SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Duivels!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef _Fanta het volgende:
Als je t topic nummer omdraait krijg je 666
quote:
Ging nog wel per ongeluk.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee benen. /takes advantage.
Speciaal voor het 1000e topic gebakken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik was net helemaal vergeten dat ik nog een cake moest bakken en toen hadden we geen boter meer en buren hadden alleen plantaardige boter, dus ik hoop dat ie lekker is geworden
Lijkt me pas echt lachen als fok! over duizend jaar nog bestaat. Dan heb je gewoon t oudste FOK! account van iedereenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Karzai het volgende:
Ik zou wel 1000 jaar oud willen worden, lijkt me best leuk.
Oja nog even Samzz haar beentjes en rug masseren
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik lees 999 (heilig getal) en ik zie heloef openen, en Merel erin posten, mijn dag is goed.
Euh, tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Speciaal voor het 1000e topic gebakken?
Luisteren jong ik heb goede muziek gevonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik lees 999 (heilig getal) en ik zie heloef openen, en Merel erin posten, mijn dag is goed.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Wat draai je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Luisteren jong ik heb goede muziek gevonden.
Meestal werkt dat ook wel als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik was net helemaal vergeten dat ik nog een cake moest bakken en toen hadden we geen boter meer en buren hadden alleen plantaardige boter, dus ik hoop dat ie lekker is geworden
Dayum.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Lijkt me pas echt lachen als fok! over duizend jaar nog bestaat. Dan heb je gewoon t oudste FOK! account van iedereen
Ja maar hij smaakt wel anders, normaal smaakt het deeg beter eigenlijk..quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Meestal werkt dat ook wel als ik het me goed herinner.
Mamas Gun special.quote:
Mamas Gun, heb ik niet zoveel mee, meer nog dan dat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mamas Gun special.
Nieuwe band introductieuurtje.
Ik vind het bijzonder prima te pruimen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mamas Gun special.
flink wat suiker erin mikken dan komt het wel goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar hij smaakt wel anders, normaal smaakt het deeg beter eigenlijk..
Ach, niemand wordt er ziek van (hoop ik)
Graaaagquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Karzai het volgende:
Ik zou wel 1000 jaar oud willen worden, lijkt me best leuk.
Oja nog even Samzz haar beentjes en rug masseren
Mamas Gun is niet nieuw toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mamas Gun special.
Te zoet is ook niet lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
flink wat suiker erin mikken dan komt het wel goed
Hoiquote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mamas Gun, heb ik niet zoveel mee, meer nog dan dat?
Voor de meesten hier wel.quote:
Hallon.quote:
Was fijn!quote:
Hooiquote:
Ik ken ze alleen van naam, verder ook niet, maar weet wel dat ze niet nieuw zijnquote:
Nee in 2007 opgericht inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Ik ken ze alleen van naam, verder ook niet, maar weet wel dat ze niet nieuw zijn
Nee niemand daar eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
je werkt nu toch voor de radio Heloef, krijg je dan ook cd's van nieuwe bandjes?
Zozo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
http://naatje1.wordpress.(...)deez-jnsi-mamas-gun/
Was het maar zo'n feest... demo's genoeg zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
je werkt nu toch voor de radio Heloef, krijg je dan ook cd's van nieuwe bandjes?
twitter:RobertdeRuijter twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:47:59+1. RT @Juuwlie: Sigaretten zijn net als hamsters. Ze worden pas gevaarlijk als je ze in je mond stopt en in de fik steekt. reageer retweet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:RobertdeRuijter twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:47:59+1. RT @Juuwlie: Sigaretten zijn net als hamsters. Ze worden pas gevaarlijk als je ze in je mond stopt en in de fik steekt. reageer retweet
Zohee, helder momentje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
999!
Als je dat omdraait krijg je 666 of 999 op de kop! Zo concludeerde ik gister
Dat had ik ook al opgemerkt iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
999!
Dus is dit topic het omgekeerde van het duivelse!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
999!
Slechts 17 jaren jong en al zo wijs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
999!
Dat doe ik toch gewoon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
Heloef, doe es praten en nummers aankondigen... Itunes geeft geen songinfo weer
ik ben bang dat ik die ga missenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Karzai het volgende:
Tis wel een beetje saai hier zo vlak voor het 1000e topic
Ik zag em net, ik voelde me aangesprokenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
En toen.......quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
05/07/'10 (http://naatje1.wordpress.(...)ntie-handsome-poets/ )
Dat was de eerste keer dat ik over de Handsome Poets sprak op mijn blog... Jaar en een maand later zijn ze te veel opgehemeld door 3fm...
Ik ben er ook nog niet zeker van of ik erbij ga zijn. De Duvels doen weer goed zn werk. Wel lekker bier, dat welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik die ga missen
Nou, binnenkort staat als het goed is daar een recensie van mijn geliefste op het blog van mij, waarin Handsome Poets totaal worden afgekraaktquote:
Naat zei dat het dan 666 zou worden, ik zei dat het er maar net aan lag hoe je zou draaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Slechts 17 jaren jong en al zo wijs.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, binnenkort staat als het goed is daar een recensie van mijn geliefste op het blog van mij, waarin Handsome Poets totaal worden afgekraakt
Ik ga t sowieso proberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zeker van of ik erbij ga zijn. De Duvels doen weer goed zn werk. Wel lekker bier, dat wel
Is ook wel een beetje een 13 in een dozijn band.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, binnenkort staat als het goed is daar een recensie van mijn geliefste op het blog van mij, waarin Handsome Poets totaal worden afgekraakt
Ik ben weer aan het typen, ik zou het stuk van je goudse boys nog langer moeten makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, maar wel uit Gouda heh en het bracht meteen mijn eerste succes bij Gouwestad Youth...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje een 13 in een dozijn band.
Geeft niet jij hebt al genoeg gedaan voor dit stationquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik die ga missen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geeft niet jij hebt al genoeg gedaan voor dit station
Preciesquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah toch, als echte die hards kunnen we deze mijlpaal niet aan ons voorbij laten gaan
ga je zelfde songs draaien dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Morgen mijn Kleurenshow in de rebound.
Ik ga wel wat nummers vervangen
Green.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
Is er al iemand voor 23:00 anders kan ik zo wel ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er waren toen maar 3 mensen ofzo, dus gedeeltjelijk dezelfde en gedeeltelijk andere nummers.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ga je zelfde songs draaien dan?
Ik ben trots op je jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, maar wel uit Gouda heh en het bracht meteen mijn eerste succes bij Gouwestad Youth...
Margretha.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Wat is een goede naam voor een oudere rijke vrouw ?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben speciaal voor topic 1000 online gekomen.Ik kwam op fok om te kijken of jij er wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Ik ben speciaal voor topic 1000 online gekomen.Ze was hier toenstraks nog, ze heeft wa mooie foto's van haar in t topic gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anitaaaaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Maredith Emilia van luttikhuizen ten velden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben speciaal voor topic 1000 online gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koetsjie koetsjie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kwam op fok om te kijken of jij er wasC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
lange namen, sobersoquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Kijk hier is ze, ik heb haar gevind!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kwam op fok om te kijken of jij er was
gevondenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kijk hier is ze, ik heb haar gevind!!!![]()
En van de dochter van Patricia Paay.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze was hier toenstraks nog, ze heeft wa mooie foto's van haar in t topic gepost
Moet je een rondje geven?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Snel! Naar de 1000!! Mijn kroegmatties zijn ongeduldig!
Het moet echt zo'n pure hollandse naam zijnquote:
Ja he..quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind Soberso maar een stomme naam
Eleanorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben van de partij!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er waren toen maar 3 mensen ofzo, dus gedeeltjelijk dezelfde en gedeeltelijk andere nummers.
Ik was een paar juweeltjes vergeten en de zeiknummers gaan eruit, en nu met prsentatie ook
Dat ga ik dus mooi niet vertellen hè! 1000 bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar dat bier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou geen 1000 glazen bier geven, misschien wel 72 maagden
Waarom moet ik lachen? Wat is deze?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind Soberso maar een stomme naam
Wat is t verschil? bier raakt ook over datum, als je een maagd een keer neukt is t ook geen maagd meer. Dusjah volgens mij maakt t nie zoveel uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
72 lelijkerds. Niet geheel verwonderlijk dat ze nog maagd zijn en je bent er mooi van afquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Bepquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het moet echt zo'n pure hollandse naam zijn
[..]
Ja he..
Denk dat ik voor mn moeders namen ga
Hendrika Judina Maria
Katherina-Geertruida-Elizabeth van Heert tot Eversburgquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Heb je je soort gevonden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gaat niet goed met je he, je klaagt al de hele dag
En als ze van adel is dan heeft ze nog véél meer achternamen. Een oud-collega die van adel is somde een keer z'n achternamen op.... mén hoe onthoud je datquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Katherina-Geertruida-Elizabeth van Heert tot Eversburg
Ik doe liever Samzz volspammenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ben jij er ook nog?Zullen we dit topic volspammen?
Verkeerde afslagquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
Ik zal me kapot lachen als die mensen die geloven dat ze na hun dood 72 maagden krijgen en dat het dan allemaal mannelijke maagden zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
Ik zal me kapot lachen als die mensen die geloven dat ze na hun dood 72 maagden krijgen en dat het dan allemaal mannelijke maagden zijn
har harquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Knock knock who's there
It's me Saint Peter, I left the key inside
Was gewoon te makkelijkquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Knock knock who's there
Ik heb van negen uur vanmorgen tot negen uur 's avonds geblaat over persoonlijke ontwikkeling aan moeten horen. Het is ergquote:
Dat ligt ook aan de titels en de landgoederen die in de familie meekomen en met wie er getrouwd is binnen de adellijke families, geloof ik. Dan mag je al die namen meenemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als ze van adel is dan heeft ze nog véél meer achternamen. Een oud-collega die van adel is somde een keer z'n achternamen op.... mén hoe onthoud je dat
Ah iets met Poppen en Pappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van negen uur vanmorgen tot negen uur 's avonds geblaat over persoonlijke ontwikkeling aan moeten horen. Het is erg.
En hoe is het met je persoonlijke ontwikkeling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van negen uur vanmorgen tot negen uur 's avonds geblaat over persoonlijke ontwikkeling aan moeten horen. Het is erg.
Geef mij maar 72 ervaren seksbeesten! Waar is die heilige oorlog?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Waar blijf je? Beenmassagequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik zou nu wel met 10 minuten bij Samzz kunnen zijn![]()
Ah, is dat de logica erachter. Dus hoe meer achternamen hoe beter dus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de titels en de landgoederen die in de familie meekomen en met wie er getrouwd is binnen de adellijke families, geloof ik. Dan mag je al die namen meenemen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Knock knock who's there
Stilstandquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe is het met je persoonlijke ontwikkeling?
Omdat ik graag weer zou willen draaien morgen, aangezien ik toch vroeg klaar ben met schoolquote:
quote:
Dat is mogelijk als je maar geen metal gaat draaien of happy housequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Omdat ik graag weer zou willen draaien morgen, aangezien ik toch vroeg klaar ben met school
van 14 tot 16 (wellicht dat ik iets eerder begin mits het rooster toelaat)
Hoe lang zit je daar nog, vanavond gaat het niet worden denk ikquote:
Wie zijn deze Barbiepoppenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
En hoe meer er binnen de families is getrouwd en hoe meer je kinderen misschien iets minder slim zullen zijn door je zo zuivere doorgefokte DNA lijkt me, maar in vroeger tijden trouwde je natuurlijk wel binnen je eigen stand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, is dat de logica erachter. Dus hoe meer achternamen hoe beter dus?
katachtige poppenquote:
"Arbeidsvitaminen" ga ik draaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is mogelijk als je maar geen metal gaat draaien of happy house
Dat lijkt me welhaast logisch dat je binnen de adellijke kringen trouwt. Als je binnen de familie trouwt krijg je geen extra achternaamquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MsMessy het volgende:
En hoe meer er binnen de families is getrouwd en hoe meer je kinderen misschien iets minder slim zullen zijn door je zo zuivere doorgefokte DNA lijkt me, maar in vroeger tijden trouwde je natuurlijk wel binnen je eigen stand.
quote:
Ik denk voor die tijd al wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil om 00:00 wel een uurtje draaien, dan maak ik #1000 wel mee denk ik
ik zeg: binnen een kwartier!quote:
Dat wordt gewoon lapo huntenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
Wie gaat de lapo pakken, hoop wel iemand die echt met een briljanten TT komt
Karzai, ik was vandaag bij je vrinden in Amstelveen. Wat een kakbende daarquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef Karzai het volgende:
Old school stokstaart komt ook nog even langs
okquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef LightLuke het volgende:
[..]
"Arbeidsvitaminen" ga ik draaienmetal en Happy house zijn niet mijn type muziek
Is boos op de wereld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
Weetje wie ik al fkes niet meer hier heb zien posten, onze Outpost. Iemand hem onlangs nog gezien ergens?
Dat is wel tofquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
De enige die ik ga hunten is post 56 in topic 1234.
Net als bij onz radio.
Ja dat is een totaal andere wereldquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Karzai, ik was vandaag bij je vrinden in Amstelveen. Wat een kakbende daar
jawel hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef WickedTunes het volgende:
En Knetter ook... tijd niet gezien
Ja, heel makkelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe lang zit je daar nog, vanavond gaat het niet worden denk ik
Kon je het vanochtend makkelijk vinden?
Ze heeft gewoon een sociaal leven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef WickedTunes het volgende:
Ik denk dat ze gewoon wacht tot ze de lapo kan pakkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef WickedTunes het volgende:
Arcee, ben jij dat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
De enige die ik ga hunten is post 56 in topic 1234.
Net als bij onz radio.
Er zijn heel weinig damesquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef WickedTunes het volgende:
Tsssquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een sociaal leven.
Die post laatste tijd ook niet meer vaak in t topic iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef WickedTunes het volgende:
Wat is er?quote:
Wij gaan hard, wij gaan lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allemaal.quote:
Maar hoelang zit je daar nog en heb je ook nog vrije tijd daar?quote:
jwz smatje echt mannen eten geen kaas wollaaahquote:
Sinds topic 981 geen posts meerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
Weetje wie ik al fkes niet meer hier heb zien posten, onze Outpost. Iemand hem onlangs nog gezien ergens?
ze zijn er inderdaad wel wat minder, dat klopt welquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ah ok, dan loop ik ze denk net de hele tijd mis
jallah jallah welke kanaaltje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
jwz smatje echt mannen eten geen kaas wollaaah
Is anders hier ouwe, de sfeer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hebben ze zich weer misdragen, waarom komen ze niet in het topic?
Ik doe niet aan vakantie dit jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef ACT-F het volgende:
Als de vakantiegangers ook even meeposten via een Wifi-verbinding.
die tussen engeland en nederland in jaaaaaquote:
Ik niet. Ik zie het wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef WickedTunes het volgende:
lekker hunten, maar wie heeft er al een TT titel in gedachten?
welke sfeerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is anders hier ouwe, de sfeer.
Arme jongen toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wat deed jij tijdens topic 1000?
- hikken
Het is vallahquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
jwz smatje echt mannen eten geen kaas wollaaah
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
dit moment is mooier dan de geboorte van mijn eerste zoon.
quote:
iek begrijp ik keik alquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
die tussen engeland en nederland in jaaaaa
Als ik nu een zoon zou krijgen dan zou ik hem radio49 noemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
Stiekem wel voor de zekerheidquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef WickedTunes het volgende:
lekker hunten, maar wie heeft er al een TT titel in gedachten?
ik denk dat iedereen wel even zo'n periode heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:19 schreef Zokunen het volgende:
Moet zeggen dat ik knetter wel eng weinig vind posten.
Ik zou hem naatjeunderscoreeen noemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ik nu een zoon zou krijgen dan zou ik hem radio49 noemen
kuthoerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil er ruzie maken met me?
Ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik weet niet ik neem aan dat het goed gaatquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:19 schreef Zokunen het volgende:
Moet zeggen dat ik knetter wel eng weinig vind posten.
Knetter.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik niet, bij mij zal het iets van 'ik wist geen titel' wordenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ha trutquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja hoor, lekker welquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef mr-green het volgende:
is de muziek trouwens nog te pruimen?
Ik zei het toch, je zat gewoon te lapohuntenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sterf, achterlijke onderontwikkelde kutpuberquote:
Nou kijk is net op tijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vuige lurkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil de lapo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
Woei, bijna 1000. Een jubileum of zoiets
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |