SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik denk het ook Naat, ik denk het ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gok dat faye nu al soppend naar haar lappie zit te kijken met de lapopost voor haar, terwijl die gepost wordt, komt ze spuitend klaar.
JIJ MAG GEEN RUZIE MAKEN, BITCHquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sterf, achterlijke onderontwikkelde kutpuber
zegt wie? nou nou.. kom dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
[..]
JIJ MAG GEEN RUZIE MAKEN, BITCH
integendeel je werd gemistquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat waren dat voor kutreacties? moet ik terug lezen?
wat zaten jullie nu weer te roddelen?
We vroegen ons af waar je was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat waren dat voor kutreacties? moet ik terug lezen?
wat zaten jullie nu weer te roddelen?
Ik, achterlijke gladiool!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zegt wie? nou nou.. kom dan?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef _Fanta het volgende:
Yeah, ons duizendste topic gewoon, wij zijn echt goed!
Wat deze bitch zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
oh dan is het goedquote:
ik heb bewust een week haast niet gefoktquote:
en jij denkt dat jij met die pindarots hersentjes kunt zeggen wat ik wel en niet mag doen?quote:
Die van mij Radio49 is subliem, dat laten 1000 topics wel zien!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef WickedTunes het volgende:
Whaha...
MIJN TT was geweest:
Het sprookje van: 1000 (topics) in 1 nacht
ik hoor het, het geluid moduleert een beetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef mr-green het volgende:
beetje jammer dat traktor weer kut doet metgeluid
WAT???quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Zokunen het volgende:
Knetter:
Als je niet meer gaat posten ga ik je kkj noemen!
Daar is ie weer!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan is het goed
[..]
ik heb bewust een week haast niet gefokt
[..]
en jij denkt dat jij met die pindarots hersentjes kunt zeggen wat ik wel en niet mag doen?
ga eens gauw een zak vol negerpiemols zuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
bedankt voor de cake, slaap lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
Jullie gaan echt bizar hard
Ik ga maar eens slapen, nog veel plezier enzo![]()
Daag![]()
Rustgevend hè?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan is het goed
[..]
[..]
en jij denkt dat jij met die pindarots hersentjes kunt zeggen wat ik wel en niet mag doen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
Slaap lekker.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Mijn TT was geweest:
[Radio 49] #1001 Whehehehehehehe
Jij denkt dat je door je zogenaamde ouderdom de macht over mij hebt om mij door een bushokje heen te tyfen, terwijl je zelf hersens hebt ter grote van een quark deeltje... Ga eens gauw de wille zur macht doorlezen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan is het goed
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Mijn TT was geweest:
Doodsverwensing, ik kreeg laatst voor zo´n geintje een ban!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sterf, achterlijke onderontwikkelde kutpuber
Die kan nog steeds.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Mijn TT was geweest:
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
Daag![]()
niet zo geageerd schatje... we vroegen ons gewoon af waar onze dames waren gebleven. Julllie zijn zo dik in de minderheid hier... mannen worden dan beetje opgeFOK!tquote:
Trustenquote:
Paddy.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja.. YeeY 1000 topics
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Ik wilde 1000 bier trakteren als ik de lapo zou krijgen, maar ja, dat gaat nu dus niet door hè. Ik drink het zelf wel op![]()
Tot later!
Die zien we nooit meer terug....quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Ik wilde 1000 bier trakteren als ik de lapo zou krijgen, maar ja, dat gaat nu dus niet door hè. Ik drink het zelf wel op![]()
Tot later!
Kijk wat je gedaan hebt Zook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Tot later!
Een Fanta is wel genoeg hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Tot later!
DON'Tquote:
het was best lekker jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Rustgevend hè?
Ik doe ook wel eens een dagje of wat kalm aan.
Hou eens op met je papa en mama napraten, geen dingen zeggen waarvan je zelf niet weet wat het betekend he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je door je zogenaamde ouderdom de macht over mij hebt om mij door een bushokje heen te tyfen, terwijl je zelf hersens hebt ter grote van een quark deeltje... Ga eens gauw de wille
zur macht doorlezen!
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
ik ga afnokken
Morgen weer vroeg op en een hele drukke dag
Latersquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat deze bitch zegt.HengelhengelhengelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
ik ga afnokken
Slaap lekker en welterusten, tot laterquote:
Phooquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
Tot zover de drukte, ik ga ook onder zeil.
En knetter: onsmakelijke ananas! Ga eens snel zorgen dat je wel gegeten kan worden ter bevordering van het pijpen!
Die Christenen worden steeds groffer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
Tot zover de drukte, ik ga ook onder zeil.
En knetter: onsmakelijke ananas! Ga eens snel zorgen dat je wel gegeten kan worden ter bevordering van het pijpen!
Have pity on your liverquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Tot later!
Gewoon de cd millenniumhits draaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Hmm kut wat zal ik om 00:00 dan een uur doen.
Hardcore?
Trusten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
ik ga afnokken
quote:
paas eens door straksquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef Karzai het volgende:
Ik doe is gek, ik ga een jointje draaien
Das allang opgelost.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh.. en ik had een pm dat mensen lopen te zeuren over de roostermensen... slecht bereikbaar en zulks..
wie zijn de zeurders? meld je eens gauw in mijn dm
ja ik zag het in mijn pm.. het lijkt niet opgelost.quote:
Ik kreeg ook een dm ja, vanwaar dat gezeur opeens ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh.. en ik had een pm dat mensen lopen te zeuren over de roostermensen... slecht bereikbaar en zulks..
wie zijn de zeurders? meld je eens gauw in mijn dm
Ho ho... iets met een kam en scheren enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Christenen worden steeds groffer.
Ik ga eens fappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef Karzai het volgende:
Ik doe is gek, ik ga een jointje draaien
Jij bent natuurlijk een stuk erger!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ho ho... iets met een kam en scheren enzo
Echt ik kondig het meer aan niet en opeens gaan anderen het wel aankondigen.quote:
Allemaal muziekjes die iets te maken hebben met een beroep!!quote:
Dat is ruim anderhalf uur te laat.quote:
Altijd goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan ook pure aids draaien, maar dat vind ik niet leuk voor een uur lang
Denk dat ik maar een uurtje random classic rock ga doen.
Dat heb je trouwens van stoeprand, die was voor mij de eerste die ging melden dat ie ging fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt ik kondig het meer aan niet en opeens gaan anderen het wel aankondigen.
Dat doen ze bij ons ook ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ho ho... iets met een kam en scheren enzo
VECHT TERUGquote:
Ik ken die hele stoeprand niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb je trouwens van stoeprand, die was voor mij de eerste die ging melden dat ie ging fappen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef is een neger
Heloef is een maagd
Ergo, alle negers zijn maagd.
American History X niet gezien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken die hele stoeprand niet.
Ik ging het aankondigen in mijn "boehoe ik ben maagd fase"
We zijn bezig met een holocaust beginnend in onze buurt de Bijlmer.quote:
Busted...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een stuk erger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Gelukkig ben ik neger van binnen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn bezig met een holocaust beginnend in onze buurt de Bijlmer.
Die zal worden gezuiverd van blanken.
Daarna volgt Amsterdam en de rest van Nederland.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Busted...
Die ruzie was trouwens sowieso een grote grap, want met knetter kan je geen serieuze ruzie maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrijf het er maar weer in.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef is een neger
Heloef is een maagd
Ik weet je te vindenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je UI is iig zwart wit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik neger van binnen!
correctquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die ruzie was trouwens sowieso een grote grap, want met knetter kan je geen serieuze ruzie maken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef is een neger
Heloef is een maagd
Ben je echt boos?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
correct
tenzij ik echt boos ben.. wat ik wel ben.. maar niet op jou
Uw opticaal vermogen is uiterst goed!quote:
Op mij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
correct
That is NOT funny... dude!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Taximansquote:
boos is een groot woord.quote:
Mja had het een weekje druk met andere dingenquote:
nee.. waarom zou ik boos zijn op jou?quote:
Verkapte doodsverwensing en discriminatiequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
dankjequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef tdrone het volgende:
gefeliciteerd met jullie 1000ste topic!![]()
"Zaad, voor een geïrriteerd kutje."quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boos is een groot woord.
zwaar geirriteerd past beter.
Geen idee, maar nu weet ik zeker dat ik het niet benquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. waarom zou ik boos zijn op jou?
Op mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
correct
nee, spietsen op een amsterdammertje lijkt me beterquote:
nee, en je ui is stom.. ik dacht dat je fanta was.. ik hoor beter te wetenquote:
Die heeft mijn vrindje Koelkast voor me gemaakt.Koesteren dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, en je ui is stom.. ik dacht dat je fanta was.. ik hoor beter te weten
mmm ook een goeie, maar ik neem aan dat het maar grapje was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee, spietsen op een amsterdammertje lijkt me beter
Anale vernedering doet het altijd goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ben je boos op mij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
correct
Jij mag blijven leven heb ik al doorgegeven aan het district Brabant.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik neger van binnen!
Ik zit gewoon in bunker onder de Arena, kom eens langs voor een bakkie koffie.quote:
Excuus.quote:
Op Outpost gok ik zo, en volkomen terecht.quote:
Ik niet in ieder geval.quote:
Zeer bijbels correcte lijfstrafquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Anale vernedering doet het altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
was ist dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op Outpost gok ik zo, en volkomen terecht.
Je kunt beter een natte kut neuken met je muiswijzer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens nu een \m/ als muiswijzer
kweet, maar mijn laptop doet stom.. laat niet alle ui's zien en die van jou staat stil op fanta.. dus verwarring allom hieroquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heeft mijn vrindje Koelkast voor me gemaakt.Koesteren dus
waar is die jongen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op Outpost gok ik zo, en volkomen terecht.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef JJH het volgende:
Ik kan nooit echt boos op iemand zijn. Behalve als degene echt te ver gaat. En dat laat ik op fok eigenlijk nooit gebeuren.
nee, heb je de pm niet gelezen die ik net gestuurd heb?quote:
Ben je wel eens op de site van Large geweest?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens nu een \m/ als muiswijzer
Did it include pics?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, heb je de pm niet gelezen die ik net gestuurd heb?
Ook niet die van de Jodenkoek?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
Gewoon geen grappen over de Holocaust... dat KAN echt niet... nooit niet...
Zwarte wateren, diepe gronden he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing en discriminatieLoef dat had ik niet achter je gezocht
Een Amsterdammertje in mijn reet hmmmm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Grap? Welke grap?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
mmm ook een goeie, maar ik neem aan dat het maar grapje was.
Toch Heloef?
Ik moet er toch altijd wel om lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
vaak maken mensen die het betreft de meeste / ergste grappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Daarover gesproken, wat is daar mis mee? Sommige mensen hebben die grappen nu eenmaal nodig om te relativeren.
Terwijl ik RATM hoor lees ik ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een chille muziek trouwens
Ze hebben nu ook ajax-flippos he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Laatst bood ik iemand een Jodekoek aan en ze waren serieus beledigd! Zijn toch heel normale koeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Was zeker in rotterdamquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Laatst bood ik iemand een Jodekoek aan en ze waren serieus beledigd! Zijn toch heel normale koeken!
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak maken mensen die het betreft de meeste / ergste grappen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een chille muziek trouwens
Nee, Helmond!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook ajax-flippos he.Ajax flippo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Grappen of ontkennen van de holocaust staan zware straffen op hier op FOK!, Is zelfs juridisch gezeik over geweest met Danny, allesquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet er toch altijd wel om lachen.
Kan niet, is al kapot.quote:
Daar komt ie vandaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je wel eens op de site van Large geweest?
Het gewoon vijandige overname noemen, helpt in deze wel want het woord holocaust heeft voor mensen een nare bijsmaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef WickedTunes het volgende:
Nouja, we wisten al dat vrijheid van meningsuiting niet altijd een recht is hier op FOK!.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grappen of ontkennen van de holocaust staan zware straffen op hier op FOK!, Is zelfs juridisch gezeik over geweest met Danny, alles ')
Ga ff bij een veteraan op bezoek! Kijken of hij /zij een mop verteld over zijn oorlogstijd... duh!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak maken mensen die het betreft de meeste / ergste grappen
Maar ik maak geen grappen over de holocaust.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grappen of ontkennen van de holocaust staan zware straffen op hier op FOK!, Is zelfs juridisch gezeik over geweest met Danny, alles
Ook dat ja FOK! kreeg geloof ik gedonder vanwege een of ander topic. Weet Myra vast welquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, we wisten al dat vrijheid van meningsuiting niet altijd een recht is hier op FOK!.
Okee, okee in dat geval.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het gewoon vijandige overname noemen, helpt in deze wel want het woord holocaust heeft voor mensen een nare bijsmaak.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn bezig met een overname van Nederland beginnend in onze buurt de Bijlmer.
QFT!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Grappen helpen met verwerken.
Dat je 5 jaar na de holocaust geen grappen mocht maken vind ik eigenlijk al overdreven.
Dat het na 65 jaar nog niet mag vind ik bizar.
Dat ik het smakeloos vind is wat anders, het is niet mijn humor, maar na zoveel tijd moet je er hoe hard het ook is best een grap over kunnen maken als jij dat leuk vind.
Smakeloos blijft het maar kort die lange tenen eens wat in, geef een voorbeeld aan die moslims...
Dit kun je echt niet maken man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Dat je 5 jaar na de holocaust geen grappen mocht maken vind ik eigenlijk al overdreven.
Dat ik het smakeloos vind is wat anders, het is niet mijn humor, maar na zoveel tijd moet je er hoe hard het ook is best een grap over kunnen maken als jij dat leuk vind.
Smakeloos blijft het maar kort die lange tenen eens wat in, geef een voorbeeld aan die moslims...
Waarom niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit kun je echt niet maken man.
Maar het recht op vrijheids van meningsuiting is niet hetzelfde als het recht om te kwetsen... Er is toch ergens een morele grensquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, we wisten al dat vrijheid van meningsuiting niet altijd een recht is hier op FOK!.
Wanneer begint kwetsen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar het recht op vrijheids van meningsuiting is niet hetzelfde als het recht om te kwetsen... Er is toch ergens een morele grens
hij zegt toch niet dat het zijn humor is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik maak er zelf geen grappen over maar humor is belangrijk in de verwerking.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit lijkt wel de Wilders discussie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar het recht op vrijheids van meningsuiting is niet hetzelfde als het recht om te kwetsen... Er is toch ergens een morele grens
hjb nerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Humor relativeert veel zoals iemand ook al zei. En als je ergens geen grappen meer over mag maken zal het een heul trieste en enge wereld worden. Natuurlijk kun je dat misselijk of niet leuk vinden, maar je moet blij zijn dat het gezegd mág worden.
We mogen jou toch ook niet uitschelden voor Christenhond bij wijze van 'grapje' ?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Humor relativeert veel zoals iemand ook al zei. En als je ergens geen grappen meer over mag maken zal het een heul trieste en enge wereld worden. Natuurlijk kun je dat misselijk of niet leuk vinden, maar je moet blij zijn dat het gezegd mág worden.
Blij, klaar met werken, en pas morgenavond weer, en m'n nachtritje België ernaquote:
Wat???? Moslims. En die cartoons dan, Theo van Gogh? ... moet ik nog meer noemen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Jij scoort punten bij je baas.quote:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wilders: Grappen over Joden mogen niet!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit lijkt wel de Wilders discussie.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Jij moet eens stoppen met je niet grappige retorische vraagjesquote:
Die lijn kun je niet trekken. Sommige vinden ''he kutwijf!'' al diep beledigend, en sommige lijken nergens voor terug te schrikken. Je kunt beter totale vrijheid van meningsuiting hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij scoort punten bij je baas.
Dus nu weer even lekker relaxenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blij, klaar met werken, en pas morgenavond weer, en m'n nachtritje België erna
Ik noem mijzelf gristenhond, so, wat is je kestion?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We mogen jou toch ook niet uitschelden voor Christenhond bij wijze van 'grapje' ?
Waarom zou je mensen kwetsen door lollig te doen over onderwerpen die dat totaal niet zijn?
Of die Palestijnen die een nieuw luchtbed hadden uitgevonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wilders: Grappen over Joden mogen niet!
3 seconden later: Heb je gehoord van die ene moslim? Die had geen aanslag gepleegd!
:3~quote:
je leest het verkeerdomquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat???? Moslims. En die cartoons dan, Theo van Gogh? ... moet ik nog meer noemen?
Is christenhond humor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We mogen jou toch ook niet uitschelden voor Christenhond bij wijze van 'grapje' ?
Waarom zou je mensen kwetsen door lollig te doen over onderwerpen die dat totaal niet zijn?
O, maar grapjes maken mag sowieso wel. Alleen ontkennen absoluut niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ja Heloef zit weer te trollenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi
Zware discussie hier
Doei
Jij snapt het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je gaat gewoon het blank eruit neuken zeker![]()
(sorry
)
Is grapjes maken over de holocaust omdat je zelf volslagen achterlijk bent humor?quote:
Maar dat is toch ook een mening, de holocaust ontkennen? Hoe ziek en dom en gestoord die mening dan ook is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O, maar grapjes maken mag sowieso wel. Alleen ontkennen absoluut niet.
Nee? Ik ben benieuwd naar waar kwetsen begint. Er zijn zoveel grappen over Belgen, die domme Belgen, is dat ook kwetsen? Die domme belg is van hetzelfde soort als die Jodenkoek imho.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met je niet grappige retorische vraagjes![]()
Is niet leuk en eigenlijk stel je ze alleen maar om eigenlijk te zeggen: je hebt gelijk
kut reis, spits, kinderen, honden die blaffen, mensen die stinken, blegh...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj Knettermeisje, nog gedoe gehad onderweg?
Echt de grap was niet eens zo erg.quote:
Dat bedoel ik ook, het zou turkije sieren als ze de genocide ook zouden erkennen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O, maar grapjes maken mag sowieso wel. Alleen ontkennen absoluut niet.
Dacht ik welquote:
Welke film wordt het ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, zo ff filmpje kijken met broertje
Dat is als zeggen dat vierkant rond is. Dat is geen mening imho. Dat is niet iets wat je "vind". Het is gewoon zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een mening, de holocaust ontkennen? Hoe ziek en dom en gestoord die mening dan ook is?
Totdat de aantijgingen inhoudelijk dreigen te worden, dan beroep je je plotseling op vrijheid van geloofsovertuiging.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik noem mijzelf gristenhond, so, wat is je kestion?
En dit keer niet door Naat maar door mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
T wordt nog filosofisch in topic 1000
De aarde is leefbaar vierkant.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat vierkant rond is. Dat is geen mening imho. Dat is niet iets wat je "vind". Het is gewoon zo.
waarom denk je dat ik er niet op inga? Ben niet achterlijk!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met je niet grappige retorische vraagjes![]()
Is niet leuk en eigenlijk stel je ze alleen maar om eigenlijk te zeggen: je hebt gelijk
Ja we hebben je nu mannetje, de aap is uit de mouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt de grap was niet eens zo erg.
Alleen dat woordje valt iedereen over.
Als ik meteen had gezegd "invasie van negers" of wat dan ook had je deze hele nasleep niet gehad.
Jah, inclusief wethouder whutquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut reis, spits, kinderen, honden die blaffen, mensen die stinken, blegh...
ik wou serieus gewoon die kinderen en honden de trein uitsmijten..
en mensen die het concept stilte coupe niet snappen mogen ook gewoon uit het raam vliegen
blegh.
moest je nou uiteindelijk gemeenteluitjes vervoeren?
Maar het moet toch gezegd kunnen worden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat vierkant rond is. Dat is geen mening imho. Dat is niet iets wat je "vind". Het is gewoon zo.
Turkije is naast Israel imho een van de meest hypocriete enge landenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, het zou turkije sieren als ze de genocide ook zouden erkennen.
Het verwerpen hoeft van mij niet, als ze maar toegeven dat het plaats heeft gevonden.
Je mag het leven ontkennen, maar een holocaust niet. Je kan beredeneren dat het allemaal fake is in de wereld, daar zijn filosofen het allemaal over eens, maar volgens de wet mag je geen holocaust ontkennen. Ga ik niet doen overigens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een mening, de holocaust ontkennen? Hoe ziek en dom en gestoord die mening dan ook is?
whehehequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, inclusief wethouder whut
Ik moest ergens heel krap draaien op een gegeven moment, ontkwam er niet aan ff een bordje aan te tikken met m'n spiegel, die man heul grappig; "Heuj chauffeurtje, laat je wel m'n bordjes staan??"
Je snapt het dus niet. Belgen grappen vergelijken met grappen over de holocaust... Kom op dit hoef ik je niet uit te leggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee? Ik ben benieuwd naar waar kwetsen begint. Er zijn zoveel grappen over Belgen, die domme Belgen, is dat ook kwetsen? Die domme belg is van hetzelfde soort als die Jodenkoek imho.
Animatiefilm, Green Lantern, staat in de UPC On Demand.. Mooi voorafje voor de pas geleden uitgekomen Green Lantern filmquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dacht ik wel
[..]
Welke film wordt het ?
Dat is niet in de Nederlandse wet opgenomen, dat hele holocaust verhaal wel en derhalve niet discussie-waardig. Het is gewoon wettelijk verboden, net als hier op FOK! een discussie starten over hoe je het beste een wietplantage kunt opzetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, het zou turkije sieren als ze de genocide ook zouden erkennen.
Het verwerpen hoeft van mij niet, als ze maar toegeven dat het plaats heeft gevonden.
Gooi het er lekker uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut reis, spits, kinderen, honden die blaffen, mensen die stinken, blegh...
ik wou serieus gewoon die kinderen en honden de trein uitsmijten..
en mensen die het concept stilte coupe niet snappen mogen ook gewoon uit het raam vliegen
blegh.
moest je nou uiteindelijk gemeenteluitjes vervoeren?
Nee, dat weet ik, dat dat niet mag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag het leven ontkennen, maar een holocaust niet. Je kan beredeneren dat het allemaal fake is in de wereld, daar zijn filosofen het allemaal over eens, maar volgens de wet mag je geen holocaust ontkennen. Ga ik niet doen overigens.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, inclusief wethouder whut
Ik moest ergens heel krap draaien op een gegeven moment, ontkwam er niet aan ff een bordje aan te tikken met m'n spiegel, die man heul grappig; "Heuj chauffeurtje, laat je wel m'n bordjes staan??"
Ja doe dat!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
Hmm kut wat zal ik om 00:00 dan een uur doen.
Hardcore?
Voor mij is er niets dan mensen niet kunnen zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar het moet toch gezegd kunnen worden?
whaha.. uhm.. ja zou me verder even inhoudenquote:
Wat de fuck heeft een jodenkoek met de holocaust te maken dan? Praat geen poep man!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee? Ik ben benieuwd naar waar kwetsen begint. Er zijn zoveel grappen over Belgen, die domme Belgen, is dat ook kwetsen? Die domme belg is van hetzelfde soort als die Jodenkoek imho.
Nee, ook dat is onderuit te halen. Neem een mes, als dat onder water komt, dan lijkt het krom, maar via onze eigen ogen weten wij dat het recht is. Maar wie zegt dat het mes onder water niet inderdaad krom is? Wie zegt, bovendien, dat de wetten die bijvoorbeeld de breking van het licht, waardoor het mes krom lijkt, klopt? Niet is waar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okidoki, hoop dat het wat is, in ieder geval veel plezier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Animatiefilm, Green Lantern, staat in de UPC On Demand.. Mooi voorafje voor de pas geleden uitgekomen Green Lantern film
Ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Haifisch het volgende:
Ik moet toch nog even posten in #1000![]()
![]()
De hele bus in een deuk natuurlijk, ik er achteraan "Ja, als u ze nou 50cm verder de stoep op plaatst dan kan ik er gewoon langs.." Meteen stilquote:
ken je de grap dan wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft een jodenkoek met de holocaust te maken dan? Praat geen poep man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |