Dit is de nieuwe heloef die ook een beetje de internetheld uithangt tegenwoordig in het echt leven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou je niet-homofobe jij is met een laag zelfbeeld of je arrogante fok-alter ego
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik fap op je hont !
Wacht wat ?
Neehee, dat het alleen de pubers zijn die fappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Alle mensen van jeugdige leeftijd zijn met een nader te bepalen polsbeweging hun leuning aan het beroeren? Zoiets?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik fap op je hont !
Wacht wat ?
*denkt terug aan z'n B&J Cookie Dough van gisteren*quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga even mijn verjaardagscadeautje opeten.
Italiaans schepijs
Wut?quote:
het is de 29e, wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef STING het volgende:
Is het al de eerste maandag van de maand?
Pet Shop Boys ?quote:
quote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe heloef die ook een beetje de internetheld uithangt tegenwoordig in het echt leven.
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef Insomnium het volgende:
Ik durf denk ik niet met de mic DJ te spelen
Vandaag voor het eerst echt mijn eigen stem gehoord.
Vind het maar niets
Ga je mij......... 'onderzoeken' ?quote:
Intern verhoor en zo wssquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je mij......... 'onderzoeken' ?
Goed om te weten dat meer mensen dat van hun eigen stem vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.
*OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM*quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MsMessy het volgende:
* MsMessy zet de appeltaart met slagroom in het topic
Mag 'm zelf toch niet eten
Ik denk ook altijd dat ik een prachtige stem heb, valt altijd vies tegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je eigen stem is altijd kut, snap ook niet dat mensen mijn stem wel redelijk prettig vinden.
Ik vind mij oprecht heel knap op die foto.quote:
Die schok kwam voor mij maanden geleden al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat ik een prachtige stem heb, valt altijd vies tegen.
Ja, of heb je liever dat ik 12 rechercheurs op de zaak zetquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je mij......... 'onderzoeken' ?
Rawrquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef MsMessy het volgende:
* MsMessy zet de appeltaart met slagroom in het topic
Mag 'm zelf toch niet eten
Mijn homofobie weerhoudt mij ervan op je foto te fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mij oprecht heel knap op die foto.![]()
quote:
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn homofobie weerhoudt mij ervan op je foto te fappen.
Foto's van de 12 rechercheurs !quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of heb je liever dat ik 12 rechercheurs op de zaak zet
quote:
Ja. Zelfs de Spice Girls hebben er een cover van gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef MsMessy het volgende:
Dit is toch wel een heel bekend nummer
Ga je me nu de hele tijd lekker noemen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.
Nigga wut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja. Zelfs de Spice Girls hebben er een cover van gemaakt
* WickedTunes kwispelt en vangt t koekjequote:
Ok, als het moet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Fap maar gewoon op het lekkere ding waar mee ik op de foto sta.
Nee ik kies mijn momenten om je te confronteren met de waarheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je me nu de hele tijd lekker noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |