Daar komt ie vandaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je wel eens op de site van Large geweest?
Het gewoon vijandige overname noemen, helpt in deze wel want het woord holocaust heeft voor mensen een nare bijsmaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
Gewoon geen grappen over de Holocaust... dat KAN echt niet... nooit niet...
Nouja, we wisten al dat vrijheid van meningsuiting niet altijd een recht is hier op FOK!.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grappen of ontkennen van de holocaust staan zware straffen op hier op FOK!, Is zelfs juridisch gezeik over geweest met Danny, alles ')
Ga ff bij een veteraan op bezoek! Kijken of hij /zij een mop verteld over zijn oorlogstijd... duh!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak maken mensen die het betreft de meeste / ergste grappen
Maar ik maak geen grappen over de holocaust.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grappen of ontkennen van de holocaust staan zware straffen op hier op FOK!, Is zelfs juridisch gezeik over geweest met Danny, alles
Ook dat ja FOK! kreeg geloof ik gedonder vanwege een of ander topic. Weet Myra vast welquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, we wisten al dat vrijheid van meningsuiting niet altijd een recht is hier op FOK!.
Okee, okee in dat geval.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het gewoon vijandige overname noemen, helpt in deze wel want het woord holocaust heeft voor mensen een nare bijsmaak.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn bezig met een overname van Nederland beginnend in onze buurt de Bijlmer.
Die zal worden gezuiverd van blanken.
Daarna volgt Amsterdam en de rest van Nederland.
QFT!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Grappen helpen met verwerken.
Dat je 5 jaar na de holocaust geen grappen mocht maken vind ik eigenlijk al overdreven.
Dat het na 65 jaar nog niet mag vind ik bizar.
Dat ik het smakeloos vind is wat anders, het is niet mijn humor, maar na zoveel tijd moet je er hoe hard het ook is best een grap over kunnen maken als jij dat leuk vind.
Smakeloos blijft het maar kort die lange tenen eens wat in, geef een voorbeeld aan die moslims...
Dit kun je echt niet maken man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Grappen helpen met verwerken.
Dat je 5 jaar na de holocaust geen grappen mocht maken vind ik eigenlijk al overdreven.
Dat het na 65 jaar nog niet mag vind ik bizar.
Dat ik het smakeloos vind is wat anders, het is niet mijn humor, maar na zoveel tijd moet je er hoe hard het ook is best een grap over kunnen maken als jij dat leuk vind.
Smakeloos blijft het maar kort die lange tenen eens wat in, geef een voorbeeld aan die moslims...
Waarom niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit kun je echt niet maken man.
Maar het recht op vrijheids van meningsuiting is niet hetzelfde als het recht om te kwetsen... Er is toch ergens een morele grensquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, we wisten al dat vrijheid van meningsuiting niet altijd een recht is hier op FOK!.
Wanneer begint kwetsen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar het recht op vrijheids van meningsuiting is niet hetzelfde als het recht om te kwetsen... Er is toch ergens een morele grens
hij zegt toch niet dat het zijn humor is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik maak er zelf geen grappen over maar humor is belangrijk in de verwerking.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |