Ik hoop dat ik hem heb. Prepare for the worst TT in history!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
Ik zit net te bedenken dat er waarschijnlijk een enorme strijd losbarst om de lapo van #999
Jaaaaaa !quote:
Definieer een meisjes lichaamquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
maar dan wel met gewoon een meisjeslichaam
Oei... ik kan best erg meisje meisjes zijn met mijn nagellak en make-up.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
Ik weet wel dat ik niet op meisjes meisjes val
Het liefst heb ik er eentje die zuipt en beetje lomp doet
En een beetje nerdy.
Dat is geen probleem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei... ik kan best erg meisje meisjes zijn met mijn nagellak en make-up.
Ben je zeker dat je nog steeds een kloon van mij wil??
Zelfs jij gaat smileys gebruiken in de TT danquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem heb. Prepare for the worst TT in history!
Heel erg lomp ook goed? Dan voldoe ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
Ik weet wel dat ik niet op meisjes meisjes val
Het liefst heb ik er eentje die zuipt en beetje lomp doet
En een beetje nerdy.
Jups !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heel erg lomp ook goed? Dan voldoe ik
Wanneer is je kloonmasjien afquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.
Kom maar op !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lachen met die Susanne van vorige week, was met niet opgevallen. Ging ze heel stuntelig het nieuws voorlezen en ik was meteen verkocht.quote:
Een beetje iel vindt ik altijd wel leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jaaaaaa !
[..]
Definieer een meisjes lichaam![]()
Zolang ze geen penis heeft en een A-cup ben ik al tevreden
Leeftijd is maar een indicatie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel lachen met die Susanne van vorige week, was met niet opgevallen. Ging ze heel stuntelig het nieuws voorlezen en ik was meteen verkocht.![]()
Alleen jammer van die leeftijd maar goed.
Ik ga gewoon de meest briljante TT in de historie van dit topic recyclen. Eckte weten welke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat smileys gebruiken in de TT dan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je wel even je p-pas verlengen
Ik werk er dag en nacht aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer is je kloonmasjien afhrhr....
Ik ook, ik zat weer niet op te letten, en bam had de lapoquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik probeer altijd níet de lapo te hebben![]()
hekel aan titels verzinnen
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je wel even je p-pas verlengen
Ze was 24 ja, 24!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een indicatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |