har harquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Knock knock who's there
It's me Saint Peter, I left the key inside
Was gewoon te makkelijkquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Knock knock who's there
Ik heb van negen uur vanmorgen tot negen uur 's avonds geblaat over persoonlijke ontwikkeling aan moeten horen. Het is ergquote:
Dat ligt ook aan de titels en de landgoederen die in de familie meekomen en met wie er getrouwd is binnen de adellijke families, geloof ik. Dan mag je al die namen meenemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als ze van adel is dan heeft ze nog véél meer achternamen. Een oud-collega die van adel is somde een keer z'n achternamen op.... mén hoe onthoud je dat
Ah iets met Poppen en Pappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van negen uur vanmorgen tot negen uur 's avonds geblaat over persoonlijke ontwikkeling aan moeten horen. Het is erg.
En hoe is het met je persoonlijke ontwikkeling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van negen uur vanmorgen tot negen uur 's avonds geblaat over persoonlijke ontwikkeling aan moeten horen. Het is erg.
Geef mij maar 72 ervaren seksbeesten! Waar is die heilige oorlog?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou geen 1000 glazen bier geven, misschien wel 72 maagden
Waar blijf je? Beenmassagequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik zou nu wel met 10 minuten bij Samzz kunnen zijn![]()
Ah, is dat de logica erachter. Dus hoe meer achternamen hoe beter dus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de titels en de landgoederen die in de familie meekomen en met wie er getrouwd is binnen de adellijke families, geloof ik. Dan mag je al die namen meenemen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Knock knock who's there
Stilstandquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe is het met je persoonlijke ontwikkeling?
Omdat ik graag weer zou willen draaien morgen, aangezien ik toch vroeg klaar ben met schoolquote:
quote:
Dat is mogelijk als je maar geen metal gaat draaien of happy housequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Omdat ik graag weer zou willen draaien morgen, aangezien ik toch vroeg klaar ben met school
van 14 tot 16 (wellicht dat ik iets eerder begin mits het rooster toelaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |