Hoe lang zit je daar nog, vanavond gaat het niet worden denk ikquote:
Wie zijn deze Barbiepoppenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
En hoe meer er binnen de families is getrouwd en hoe meer je kinderen misschien iets minder slim zullen zijn door je zo zuivere doorgefokte DNA lijkt me, maar in vroeger tijden trouwde je natuurlijk wel binnen je eigen stand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, is dat de logica erachter. Dus hoe meer achternamen hoe beter dus?
katachtige poppenquote:
"Arbeidsvitaminen" ga ik draaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is mogelijk als je maar geen metal gaat draaien of happy house
Dat lijkt me welhaast logisch dat je binnen de adellijke kringen trouwt. Als je binnen de familie trouwt krijg je geen extra achternaamquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MsMessy het volgende:
En hoe meer er binnen de families is getrouwd en hoe meer je kinderen misschien iets minder slim zullen zijn door je zo zuivere doorgefokte DNA lijkt me, maar in vroeger tijden trouwde je natuurlijk wel binnen je eigen stand.
quote:
Ik denk voor die tijd al wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil om 00:00 wel een uurtje draaien, dan maak ik #1000 wel mee denk ik
ik zeg: binnen een kwartier!quote:
Dat wordt gewoon lapo huntenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
Wie gaat de lapo pakken, hoop wel iemand die echt met een briljanten TT komt
Karzai, ik was vandaag bij je vrinden in Amstelveen. Wat een kakbende daarquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef Karzai het volgende:
Old school stokstaart komt ook nog even langs
okquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef LightLuke het volgende:
[..]
"Arbeidsvitaminen" ga ik draaienmetal en Happy house zijn niet mijn type muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |