Ze is 7 jaar ouder, is dat niet al genoeg reden?quote:
Begon op gironet, toen uzaynet verder vooral efnet en linknet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
GeinigOp welke servers/netwerken zat je zoal?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thihihi doe maar
Ik zal er op de bbq ook wel een boel binnen kegelenEn zal af en toe vragen of ze een plaatje van golden earring op willen leggen
Zeven jaar kan nog prima hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is niet wat ouder.![]()
Dit is andere levensfase en 7 jaar ouder.
Right, alleen efnet ken ik van naam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Begon op gironet, toen uzaynet verder vooral efnet en linknet.
Het kan vast wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zeven jaar kan nog prima hoor
En dat ze in een andere levensfase zit maakt toch ook geen fuck uit ?
Dat kan nog steeds goed gaan hoor
Unreal iRCD?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Right, alleen efnet ken ik van naam.
Eigenlijk alleen maar op NL servers gezeten, ook een tijdje m'n eigen chat server gehad. Goeie ouwe tijd
Aan welke eis voldoet ie niet en pics?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja het zalOverigens heb ik een vriend die aan al jouw eisen behalve 1 voldoet.
Hoezo niet dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan vast wel.
Maar ik kan het niet, als het er überhaupt van zou komen.
Ik zou het ook niet durven hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan vast wel.
Maar ik kan het niet, als het er überhaupt van zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:
Daarom niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 7 jaar ouder, is dat niet al genoeg reden?![]()
Daarnaast zit ik nog op school en woon bij mijn moeder.
Geen krullen en niet zonder toestemmingquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aan welke eis voldoet ie niet en pics?
Wat kan het jou boeien wat de rest er van vind ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Daarom niet.
Daarnaast wat moet de rest van de wereld er van denken?
En vooral mijn moeder?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.FristiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel leuke foto's
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.Faye met blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.Is dat heloef op die laatste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Als je wilt lachen, klik je op de spoiler. En die spoiler is niet voor niets.Die derde foto, lekker vlotte prettig gestoorde frissuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |