Het zit je ook niet mee hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ook, ik zat weer niet op te letten, en bam had de lapo
Nee. Dat soort jongens heeft meestal een leven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik wil ook wel weer een nieuw vriendje denk ik..
Is er hier nog een jongen met krullen, tussen de 1.83 en 1.98, tussen de 19 en 24, slim, met humor, houdt van feestjes en muziek, slank, liefst wasbordje en een leuke lach (voorkeur aan kuiltjes) ?
quote:
Een beetje gezet vind ik vaak leukerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een beetje iel vindt ik altijd wel leuk.
En anders gewoon grote tetten, dat is ook goed
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dat soort jongens heeft meestal een leven.
*Krulspelden in doetquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik wil ook wel weer een nieuw vriendje denk ik..
Is er hier nog een jongen met krullen, tussen de 1.83 en 1.98, tussen de 19 en 24, slim, met humor, houdt van feestjes en muziek, slank, liefst wasbordje en een leuke lach (voorkeur aan kuiltjes) ?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik fok en heb ook een leven? Of doe ik hier maar mee voor spek en bonen ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahhaquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IK BEN 17 VRIEND, 17!quote:
Hehe, ik zag je toevallig net in #Fok zittenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Zokunen het volgende:
Hey Sting, ik zie nu pas die link naar Borgirc in je sig, heb ik vroeger ook nog wel eens gedraaid, net als P&P enzo
Juh !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Bleh ik ga zo balen als jullie allemaal fun hebben op appelpop
Nee, gewoon nee.quote:
Dus ?quote:
Een grapje niet herkennenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik fok en heb ook een leven? Of doe ik hier maar mee voor spek en bonen ?
[..]
Hahha
Si, zelf ook nog wel het eea gescript back then.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik zag je toevallig net in #Fok zitten
Peace & Protection?
Thihihi doe maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Juh !
Jammer dat je er niet bij bent !
Ik drink wel een biertje of zes op je
Dit is niet wat ouder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus ?
Dan kan je toch alsnog een relatie met een wat ouder iemand hebben ?
Geinigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Si, zelf ook nog wel het eea gescript back then.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |