Je mag het leven ontkennen, maar een holocaust niet. Je kan beredeneren dat het allemaal fake is in de wereld, daar zijn filosofen het allemaal over eens, maar volgens de wet mag je geen holocaust ontkennen. Ga ik niet doen overigens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een mening, de holocaust ontkennen? Hoe ziek en dom en gestoord die mening dan ook is?
whehehequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, inclusief wethouder whut
Ik moest ergens heel krap draaien op een gegeven moment, ontkwam er niet aan ff een bordje aan te tikken met m'n spiegel, die man heul grappig; "Heuj chauffeurtje, laat je wel m'n bordjes staan??"
Je snapt het dus niet. Belgen grappen vergelijken met grappen over de holocaust... Kom op dit hoef ik je niet uit te leggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee? Ik ben benieuwd naar waar kwetsen begint. Er zijn zoveel grappen over Belgen, die domme Belgen, is dat ook kwetsen? Die domme belg is van hetzelfde soort als die Jodenkoek imho.
Animatiefilm, Green Lantern, staat in de UPC On Demand.. Mooi voorafje voor de pas geleden uitgekomen Green Lantern filmquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dacht ik wel
[..]
Welke film wordt het ?
Dat is niet in de Nederlandse wet opgenomen, dat hele holocaust verhaal wel en derhalve niet discussie-waardig. Het is gewoon wettelijk verboden, net als hier op FOK! een discussie starten over hoe je het beste een wietplantage kunt opzetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, het zou turkije sieren als ze de genocide ook zouden erkennen.
Het verwerpen hoeft van mij niet, als ze maar toegeven dat het plaats heeft gevonden.
Gooi het er lekker uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut reis, spits, kinderen, honden die blaffen, mensen die stinken, blegh...
ik wou serieus gewoon die kinderen en honden de trein uitsmijten..
en mensen die het concept stilte coupe niet snappen mogen ook gewoon uit het raam vliegen
blegh.
moest je nou uiteindelijk gemeenteluitjes vervoeren?
Nee, dat weet ik, dat dat niet mag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag het leven ontkennen, maar een holocaust niet. Je kan beredeneren dat het allemaal fake is in de wereld, daar zijn filosofen het allemaal over eens, maar volgens de wet mag je geen holocaust ontkennen. Ga ik niet doen overigens.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, inclusief wethouder whut
Ik moest ergens heel krap draaien op een gegeven moment, ontkwam er niet aan ff een bordje aan te tikken met m'n spiegel, die man heul grappig; "Heuj chauffeurtje, laat je wel m'n bordjes staan??"
Ja doe dat!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Hmm kut wat zal ik om 00:00 dan een uur doen.
Hardcore?
Voor mij is er niets dan mensen niet kunnen zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar het moet toch gezegd kunnen worden?
whaha.. uhm.. ja zou me verder even inhoudenquote:
Wat de fuck heeft een jodenkoek met de holocaust te maken dan? Praat geen poep man!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee? Ik ben benieuwd naar waar kwetsen begint. Er zijn zoveel grappen over Belgen, die domme Belgen, is dat ook kwetsen? Die domme belg is van hetzelfde soort als die Jodenkoek imho.
Nee, ook dat is onderuit te halen. Neem een mes, als dat onder water komt, dan lijkt het krom, maar via onze eigen ogen weten wij dat het recht is. Maar wie zegt dat het mes onder water niet inderdaad krom is? Wie zegt, bovendien, dat de wetten die bijvoorbeeld de breking van het licht, waardoor het mes krom lijkt, klopt? Niet is waar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat vierkant rond is. Dat is geen mening imho. Dat is niet iets wat je "vind". Het is gewoon zo.
Okidoki, hoop dat het wat is, in ieder geval veel plezier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Animatiefilm, Green Lantern, staat in de UPC On Demand.. Mooi voorafje voor de pas geleden uitgekomen Green Lantern film
Ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Haifisch het volgende:
Ik moet toch nog even posten in #1000![]()
![]()
De hele bus in een deuk natuurlijk, ik er achteraan "Ja, als u ze nou 50cm verder de stoep op plaatst dan kan ik er gewoon langs.." Meteen stilquote:
ken je de grap dan wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft een jodenkoek met de holocaust te maken dan? Praat geen poep man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |