Margretha.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Wat is een goede naam voor een oudere rijke vrouw ?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben speciaal voor topic 1000 online gekomen.Ik kwam op fok om te kijken of jij er wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Ik ben speciaal voor topic 1000 online gekomen.Ze was hier toenstraks nog, ze heeft wa mooie foto's van haar in t topic gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anitaaaaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Maredith Emilia van luttikhuizen ten velden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben speciaal voor topic 1000 online gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koetsjie koetsjie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kwam op fok om te kijken of jij er wasC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
lange namen, sobersoquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Kijk hier is ze, ik heb haar gevind!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kwam op fok om te kijken of jij er was
gevondenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kijk hier is ze, ik heb haar gevind!!!![]()
En van de dochter van Patricia Paay.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze was hier toenstraks nog, ze heeft wa mooie foto's van haar in t topic gepost
Moet je een rondje geven?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Snel! Naar de 1000!! Mijn kroegmatties zijn ongeduldig!
Het moet echt zo'n pure hollandse naam zijnquote:
Ja he..quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind Soberso maar een stomme naam
Eleanorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben van de partij!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er waren toen maar 3 mensen ofzo, dus gedeeltjelijk dezelfde en gedeeltelijk andere nummers.
Ik was een paar juweeltjes vergeten en de zeiknummers gaan eruit, en nu met prsentatie ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |