Ik ook. Maar ik ben daarentegen slim.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed VMBO!![]()
Kijk ik ben een mongooltje.
Ik deed MBO. Ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed VMBO!![]()
Kijk ik ben een mongooltje.
Slaap lekker!quote:
Dat ook, heerlijk rellen manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Geen bullshit praten. Jij vindt het maar al te leuk om lekker zoals je het zelf noemt ''Anarchie'' overal tegen aan te schoppen
Niets aanbidden of iets aanbidden dat er niet is..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zwijg, goddeloze. Ik duld geen afwijking in de leer. Geen opruiende teksten uitspreken!
Je hoeft er toch geen waardeoordeel aan te verbinden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik behoor in vwo 6 te zitten, doe nu vwo 5 voor de tweede keer, maar toch bedankt
maar ze ziet er wel lekker jong uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Myr vind ik sowieso veel ouder overkomen dan ze is.
Ik doe MBO, geef me de boks.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ze ziet er wel lekker jong uit
En filosofen quoten zegt niks over je eigen mening. Kom eens tot de kern van de zaak... ik wachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ook, heerlijk rellen manMaar rellen kan ook op een andere manier, die zonder overdrijven en drogreden is, maar daar heb ik de kennis niet voor, dus ik moet wel. Daarnaast: ik weet dat ik niets weet.
Opoe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
In mijn tijd heette het nog VBO.. Kijk mij eens oud zijn
Jij had qua intellectuele vermogens ook makkelijk hbo kunnen doen, maar goed heb ik je als een gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik deed vmbo, nu mbo.. ik ben niet dom, maar ook niet slim
ik ben knetter
Dat is echt voor sukkels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ook, heerlijk rellen manMaar rellen kan ook op een andere manier, die zonder overdrijven en drogreden is, maar daar heb ik de kennis niet voor, dus ik moet wel. Daarnaast: ik weet dat ik niets weet.
En MAVO, hoezo oud?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
In mijn tijd heette het nog VBO.. Kijk mij eens oud zijn
Jij weet mij altijd op de kast te jagen met dingen die me diep zitten, hou gewoon eens op met praten over mij. Je komt me nu de strot uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft er toch geen waardeoordeel aan te verbinden?
AL die jonkies hierquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben daarentegen slim.
Nee, dat getuige van een enorm bewustzijn. Denken dat je veel weet is daarentegen behoorlijk dom.quote:
ik presteer graag onder mijn kunnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij had qua intellectuele vermogens ook makkelijk hbo kunnen doen, maar goed heb ik je als een gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |