Die lijn kun je niet trekken. Sommige vinden ''he kutwijf!'' al diep beledigend, en sommige lijken nergens voor terug te schrikken. Je kunt beter totale vrijheid van meningsuiting hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar het recht op vrijheids van meningsuiting is niet hetzelfde als het recht om te kwetsen... Er is toch ergens een morele grens
wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij scoort punten bij je baas.
Dus nu weer even lekker relaxenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blij, klaar met werken, en pas morgenavond weer, en m'n nachtritje België erna
Ik noem mijzelf gristenhond, so, wat is je kestion?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We mogen jou toch ook niet uitschelden voor Christenhond bij wijze van 'grapje' ?
Waarom zou je mensen kwetsen door lollig te doen over onderwerpen die dat totaal niet zijn?
Of die Palestijnen die een nieuw luchtbed hadden uitgevonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wilders: Grappen over Joden mogen niet!
3 seconden later: Heb je gehoord van die ene moslim? Die had geen aanslag gepleegd!
:3~quote:
je leest het verkeerdomquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wat???? Moslims. En die cartoons dan, Theo van Gogh? ... moet ik nog meer noemen?
Is christenhond humor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We mogen jou toch ook niet uitschelden voor Christenhond bij wijze van 'grapje' ?
Waarom zou je mensen kwetsen door lollig te doen over onderwerpen die dat totaal niet zijn?
O, maar grapjes maken mag sowieso wel. Alleen ontkennen absoluut niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Humor relativeert veel zoals iemand ook al zei. En als je ergens geen grappen meer over mag maken zal het een heul trieste en enge wereld worden. Natuurlijk kun je dat misselijk of niet leuk vinden, maar je moet blij zijn dat het gezegd mág worden.
Ja Heloef zit weer te trollenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi
Zware discussie hier
Doei
Jij snapt het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je gaat gewoon het blank eruit neuken zeker![]()
(sorry
)
Is grapjes maken over de holocaust omdat je zelf volslagen achterlijk bent humor?quote:
Maar dat is toch ook een mening, de holocaust ontkennen? Hoe ziek en dom en gestoord die mening dan ook is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O, maar grapjes maken mag sowieso wel. Alleen ontkennen absoluut niet.
Nee? Ik ben benieuwd naar waar kwetsen begint. Er zijn zoveel grappen over Belgen, die domme Belgen, is dat ook kwetsen? Die domme belg is van hetzelfde soort als die Jodenkoek imho.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met je niet grappige retorische vraagjes![]()
Is niet leuk en eigenlijk stel je ze alleen maar om eigenlijk te zeggen: je hebt gelijk
kut reis, spits, kinderen, honden die blaffen, mensen die stinken, blegh...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj Knettermeisje, nog gedoe gehad onderweg?
Echt de grap was niet eens zo erg.quote:
Dat bedoel ik ook, het zou turkije sieren als ze de genocide ook zouden erkennen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O, maar grapjes maken mag sowieso wel. Alleen ontkennen absoluut niet.
Dacht ik welquote:
Welke film wordt het ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, zo ff filmpje kijken met broertje
Dat is als zeggen dat vierkant rond is. Dat is geen mening imho. Dat is niet iets wat je "vind". Het is gewoon zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een mening, de holocaust ontkennen? Hoe ziek en dom en gestoord die mening dan ook is?
Totdat de aantijgingen inhoudelijk dreigen te worden, dan beroep je je plotseling op vrijheid van geloofsovertuiging.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik noem mijzelf gristenhond, so, wat is je kestion?
En dit keer niet door Naat maar door mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
T wordt nog filosofisch in topic 1000
De aarde is leefbaar vierkant.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat vierkant rond is. Dat is geen mening imho. Dat is niet iets wat je "vind". Het is gewoon zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |