Ik zag em net, ik voelde me aangesprokenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:RobertdeRuijter twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:47:59+1. RT @Juuwlie: Sigaretten zijn net als hamsters. Ze worden pas gevaarlijk als je ze in je mond stopt en in de fik steekt. reageer retweet
quote:
En toen.......quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
05/07/'10 (http://naatje1.wordpress.(...)ntie-handsome-poets/ )
Dat was de eerste keer dat ik over de Handsome Poets sprak op mijn blog... Jaar en een maand later zijn ze te veel opgehemeld door 3fm...
Ik ben er ook nog niet zeker van of ik erbij ga zijn. De Duvels doen weer goed zn werk. Wel lekker bier, dat welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik die ga missen
Nou, binnenkort staat als het goed is daar een recensie van mijn geliefste op het blog van mij, waarin Handsome Poets totaal worden afgekraaktquote:
Naat zei dat het dan 666 zou worden, ik zei dat het er maar net aan lag hoe je zou draaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Slechts 17 jaren jong en al zo wijs.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, binnenkort staat als het goed is daar een recensie van mijn geliefste op het blog van mij, waarin Handsome Poets totaal worden afgekraakt
Ik ga t sowieso proberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zeker van of ik erbij ga zijn. De Duvels doen weer goed zn werk. Wel lekker bier, dat wel
Is ook wel een beetje een 13 in een dozijn band.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, binnenkort staat als het goed is daar een recensie van mijn geliefste op het blog van mij, waarin Handsome Poets totaal worden afgekraakt
Ik ben weer aan het typen, ik zou het stuk van je goudse boys nog langer moeten makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, maar wel uit Gouda heh en het bracht meteen mijn eerste succes bij Gouwestad Youth...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje een 13 in een dozijn band.
Geeft niet jij hebt al genoeg gedaan voor dit stationquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik die ga missen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geeft niet jij hebt al genoeg gedaan voor dit station
Preciesquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah toch, als echte die hards kunnen we deze mijlpaal niet aan ons voorbij laten gaan
ga je zelfde songs draaien dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Morgen mijn Kleurenshow in de rebound.
Ik ga wel wat nummers vervangen
Green.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
Is er al iemand voor 23:00 anders kan ik zo wel ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er waren toen maar 3 mensen ofzo, dus gedeeltjelijk dezelfde en gedeeltelijk andere nummers.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ga je zelfde songs draaien dan?
Ik ben trots op je jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, maar wel uit Gouda heh en het bracht meteen mijn eerste succes bij Gouwestad Youth...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |