren over de roostermensen... slecht bereikbaar en zulks..
wie zijn de zeurders? meld je eens gauw in mijn dm
Ho ho... iets met een kam en scheren enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Christenen worden steeds groffer.
Ik ga eens fappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef Karzai het volgende:
Ik doe is gek, ik ga een jointje draaien
Jij bent natuurlijk een stuk erger!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ho ho... iets met een kam en scheren enzo
Echt ik kondig het meer aan niet en opeens gaan anderen het wel aankondigen.quote:
Allemaal muziekjes die iets te maken hebben met een beroep!!quote:
Dat is ruim anderhalf uur te laat.quote:
Altijd goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan ook pure aids draaien, maar dat vind ik niet leuk voor een uur lang
Denk dat ik maar een uurtje random classic rock ga doen.
Dat heb je trouwens van stoeprand, die was voor mij de eerste die ging melden dat ie ging fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt ik kondig het meer aan niet en opeens gaan anderen het wel aankondigen.
Dat doen ze bij ons ook ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ho ho... iets met een kam en scheren enzo
VECHT TERUGquote:
Ik ken die hele stoeprand niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb je trouwens van stoeprand, die was voor mij de eerste die ging melden dat ie ging fappen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef is een neger
Heloef is een maagd
Ergo, alle negers zijn maagd.
American History X niet gezien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken die hele stoeprand niet.
Ik ging het aankondigen in mijn "boehoe ik ben maagd fase"
We zijn bezig met een holocaust beginnend in onze buurt de Bijlmer.quote:
Busted...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een stuk erger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |