Geeft een vertekend beeld.quote:
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet? die van mij deed dat wel als ik niet mn bed uit wou komen, dan werd ze boos en jatte ze mn lakens
Ok, ik kom wel even kijken binnenkort.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Geeft een vertekend beeld.
Alleen een live inspectie kan doorslag geven.
Wat een heerlijke stoornisquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik word 's ochtends uit bed getild. Geen grapje.Anders word ik niet wakker, slaapritme stoornis. Zal over een paar weken wel beter gaan.
Ook zo irritant idd, wat zijn moeders soms toch gemeen eigenlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef minibeer het volgende:
Ik weet nog een keer dat mijn moeder water had gepakt en het over me heen goot
Ok, gr gr.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, ik kom wel even kijken binnenkort.
Gebruik het als medicijn!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Insomnium het volgende:
Ik val bijna in slaap bij dit nummer
Wel mooi nummer trouwens.
quote:
Vaker luisteren dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Insomnium het volgende:
Ik val bijna in slaap bij dit nummer
Wel mooi nummer trouwens.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
BEUKEN ! NEUKEN IN DE KEUKEN RAAAAAAWR
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe, had ik ook. Toen moest ik werken en moest ik opeens 9 uur vroeger opstaan dan ik gewend wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet stoornis, verstoord slaapritme.
Oehquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuken? Bah, onrein, smerige boel zeg bah bah.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Insomnium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ahjoh, is leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef Insomnium het volgende:
Sorry.
Werd opeens spontaan hyper weer
Dat klopt allemaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken? Bah, onrein, smerige boel zeg bah bah.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
God had dit niet gewild jij zondaar!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal.
Maar oh zo lekker![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |