Goed om te weten dat meer mensen dat van hun eigen stem vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.
*OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM*quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MsMessy het volgende:
* MsMessy zet de appeltaart met slagroom in het topic
Mag 'm zelf toch niet eten
Ik denk ook altijd dat ik een prachtige stem heb, valt altijd vies tegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.
Ik vind mij oprecht heel knap op die foto.quote:
Die schok kwam voor mij maanden geleden al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat ik een prachtige stem heb, valt altijd vies tegen.
Ja, of heb je liever dat ik 12 rechercheurs op de zaak zetquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je mij......... 'onderzoeken' ?
Rawrquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MsMessy het volgende:
* MsMessy zet de appeltaart met slagroom in het topic
Mag 'm zelf toch niet eten
Mijn homofobie weerhoudt mij ervan op je foto te fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mij oprecht heel knap op die foto.![]()
quote:
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn homofobie weerhoudt mij ervan op je foto te fappen.
Foto's van de 12 rechercheurs !quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of heb je liever dat ik 12 rechercheurs op de zaak zet
quote:
Ja. Zelfs de Spice Girls hebben er een cover van gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef MsMessy het volgende:
Dit is toch wel een heel bekend nummer
Ga je me nu de hele tijd lekker noemen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.
Nigga wut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja. Zelfs de Spice Girls hebben er een cover van gemaakt
* WickedTunes kwispelt en vangt t koekjequote:
Ok, als het moet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.
Nee ik kies mijn momenten om je te confronteren met de waarheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je me nu de hele tijd lekker noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |