SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Deze moest ik ook nog aan Faye laten zien trouwens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik val enkel op dikke tetten. De rest kan me gestolen worden.
Je valt in de herhalingquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
Ik weet wel dat ik niet op meisjes meisjes val
Het liefst heb ik er eentje die zuipt en beetje lomp doet
En een beetje nerdy.
En stuntelig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
En een beetje nerdy.
quote:
You bet ya!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
Ik zit net te bedenken dat er waarschijnlijk een enorme strijd losbarst om de lapo van #999
zou hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
Ik zit net te bedenken dat er waarschijnlijk een enorme strijd losbarst om de lapo van #999
Nahh, ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
ik hoop dat fanta hem krijgtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
En een beetje nerdy.
Dit ja, ben er zo slecht inquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik probeer altijd níet de lapo te hebben![]()
hekel aan titels verzinnen
Ik hoop dat ik hem heb. Prepare for the worst TT in history!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
Jaaaaaa !quote:
Definieer een meisjes lichaamquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
maar dan wel met gewoon een meisjeslichaam
Oei... ik kan best erg meisje meisjes zijn met mijn nagellak en make-up.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
En een beetje nerdy.
Dat is geen probleem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei... ik kan best erg meisje meisjes zijn met mijn nagellak en make-up.
Ben je zeker dat je nog steeds een kloon van mij wil??
Zelfs jij gaat smileys gebruiken in de TT danquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem heb. Prepare for the worst TT in history!
Heel erg lomp ook goed? Dan voldoe ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
En een beetje nerdy.
Jups !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heel erg lomp ook goed? Dan voldoe ik
Wanneer is je kloonmasjien afquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.
Kom maar op !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lachen met die Susanne van vorige week, was met niet opgevallen. Ging ze heel stuntelig het nieuws voorlezen en ik was meteen verkocht.quote:
Een beetje iel vindt ik altijd wel leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jaaaaaa !
[..]
Definieer een meisjes lichaam![]()
Zolang ze geen penis heeft en een A-cup ben ik al tevreden
Leeftijd is maar een indicatie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel lachen met die Susanne van vorige week, was met niet opgevallen. Ging ze heel stuntelig het nieuws voorlezen en ik was meteen verkocht.![]()
Alleen jammer van die leeftijd maar goed.
Ik ga gewoon de meest briljante TT in de historie van dit topic recyclen. Eckte weten welke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat smileys gebruiken in de TT dan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je wel even je p-pas verlengen
Ik werk er dag en nacht aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer is je kloonmasjien afhrhr....
Ik ook, ik zat weer niet op te letten, en bam had de lapoquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik probeer altijd níet de lapo te hebben![]()
hekel aan titels verzinnen
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je wel even je p-pas verlengen
Ze was 24 ja, 24!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een indicatie.
Het zit je ook niet mee hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ook, ik zat weer niet op te letten, en bam had de lapo
Nee. Dat soort jongens heeft meestal een leven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik wil ook wel weer een nieuw vriendje denk ik..
Is er hier nog een jongen met krullen, tussen de 1.83 en 1.98, tussen de 19 en 24, slim, met humor, houdt van feestjes en muziek, slank, liefst wasbordje en een leuke lach (voorkeur aan kuiltjes) ?
quote:
Een beetje gezet vind ik vaak leukerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een beetje iel vindt ik altijd wel leuk.
En anders gewoon grote tetten, dat is ook goed
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dat soort jongens heeft meestal een leven.
*Krulspelden in doetquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik wil ook wel weer een nieuw vriendje denk ik..
Is er hier nog een jongen met krullen, tussen de 1.83 en 1.98, tussen de 19 en 24, slim, met humor, houdt van feestjes en muziek, slank, liefst wasbordje en een leuke lach (voorkeur aan kuiltjes) ?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik fok en heb ook een leven? Of doe ik hier maar mee voor spek en bonen ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahhaquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IK BEN 17 VRIEND, 17!quote:
Hehe, ik zag je toevallig net in #Fok zittenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Zokunen het volgende:
Hey Sting, ik zie nu pas die link naar Borgirc in je sig, heb ik vroeger ook nog wel eens gedraaid, net als P&P enzo
Juh !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Bleh ik ga zo balen als jullie allemaal fun hebben op appelpop
Nee, gewoon nee.quote:
Dus ?quote:
Een grapje niet herkennenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik fok en heb ook een leven? Of doe ik hier maar mee voor spek en bonen ?
[..]
Hahha
Si, zelf ook nog wel het eea gescript back then.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik zag je toevallig net in #Fok zitten
Peace & Protection?
Thihihi doe maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Juh !
Jammer dat je er niet bij bent !
Ik drink wel een biertje of zes op je
Dit is niet wat ouder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus ?
Dan kan je toch alsnog een relatie met een wat ouder iemand hebben ?
Geinigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Si, zelf ook nog wel het eea gescript back then.
Ze is 7 jaar ouder, is dat niet al genoeg reden?quote:
Begon op gironet, toen uzaynet verder vooral efnet en linknet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
GeinigOp welke servers/netwerken zat je zoal?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thihihi doe maar
Ik zal er op de bbq ook wel een boel binnen kegelenEn zal af en toe vragen of ze een plaatje van golden earring op willen leggen
Zeven jaar kan nog prima hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is niet wat ouder.![]()
Dit is andere levensfase en 7 jaar ouder.
Right, alleen efnet ken ik van naam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Begon op gironet, toen uzaynet verder vooral efnet en linknet.
Het kan vast wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zeven jaar kan nog prima hoor
En dat ze in een andere levensfase zit maakt toch ook geen fuck uit ?
Dat kan nog steeds goed gaan hoor
Unreal iRCD?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Right, alleen efnet ken ik van naam.
Eigenlijk alleen maar op NL servers gezeten, ook een tijdje m'n eigen chat server gehad. Goeie ouwe tijd
Aan welke eis voldoet ie niet en pics?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja het zalOverigens heb ik een vriend die aan al jouw eisen behalve 1 voldoet.
Hoezo niet dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan vast wel.
Maar ik kan het niet, als het er überhaupt van zou komen.
Ik zou het ook niet durven hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan vast wel.
Maar ik kan het niet, als het er überhaupt van zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:
Daarom niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 7 jaar ouder, is dat niet al genoeg reden?![]()
Daarnaast zit ik nog op school en woon bij mijn moeder.
Geen krullen en niet zonder toestemmingquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aan welke eis voldoet ie niet en pics?
Wat kan het jou boeien wat de rest er van vind ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Daarom niet.
Daarnaast wat moet de rest van de wereld er van denken?
En vooral mijn moeder?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.FristiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel leuke foto's
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.Faye met blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.Is dat heloef op die laatste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.Die derde foto, lekker vlotte prettig gestoorde frissuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW
En je bent godverdomme helemaal niet dik gek.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Wat jammer.. En je hebt mijn toestemming?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen krullen en niet zonder toestemming
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Dat is met patricia paay lipstic die blonde.quote:
Dat zei ik ook, ze lijkt er echt op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is met patricia paay lipstic die blonde.
Alleen ziet faye er een stuk beter uit.
Creepy idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is met patricia paay lipstic die blonde.
Alleen ziet faye er een stuk beter uit.
verschrikkelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, ze lijkt er echt op.
jekentmenietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Is dat heloef op die laatste foto?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
verschrikkelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus Christus je lijkt haar dochter wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
verschrikkelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet wel wie ik zou kiezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
verschrikkelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Bill is soow lekkur! :$quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan die helemaal meezingen.
Zon lekker wijfquote:
Je ziet toch een uiterste knappe neger shinen daar?quote:
Held !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ziet toch een uiterste knappe neger shinen daar?
Dat zou al genoeg moeten zeggen.
hahaha ja net als justin bieber hahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zon lekker wijf
Die sopt er vast heel wat af.
^ x 999quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Maar fee je bent echt een pracht meid hoor![]()
Daar word ik altijd zo hitsig vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hahaha ja net als justin bieber hahaha
Moet je bij Ms. Messy zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef STING het volgende:
Ik heb trek in appeltaart met slagroom.
Ik heb de appeltaart vandaag opgegeten, maar heb nog wel een stukje chocolademetkaneelcake voor je ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef STING het volgende:
Ja goffer !! Zeg dan niksquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef STING het volgende:
Keihard, je moest eens weten !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle pubers hierin zijn aan het fappen op Faye der foto's
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker politiek correct weer Morphquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben heul geen puber !!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik weet niet of dit nou je niet-homofobe jij is met een laag zelfbeeld of je arrogante fok-alter egoquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ziet toch een uiterste knappe neger shinen daar?
Dat zou al genoeg moeten zeggen.
Ik ben vereerd.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga mn hond uitlaten
Hoe dan?quote:
Ik fap op je hont !quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga mn hond uitlaten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben heul geen puber !!!JailbaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de nieuwe heloef die ook een beetje de internetheld uithangt tegenwoordig in het echt leven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou je niet-homofobe jij is met een laag zelfbeeld of je arrogante fok-alter ego
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik fap op je hont !
Wacht wat ?
Neehee, dat het alleen de pubers zijn die fappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Alle mensen van jeugdige leeftijd zijn met een nader te bepalen polsbeweging hun leuning aan het beroeren? Zoiets?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik fap op je hont !
Wacht wat ?
*denkt terug aan z'n B&J Cookie Dough van gisteren*quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga even mijn verjaardagscadeautje opeten.
Italiaans schepijs
Wut?quote:
het is de 29e, wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef STING het volgende:
Is het al de eerste maandag van de maand?
Pet Shop Boys ?quote:
quote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe heloef die ook een beetje de internetheld uithangt tegenwoordig in het echt leven.
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef Insomnium het volgende:
Ik durf denk ik niet met de mic DJ te spelen
Vandaag voor het eerst echt mijn eigen stem gehoord.
Vind het maar niets
Ga je mij......... 'onderzoeken' ?quote:
Intern verhoor en zo wssquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je mij......... 'onderzoeken' ?
Goed om te weten dat meer mensen dat van hun eigen stem vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.
*OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM*quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MsMessy het volgende:
* MsMessy zet de appeltaart met slagroom in het topic
Mag 'm zelf toch niet eten
Ik denk ook altijd dat ik een prachtige stem heb, valt altijd vies tegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.
Ik vind mij oprecht heel knap op die foto.quote:
Die schok kwam voor mij maanden geleden al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat ik een prachtige stem heb, valt altijd vies tegen.
Ja, of heb je liever dat ik 12 rechercheurs op de zaak zetquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je mij......... 'onderzoeken' ?
Rawrquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MsMessy het volgende:
* MsMessy zet de appeltaart met slagroom in het topic
Mag 'm zelf toch niet eten
Mijn homofobie weerhoudt mij ervan op je foto te fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mij oprecht heel knap op die foto.![]()
quote:
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn homofobie weerhoudt mij ervan op je foto te fappen.
Foto's van de 12 rechercheurs !quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of heb je liever dat ik 12 rechercheurs op de zaak zet
quote:
Ja. Zelfs de Spice Girls hebben er een cover van gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef MsMessy het volgende:
Dit is toch wel een heel bekend nummer
Ga je me nu de hele tijd lekker noemen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.
Nigga wut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja. Zelfs de Spice Girls hebben er een cover van gemaakt
* WickedTunes kwispelt en vangt t koekjequote:
Ok, als het moet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.
Nee ik kies mijn momenten om je te confronteren met de waarheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je me nu de hele tijd lekker noemen?
Iedereen in de kamer kijkt me nu wel een beetje raar aan.quote:
Gaan ze al kamervragen stellen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iedereen in de kamer kijkt me nu wel een beetje raar aan.
Over fappen gesproken: wie is die babe in je UI?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iedereen in de kamer kijkt me nu wel een beetje raar aan.
Save the cheerleader, save the world!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Over fappen gesproken: wie is die babe in je UI?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Save the cheerleader, save the world!
Ik moest toch lachen.quote:
quote:
dank uquote:
Ik ben zo bang dat ik ook per ongeluk doequote:
Ik laat mezelf nooit zuigen, raar genoeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Slechte ervaringen daar?
(of juist goede)
Nee! Pics!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Myra! Heb je mijn roze haar gezien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
De meeste poesjes willen mijn worstje niet.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Tof wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BREAKING NEWS- Sommige poesjes dus wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De meeste poesjes willen mijn worstje niet.
Die van mij welquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit moet in mijn sig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee alle poesjes willen mijn worstje niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
BREAKING NEWS- Sommige poesjes dus wel?
De meeste bevers knagen mijn boom omverquote:
Nu beschouw ik je weer als gelijkequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee alle poesjes willen mijn worstje niet.
IS DIT WAT JE WOU HOREN? NU BLIJ?![]()
Neehee alleen mijn goede uitspraken.quote:
He verdorie, dacht ik de primeur te hebben. Deceptie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee alle poesjes willen mijn worstje niet.
IS DIT WAT JE WOU HOREN? NU BLIJ?![]()
Dat lijkt me dan weer niet zo fijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
De meeste bevers knagen mijn boom omver
I can't dance is toch superbekend?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef MsMessy het volgende:
Dreaming While You Sleep van We Can't Dance had ik een leukere gevonden van Genesis
R.I.P. Wickeds boom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Tis de enige die ik kenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
I can't dance is toch superbekend?
Een bever met tandjes?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
WBquote:
quote:
Nu loopt ze gewoon een beetje met jou uitspraken te pronkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
En mijn eerste uitspraak was nog wel zo mooi.
Ik vind het erger dat deze worstjes quote voor eeuwig voort leeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nu loopt ze gewoon een beetje met jou uitspraken te pronken.
Welke serie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. In bed !
Wil ik net serie gaan kijken die vorige week nog online staat; is ie offline gehaald d'oh.. ik faal
Te lui om torrents binnen te halen... zucht... * PriemGirl tunet dan maar in.
In ..quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. In bed !
Wil ik net serie gaan kijken die vorige week nog online staat; is ie offline gehaald d'oh.. ik faal
Zo, jij bent echt luiquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. In bed !
Post maar nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zo, jij bent echt lui
Zal ik hem voor je opzoeken? Hoef je alleen maar op de link te klikken.
Over een jaartje met pics?quote:
Ja het is niet bepaald reclame voor je imago van de grappige, intelligente, beschaafde jongen (die je eigenlijk bent).quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat deze worstjes quote voor eeuwig voort leeft.
quote:
Give in to me is zon mooi nummer van MJ.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef WickedTunes het volgende:
ik wilde keep it in de closet ofzo doen... grrr
Nope !quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zo, jij bent echt lui
Zal ik hem voor je opzoeken? Hoef je alleen maar op de link te klikken.
WAT ?!quote:
Daarover gesproken, ik twijfel nog steeds of ik een keer in s&g ga posten.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
WAT ?!
JIJ OOK AL ?
Waar gaat het heen met deze wereld
Couplingquote:
Niet echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Het halve topic zit met een klein stijfje omdat ze naakt hoorde.
Doe het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik twijfel nog steeds of ik een keer in s&g ga posten.
Hmmmm die ken ik niet...quote:
quote:
Die reactie is altijd te grappig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoekje? Waarvoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil er eigenlijk heloefs hoekje van maken, maar die van naatje blijft erin.
Ja verdomme nu moet ik een andere onderbroek aan.quote:
He das toeval ik ook.quote:
Ach de meeste mensen weten hoe ik echt ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja het is niet bepaald reclame voor je imago van de grappige, intelligente, beschaafde jongen (die je eigenlijk bent).
quote:
I know; heb hem al een keer gezien; maar is alweer lang geleden... Dus nu wil ik hem weer zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
GENIALE serie.
Echt de moeite waard
Quote van de dag.quote:
Je zit op FOK!, groot kan die niet zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef minibeer het volgende:
[..]Hoe weet jij van mijn kleine stijfje
!?
Mag ik over je shirt aaien ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar ik slaap niet naakt... Dus eigenlijk is er geen bal aan
Heb wel weer een verrekkes mooi slaapshirt aan van garfield
Ik slaap meestal naakt, heeeeeeeeeerlijk vrijquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar ik slaap niet naakt... Dus eigenlijk is er geen bal aan
Heb wel weer een verrekkes mooi slaapshirt aan van garfield
Het is hier geen F&Fquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mag ik over je shirt aaien ?
Dan aai ik ook weer eens een poesje
mijn e-penis is wel heul groot.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zit op FOK!, groot kan die niet zijn.
Ik heb onderzoek gedaan.
Vind ik maar nietsquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik slaap meestal naakt, heeeeeeeeeerlijk vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |