Nouja, het uit bed tillen gaat prima nu.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dus je moeder moet je smorgens gewoon glas drank en broodje kebab brengen
Lol kan veel verwachten maar ik denk niet dat ik hem ooit zo ver krijgquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Moet je je vriendje keer lief aankijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Voor iedere fokker die nog een keer met je in bed belandtquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Voor alcohol en kebab mag je me wakker maken. Oh en voor seks. Ik wil alleen niet bovenop als ik net wakker ben. Fijn he die details?
Is wel stuk gezonder dan met drank en kebab de dag beginnen iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het uit bed tillen gaat prima nu.
Ik doe geen FOK!kers. Nooit gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor iedere fokker die nog een keer met je in bed belandt
Motten ze je niet wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen moeten mij gewoon niet wakker.
Lekker makkelijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe geen FOK!kers. Nooit gedaan.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol kan veel verwachten maar ik denk niet dat ik hem ooit zo ver krijgMoet ook geen gewoonte worden iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WHAHA IK LOLDE KEIHARDquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wakker maken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Motten ze je niet wakker?
Gewoon veel slapen dan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet gelukkig zat andere lieve dingenquote:
Niks hoor.quote:
quote:
OMG je hebt gelijk.quote:
Taxiventquote:
| Forum Opties | |