nee, spietsen op een amsterdammertje lijkt me beterquote:
nee, en je ui is stom.. ik dacht dat je fanta was.. ik hoor beter te wetenquote:
Die heeft mijn vrindje Koelkast voor me gemaakt.Koesteren dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, en je ui is stom.. ik dacht dat je fanta was.. ik hoor beter te weten
mmm ook een goeie, maar ik neem aan dat het maar grapje was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee, spietsen op een amsterdammertje lijkt me beter
Anale vernedering doet het altijd goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee, spietsen op een amsterdammertje lijkt me beter
Ben je boos op mij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
correct
tenzij ik echt boos ben.. wat ik wel ben.. maar niet op jou
Jij mag blijven leven heb ik al doorgegeven aan het district Brabant.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik neger van binnen!
Ik zit gewoon in bunker onder de Arena, kom eens langs voor een bakkie koffie.quote:
Excuus.quote:
Op Outpost gok ik zo, en volkomen terecht.quote:
Ik niet in ieder geval.quote:
Zeer bijbels correcte lijfstrafquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Anale vernedering doet het altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
was ist dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op Outpost gok ik zo, en volkomen terecht.
Je kunt beter een natte kut neuken met je muiswijzer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens nu een \m/ als muiswijzer
kweet, maar mijn laptop doet stom.. laat niet alle ui's zien en die van jou staat stil op fanta.. dus verwarring allom hieroquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heeft mijn vrindje Koelkast voor me gemaakt.Koesteren dus
waar is die jongen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op Outpost gok ik zo, en volkomen terecht.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef JJH het volgende:
Ik kan nooit echt boos op iemand zijn. Behalve als degene echt te ver gaat. En dat laat ik op fok eigenlijk nooit gebeuren.
nee, heb je de pm niet gelezen die ik net gestuurd heb?quote:
Ben je wel eens op de site van Large geweest?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens nu een \m/ als muiswijzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |