SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
give in to me (met Slash) is toch juist bekend...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Give in to me is zon mooi nummer van MJ.
Krijg altijd kippenvel er van !
Doe het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
En de reactie als ik weer eens met de gedachte speel om in S&G te posten, is ook altijd briljant
dat zeggen ze allemaalquote:
Zeker nu mijn moeder niet meer mijn kamer op komt, heer-lijkquote:
Ik kan dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik slaap meestal naakt, heeeeeeeeeerlijk vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt mij blijkbaar gemist dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zit op FOK!, groot kan die niet zijn.
Ik heb onderzoek gedaan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmmmm die ken ik niet...
Ff tvrage checken
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mag ik over je shirt aaien ?
Dan aai ik ook weer eens een poesje
Ik ken amper mensen die dat nummer kennenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
give in to me (met Slash) is toch juist bekend...
Fak, dat duurde lang!!
wat?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan dat niet.
Haha ik heb dat ook altijd, word ik snachts wakker omdat ik een harde heb doordat mn eikel tegen de lakens schuurdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandige keus meid, ja toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou goed, ik ga douchen en ik denk dat ik het toch maar doe met een berenpak aan.
[taalnazi modus]quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. In bed !
Wil ik net serie gaan kijken die vorige week nog online staat; is ie offline gehaald d'oh.. ik faal
Te lui om torrents binnen te halen... zucht... * PriemGirl tunet dan maar in.
Is dat het geheim van de ODOL?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook altijd, word ik snachts wakker omdat ik een harde heb doordat mn eikel tegen de lakens schuurde
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou goed, ik ga douchen en ik denk dat ik het toch maar doe met een berenpak aan.
Nee, een ODOL is gewoon t gevolg van een mooie droomquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat het geheim van de ODOL?
In verband met potentiële verkrachters?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee, of er gebeuren dingen in mijn slaap waarvan ik geen weet heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat het geheim van de ODOL?
Zo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, of er gebeuren dingen in mijn slaap waarvan ik geen weet heb.
Nee hoor, of ik droom over dingen waar ik geen weet van heb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, een ODOL is gewoon t gevolg van een mooie droom
Mijn ouders hebben soms ook de gewoonte om de lakens van mijn bed te trekken als ik te lang in bed liggen. En ik altijd als een gek op mijn buik draaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, een ODOL is gewoon t gevolg van een mooie droom
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef STING het volgende:
Baby van 1 maand is zwanger
Tienermoeders zijn er niets meer bij
Gelukkig doet mijn moeder dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben soms ook de gewoonte om de lakens van mijn bed te trekken als ik te lang in bed liggen. En ik altijd als een gek op mijn buik draaien.
Zo he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef STING het volgende:
Helemaal niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zo.
Dus jij bent een slaap fapper ?
Haha irritant is dat idd, Ben blij dat ik al jaren op mezelf woon een niet meer gewekt word door mn oudersquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben soms ook de gewoonte om de lakens van mijn bed te trekken als ik te lang in bed liggen. En ik altijd als een gek op mijn buik draaien.
Neuken tijdens een zwangerschap, dat krijg je ervanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef STING het volgende:
Vooral irritant als je eigenlijk nog maar een puur in bed ligt en een kater hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Haha irritant is dat idd, Ben blij dat ik al jaren op mezelf woon een niet meer gewekt word door mn ouders
Niet? die van mij deed dat wel als ik niet mn bed uit wou komen, dan werd ze boos en jatte ze mn lakensquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn moeder dat niet.
Dat doen ze bij mij ook, maar dan blijf ik gewoon liggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef STING het volgende:
Die van mij, 15 jaar geleden ofzo, deed gewoon het licht aan
Dat heb ik ze vroegtijdig afgeleerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Djeez bericht en het is een geval van een zeldzame aandoening 'foetus in fetu'quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef STING het volgende:
Geeft een vertekend beeld.quote:
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet? die van mij deed dat wel als ik niet mn bed uit wou komen, dan werd ze boos en jatte ze mn lakens
Ok, ik kom wel even kijken binnenkort.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Geeft een vertekend beeld.
Alleen een live inspectie kan doorslag geven.
Wat een heerlijke stoornisquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik word 's ochtends uit bed getild. Geen grapje.Anders word ik niet wakker, slaapritme stoornis. Zal over een paar weken wel beter gaan.
Ook zo irritant idd, wat zijn moeders soms toch gemeen eigenlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef minibeer het volgende:
Ik weet nog een keer dat mijn moeder water had gepakt en het over me heen goot
Ok, gr gr.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, ik kom wel even kijken binnenkort.
Gebruik het als medicijn!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Insomnium het volgende:
Ik val bijna in slaap bij dit nummer
Wel mooi nummer trouwens.
quote:
Vaker luisteren dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Insomnium het volgende:
Ik val bijna in slaap bij dit nummer
Wel mooi nummer trouwens.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
BEUKEN ! NEUKEN IN DE KEUKEN RAAAAAAWR
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe, had ik ook. Toen moest ik werken en moest ik opeens 9 uur vroeger opstaan dan ik gewend wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet stoornis, verstoord slaapritme.
Oehquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuken? Bah, onrein, smerige boel zeg bah bah.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ahjoh, is leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef Insomnium het volgende:
Sorry.
Werd opeens spontaan hyper weer
Dat klopt allemaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken? Bah, onrein, smerige boel zeg bah bah.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
God had dit niet gewild jij zondaar!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal.
Maar oh zo lekker![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen wat is dat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef minibeer het volgende:
[..]. Ik hou het maar bij fappen met een doekje erbij
.
Als ik jou moest wekken zal ik jou een lekker ontbijtje op bed geven, met een gekookt eitje, verse corisantjes en vers geperst glas jus d orange. Daarbij zal ik heel zachtjes de radio aanzetten, maar niet storend. Miss klein beetje zonlicht je kamer binnen laten, Zodat je relax kan ontwakenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik word 's ochtends uit bed getild. Geen grapje.Anders word ik niet wakker, slaapritme stoornis. Zal over een paar weken wel beter gaan.
Wel, juist wel. Maar niet voor het huwelijk en niet met condooms.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
God had dit niet gewild jij zondaar!
Ik moet nu opstaan rond de tijd dat ik eerst ging slapen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
hehe, had ik ook. Toen moest ik werken en moest ik opeens 9 uur vroeger opstaan dan ik gewend was
Weet ik niet. Ik had wel een christelijke klasgenoot die niet fapte om die redenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen wat is dat?
Ook iets wat God verboden heeft?
Als hij dat niet gewild had dan had hij het niet moeten creëren !quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
God had dit niet gewild jij zondaar!
Dan zou ik me nog eens omdraaien en alles van bed afgooien. Geen grapje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als ik jou moest wekken zal ik jou een lekker ontbijtje op bed geven, met een gekookt eitje, verse corisantjes en vers geperst glas jus d orange. Daarbij zal ik heel zachtje de radio aanzetten, maar niet storend. Miss klein beetje zonlicht je kamer binnen laten, Zodat je relax kan ontwaken
Wat is er ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik voel me kut en alles
Oeh doe mij dat wakker-patroon ook maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als ik jou moest wekken zal ik jou een lekker ontbijtje op bed geven, met een gekookt eitje, verse corisantjes en vers geperst glas jus d orange. Daarbij zal ik heel zachtje de radio aanzetten, maar niet storend. Miss klein beetje zonlicht je kamer binnen laten, Zodat je relax kan ontwaken
Zal wel meevallen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik had wel een christelijke klasgenoot die niet fapte om die reden
Zijn zak moet onderhand op springen staan.
Haha, zo ben ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik me nog eens omdraaien en alles van bed afgooien. Geen grapje.
Mijn moeder maakt me ook rustig wakker, dan slaap ik gewoon nog zo'n 2 uur door.
Jah idd, bij mij zal zoiets ook niet werken, als ik wil slapen dan slaap ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik me nog eens omdraaien en alles van bed afgooien. Geen grapje.
Mijn moeder maakt me ook rustig wakker, dan slaap ik gewoon nog zo'n 2 uur door.
van allesquote:
Moet je je vriendje keer lief aankijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh doe mij dat wakker-patroon ook maar
Als je wilt kletsen mijn DM staat altijd openquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Voor alcohol en kebab mag je me wakker maken. Oh en voor seks. Ik wil alleen niet bovenop als ik net wakker ben. Fijn he die details?
hoeft nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je wilt kletsen mijn DM staat altijd open
PM ook
Ach hij moet gewoon op een forum gaan zitten en dan komt er vanzelf een chick op hem af met een fetisj voor Christenen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, seks heeft ie ook al niet, dus...
Dus je moeder moet je smorgens gewoon glas drank en broodje kebab brengenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Voor alcohol en kebab mag je me wakker maken. Oh en voor seks. Ik wil alleen niet bovenop als ik net wakker ben. Fijn he die details?
Mensen moeten mij gewoon niet wakker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Nouja, het uit bed tillen gaat prima nu.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dus je moeder moet je smorgens gewoon glas drank en broodje kebab brengen
Lol kan veel verwachten maar ik denk niet dat ik hem ooit zo ver krijgquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Moet je je vriendje keer lief aankijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Voor iedere fokker die nog een keer met je in bed belandtquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Is wel stuk gezonder dan met drank en kebab de dag beginnen iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het uit bed tillen gaat prima nu.
Ik doe geen FOK!kers. Nooit gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor iedere fokker die nog een keer met je in bed belandt
Motten ze je niet wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen moeten mij gewoon niet wakker.
Lekker makkelijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe geen FOK!kers. Nooit gedaan.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol kan veel verwachten maar ik denk niet dat ik hem ooit zo ver krijgMoet ook geen gewoonte worden iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WHAHA IK LOLDE KEIHARDquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wakker maken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Motten ze je niet wakker?
Gewoon veel slapen dan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet gelukkig zat andere lieve dingenquote:
Niks hoor.quote:
quote:
OMG je hebt gelijk.quote:
Taxiventquote:
Mooi!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij doet gelukkig zat andere lieve dingen![]()
Arm kind toch.quote:
Tieten voor Myr dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ook zielig voor mezelf. Geen piemels voor Myraela.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tieten voor Myr dan?
*bouncy bouncy*
Zeker Heloef!!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tieten voor Myr dan?
*bouncy bouncy*
Neuh?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef JJH het volgende:
Loef, hoorde je net die grap van die krullenbol?
quote:
Van Marwijk schijnt nar het PSV stadion gebelt te hebben, daar moet nederland namelijk binnenkort oefenen, met de vraag of ze de grasmat willen vervangen door oude kranten.quote:
Had jij geen bezoekquote:
I gotz themquote:
Welk topic?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Zokunen het volgende:
Na aanleiding van een ander topic:
Myraela: Ik houd van je
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Had jij geen bezoek
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Draai die poep?
Een stevige bolus draaien?
Die grap wordt zo'n beetje elke ploeg wel een keer gebruikt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Van Marwijk schijnt nar het PSV stadion gebelt te hebben, daar moet nederland namelijk binnenkort oefenen, met de vraag of ze de grasmat willen vervangen door oude kranten.
Nederland is op papier namelijk de nummer één van de wereld....
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk topic?
Terecht overigens wel.
Maar stiekem blijf je gewoon een kanjer, maar plagen moet soms een beetjequote:
Ze zijn niet bewijs-waardigquote:
Je kunt haar gewoon doorsturen naar mij.quote:
Me likez!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn niet bewijs-waardig![]()
M'n mini mountains........
Oh.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Maar stiekem blijf je gewoon een kanjer, maar plagen moet soms een beetje
Hihi ik ben fan van je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.
"Ik hou van je" dat geeft zoveel drama en gezeik.Me doesn't like.
Qua huidskleur past ze wel bij je, maar qua leeftijd is ze meer dan 2x zo oud als jou!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kunt haar gewoon doorsturen naar mij.
Hehehe dat roep ik altijd wel, maar dat valt best tegen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij doet toch alles wat warm en nat is?
ja ik hoor hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Er is gewoon muziek toch?
Just checkin.
Ja hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Just checkin.
Als het koud is ff over de kachel hangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij doet toch alles wat warm en nat is?
Ze hadden het er al een paar keer over gehad, ik vond het wel tegenvallen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die grap wordt zo'n beetje elke ploeg wel een keer gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Lekkere muziek !quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Just checkin.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Geniale serie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hihi ik ben fan van je.
Mag dat wel?
Waarom laat zo vaak in je posts merken dat je een neger bent? Dat weten we ondertussen welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua huidskleur past ze wel bij je, maar qua leeftijd is ze meer dan 2x zo oud als jou!
Whehe ben ik niet!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom laat zo vaak in je posts merken dat je een neger bent? Dat weten we ondertussen wel
Ik kan wel een bijspijkercursusje gebruiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua huidskleur past ze wel bij je, maar qua leeftijd is ze meer dan 2x zo oud als jou!
Op een oude fiets....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel een bijspijkercursusje gebruiken.
Lees ze !quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga afsluiten en nog wat lezen
Nog 1 dagje werken en dan... VAKANTIE![]()
Dag liefjes![]()
dagquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Dag liefjes![]()
minibeer mag minimoutains welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn niet bewijs-waardig![]()
M'n mini mountains........
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ow wacht, dacht ff dat heloef dat posten, nvm then
stuur je een kaartje/pic?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Dag liefjes![]()
Hoe dik!!quote:
Thanks!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef MsMessy het volgende:
Wicked dat was weer een anderhalf uur lekkere geluidjes
Blijft leuk!quote:
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
WickedWat ik mee heb gekregen; was weer fijn
![]()
Dank u allen voor het luisteren! Graag tot een volgende showquote:
Tijdloosquote:
wiequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef Insomnium het volgende:
HELL YEAH
Deze avond gaat nog beter verlopen dan ik dacht.
Krijg nog bezoek zo
Is je vriendin met voordelen er weer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef Insomnium het volgende:
HELL YEAH
Deze avond gaat nog beter verlopen dan ik dacht.
Krijg nog bezoek zo
Wut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ow wacht, dacht ff dat heloef dat posten, nvm then
quote:
Komt hier naar toe jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Is je vriendin met voordelen er weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde ik NARF POIT WHAHAHA voor jou Wicked![]()
Njah dat je zo vaak ter sprake brengt dat je donker gekleurd bent, bdoel ik loop toch ook niet de hele tijd te patsen dat ik blank ben ofwel danquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Njah dat je zo vaak ter sprake brengt dat je donker gekleurd bent, bdoel ik loop toch ook niet de hele tijd te patsen dat ik blank ben ofwel dan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef MsMessy het volgende:
Whaaa... leuk!!! Ik zal nog es paar jingles maken van P&tBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bedoelde ik NARF POIT WHAHAHA voor jou Wicked
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Geintje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Blank? Dat is toch mijn huidskleur of hoe noem jij dat dan?
Mijn dag is weer goed.quote:
Ach gossiequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.![]()
Ja ik leef mee met de successen van mensen aangezien ik zelf faal.![]()
Hmm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.![]()
Ja ik leef mee met de successen van mensen aangezien ik zelf faal.![]()
Niks ah gossie.quote:
Gewoon laptop op haar rug zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm.
Nu maak ik alleen het duizendste topic niet mee
Maar dat moet ik er maar voor over hebben
Slaap lekker!quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef WickedTunes het volgende:
Vette shizzle dit!!! Band met name van Erikah Badu's album: Mama's Gun... Ze waren/zijn superhelden in Japan!
Dit klinkt echt waus!!
Dank voor dit uurtje (bij voorbaat)
Denk niet dat ze dat waardeert.quote:
De hele computer danquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat waardeert.
En ik heb geen laptop
En ik me maar afvragen waarom ik maagd blijfquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
De hele computer dan
Fok zou voor moeten gaan.
Niet echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
De hele computer dan
Fok zou voor moeten gaan.
Jij hoort niet thuis op FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat waardeert.
En ik heb geen laptop
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet echt
Al doet het wel pijn dat ik het 1000ste topic mis
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik maagd blijf
Jij!! Je wilde vanmiddag al reserveren voor mijn blokje..dus... go your gang!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij!! Je wilde vanmiddag al reserveren voor mijn blokje..dus... go your gang!
Van hetzelfde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga !
Fijne avond nog !
En sorry dat ik niet bij het 1000ste topic ben
Ciao!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga !
Fijne avond nog !
Neuk ze!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga !
Fijne avond nog !
dat zou je wel willen hequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef mr-green het volgende:
hey even doorspammen zo het 1000e topic
Dus ik moet niet alleen luisteren maar ook meepostenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef mr-green het volgende:
hey even doorspammen zo het 1000e topic
Je bent nog op tijd om 40 minuten van mijn muzikale introductielesje mee te pakken.quote:
jammer dat je op het hoogtepunt vertrekt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet echt
Al doet het wel pijn dat ik het 1000ste topic mis
Laterzzquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga !
Fijne avond nog !
Het spijt mij zeer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
jammer dat je op het hoogtepunt vertrekt.
Zo dat compliment heb ik al binnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
jammer dat je op het hoogtepunt vertrekt.
doeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer.
Maar mijn eigen hoogtepunt gaat even voor op het moment.![]()
Dag schatjes !
Tot laterquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer.
Maar mijn eigen hoogtepunt gaat even voor op het moment.![]()
Dag schatjes !
waarom ben je zo stil?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus ik moet niet alleen luisteren maar ook meeposten
Was aan het PM-en, andere topics lezen en rondsurfen over het internet en dan vergeet je hier wel eens om ook nog wat te posten.quote:
Dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef _Fanta het volgende:
Ik blijf nogwel ff wakker, ik wil wel gepost hebben in nummertje 1000 uiteraard
interessant doe je dat altijd?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Was aan het PM-en, andere topics lezen en rondsurfen over het internet en dan vergeet je hier wel eens om ook nog wat te posten.
Ik luister niet, ik lig op bedquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd om 40 minuten van mijn muzikale introductielesje mee te pakken.
Tevens Hooooooooi![]()
wat is datquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn hier nog mensen die met mij willen wordfeuden?
Zoek: gewoonfaye
Kutfeutenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
ga jij effe lekker in een ander topic mensen weglokkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Net zoals de rest van de wereld ja en daarnaast ook nog gamen en tekenen en lezen enz. enz. Vreemd hèquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik lig op bed
voor pc of mobielquote:
Ik draai helende muziekjes.quote:
wel een beetje heb je zes armen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Net zoals de rest van de wereld ja en daarnaast ook nog gamen en tekenen en lezen enz. enz. Vreemd hè
Heb er aan twee genoeg hoor, maar ik hoef me toch niet hele minuten op alles te concentreren.quote:
quote:
quote:
Benen (knieen, bovenbenen) en onderrug.quote:
quote:
Okee volgend topic dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |