Qua huidskleur past ze wel bij je, maar qua leeftijd is ze meer dan 2x zo oud als jou!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kunt haar gewoon doorsturen naar mij.
Hehehe dat roep ik altijd wel, maar dat valt best tegen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij doet toch alles wat warm en nat is?
ja ik hoor hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Er is gewoon muziek toch?
Just checkin.
Ja hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Just checkin.
Als het koud is ff over de kachel hangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij doet toch alles wat warm en nat is?
Ze hadden het er al een paar keer over gehad, ik vond het wel tegenvallen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die grap wordt zo'n beetje elke ploeg wel een keer gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Lekkere muziek !quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Just checkin.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Geniale serie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hihi ik ben fan van je.
Mag dat wel?
Waarom laat zo vaak in je posts merken dat je een neger bent? Dat weten we ondertussen welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua huidskleur past ze wel bij je, maar qua leeftijd is ze meer dan 2x zo oud als jou!
Whehe ben ik niet!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom laat zo vaak in je posts merken dat je een neger bent? Dat weten we ondertussen wel
Ik kan wel een bijspijkercursusje gebruiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua huidskleur past ze wel bij je, maar qua leeftijd is ze meer dan 2x zo oud als jou!
Op een oude fiets....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel een bijspijkercursusje gebruiken.
Lees ze !quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga afsluiten en nog wat lezen
Nog 1 dagje werken en dan... VAKANTIE![]()
Dag liefjes![]()
dagquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga afsluiten en nog wat lezen
Nog 1 dagje werken en dan... VAKANTIE![]()
Dag liefjes![]()
minibeer mag minimoutains welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn niet bewijs-waardig![]()
M'n mini mountains........
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ow wacht, dacht ff dat heloef dat posten, nvm then
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |