Did it include pics?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, heb je de pm niet gelezen die ik net gestuurd heb?
Ook niet die van de Jodenkoek?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
Gewoon geen grappen over de Holocaust... dat KAN echt niet... nooit niet...
Zwarte wateren, diepe gronden he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing en discriminatieLoef dat had ik niet achter je gezocht
Een Amsterdammertje in mijn reet hmmmm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee, spietsen op een amsterdammertje lijkt me beter
Grap? Welke grap?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mmm ook een goeie, maar ik neem aan dat het maar grapje was.
Toch Heloef?
Ik moet er toch altijd wel om lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
Gewoon geen grappen over de Holocaust... dat KAN echt niet... nooit niet...
vaak maken mensen die het betreft de meeste / ergste grappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Daarover gesproken, wat is daar mis mee? Sommige mensen hebben die grappen nu eenmaal nodig om te relativeren.
Terwijl ik RATM hoor lees ik ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een chille muziek trouwens
Ze hebben nu ook ajax-flippos he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Laatst bood ik iemand een Jodekoek aan en ze waren serieus beledigd! Zijn toch heel normale koeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Was zeker in rotterdamquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Laatst bood ik iemand een Jodekoek aan en ze waren serieus beledigd! Zijn toch heel normale koeken!
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak maken mensen die het betreft de meeste / ergste grappen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een chille muziek trouwens
Nee, Helmond!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook ajax-flippos he.Ajax flippo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Grappen of ontkennen van de holocaust staan zware straffen op hier op FOK!, Is zelfs juridisch gezeik over geweest met Danny, allesquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet er toch altijd wel om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |