Dat ga ik dus mooi niet vertellen hè! 1000 bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar dat bier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou geen 1000 glazen bier geven, misschien wel 72 maagden
Waarom moet ik lachen? Wat is deze?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind Soberso maar een stomme naam
Wat is t verschil? bier raakt ook over datum, als je een maagd een keer neukt is t ook geen maagd meer. Dusjah volgens mij maakt t nie zoveel uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
72 lelijkerds. Niet geheel verwonderlijk dat ze nog maagd zijn en je bent er mooi van afquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Bepquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het moet echt zo'n pure hollandse naam zijn
[..]
Ja he..
Denk dat ik voor mn moeders namen ga
Hendrika Judina Maria
Katherina-Geertruida-Elizabeth van Heert tot Eversburgquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Wat is een goede naam voor een oudere rijke vrouw ?
Heb je je soort gevonden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gaat niet goed met je he, je klaagt al de hele dag
En als ze van adel is dan heeft ze nog véél meer achternamen. Een oud-collega die van adel is somde een keer z'n achternamen op.... mén hoe onthoud je datquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Katherina-Geertruida-Elizabeth van Heert tot Eversburg
Ik doe liever Samzz volspammenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ben jij er ook nog?Zullen we dit topic volspammen?
Verkeerde afslagquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
Ik zal me kapot lachen als die mensen die geloven dat ze na hun dood 72 maagden krijgen en dat het dan allemaal mannelijke maagden zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
Ik zal me kapot lachen als die mensen die geloven dat ze na hun dood 72 maagden krijgen en dat het dan allemaal mannelijke maagden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |