Trustequote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:04 schreef shifto het volgende:
Blijkbaar kut, want voel het in me buik.
... onweer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:26 schreef kwiwi het volgende:
Kan niet meer slapen door het harde harde onweer.. hopelijk geen vertragingen bij de NS straks door het weer want daar heb ik vandaag voor 1x écht geen tijd voor.
Limburg, moet je voor de gein ff op buienradar kijken en dat 'bliksem afgelopen uur' aanzettenquote:
oh hoi, om 3 uur ongeveer boven mijn stad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Limburg, moet je voor de gein ff op buienradar kijken en dat 'bliksem afgelopen uur' aanzetten
ja wtf, ik werd vannacht wakker en heb maar gauw mn raam dicht gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Limburg, moet je voor de gein ff op buienradar kijken en dat 'bliksem afgelopen uur' aanzetten
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Kut, m'n schuddebuikjes zijn zacht geworden na 2 uur tussen boter gezeten te hebben#hadikbeterovermoetennadenkenvanochtend
Werd jij ook wakker met koppijn en de wens om nog 20 uur te slapen?quote:
heel veel sterktequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ik word grondig onderzocht omdat ik wat klachten heb (blaasklachten, verhoogd aantal witte bloedcellen). Vandaag dan bloed en urine afgenomen, dit gaan ze testen.
Volgende week foto's en een echo van mijn buik op twee plaatsen.
Dan de week erna een onderzoek met zo'n mini-cameraatje van mijn blaas.
Morgen een uitstrijkje
Ik ben blij dat er wat ondernomen wordt maar ik vind het allemaal heel spannend en ik word er zenuwachtig van of en wat ik dan heb (of misschien helemaal niks?). Ik hoop in ieder geval dat ik geen leukemie ofzo heb (ben ook de hele tijd heel moe). Daar ga ik morgen even over bellen want dat schoot me ineens te binnen dat je dan ook een verhoogd aantal witte bloedcellen kan hebben.
Raar dus, omdat ik nog nooit iets heb gehad waarvoor ik onderzocht moest worden.
Ho, even rustig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ik word grondig onderzocht omdat ik wat klachten heb (blaasklachten, verhoogd aantal witte bloedcellen). Vandaag dan bloed en urine afgenomen, dit gaan ze testen.
Morgen een uitstrijkje
Ik ben blij dat er wat ondernomen wordt maar ik vind het allemaal heel spannend en ik word er zenuwachtig van of en wat ik dan heb (of misschien helemaal niks?). Ik hoop in ieder geval dat ik geen leukemie ofzo heb (ben ook de hele tijd heel moe). Daar ga ik morgen even over bellen want dat schoot me ineens te binnen dat je dan ook een verhoogd aantal witte bloedcellen kan hebben.
Raar dus, omdat ik nog nooit iets heb gehad waarvoor ik onderzocht moest worden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
wat kan een kop koffie een mens goed doenkoffie
Als je geen spontane blauwe plekken krijgt of toevallige bloedneuzen dan zal het wel niet zo schlimm zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Morgen een uitstrijkje
Schlimm? Nouja ik hoop in ieder geval dat jullie gelijk hebben. Ik ga morgen even bellen met de dokter over mijn bezorgdheid. Ik had hier nooit aan gedacht maar ik heb wel opeens vaker blauwe plekken, ben de hele tijd super moe en ik heb terugkomende infecties (oor en blaas).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je geen spontane blauwe plekken krijgt of toevallige bloedneuzen dan zal het wel niet zo schlimm zijn.
ik hoop niet dat het wat ernstigs isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Schlimm? Nouja ik hoop in ieder geval dat jullie gelijk hebben. Ik ga morgen even bellen met de dokter over mijn bezorgdheid. Ik had hier nooit aan gedacht maar ik heb wel opeens vaker blauwe plekken, ben de hele tijd super moe en ik heb terugkomende infecties (oor en blaas).
Ze kunnen het gelijk zien en als het zo is, so be it.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:20 schreef stefanhaan het volgende:
En werd ik ook nog eens depressief wakker
gefeliciteerd dan maar.quote:
Hier ook 14.gifquote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
Net even naar het ziekenhuis gebeld, leukemie is het in ieder geval niet, bloedwaarden waren goed.
Klinkt goedquote:
Ik denk dat daar dit topic ook gewoon voor is..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit topic wordt ook met de dag treuriger bedenk ik me soms
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk dat daar dit topic ook gewoon voor is..
Pfew, goed nieuws dus wat betreft de leukemie vrees!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
Net even naar het ziekenhuis gebeld, leukemie is het in ieder geval niet, bloedwaarden waren goed.
Dat is al een nachtmerrie op zich!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 06:36 schreef zwartedoos het volgende:
Pff eerst een nachtmerrie val je eindelijk in slaap droom je over je ex
dat zou je denken ja, had alleen een andere strekkingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:41 schreef candygirl het volgende:
[..]
Dat is al een nachtmerrie op zich!![]()
Verder, pfff voel me kut door alle uitslagen van zkh
i know rightquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genoeg fokkers die je wel willen helpen hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat zou je denken ja, had alleen een andere strekking![]()
OT:eindelijk aan het opruimen
Dus je weet van hem dat hij niet op fok zit... Dus hij weet dat hij date met een Foksterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef Miam het volgende:
[..]
i know rightlaat ik nu net mn zinnen hebben gezet op een niet fokker
Ik wil niet lullig doen, maar wat heeft de hond en wanneer is 'binnenkort' :xquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:46 schreef pl4kkie het volgende:
Zwaar kut. We gaan binnenkort beslissen wanneer we onze 4de en laatste hond gaan laten inslapen![]()
![]()
![]()
Nee, hij weet van niks, dat is het leuke!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je weet van hem dat hij niet op fok zit... Dus hij weet dat hij date met een Fokster
Weet je zeker dat je wilt daten met iemand die dat risico neemt?
We weten het niet zeker wat ze heeft. Maar 1 ding is zeker ze krijgt steeds meer pijn in der achterpoten, kan steeds moeilijker lopen etc. Ze is 2 weken terug 11 geworden. Het zat denk ik gebeuren binnen nu en 3 weken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar wat heeft de hond en wanneer is 'binnenkort' :x
Wacht alsjeblieft niet te lang... maak iig zo snel mogelijk een afspraak bij de dierenarts om na te gaan wat je hond precies heeft... Hoe hard het ook klinkt, maar als het dan toch moet gebeuren, doe het dat voor de hond zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
We weten het niet zeker wat ze heeft. Maar 1 ding is zeker ze krijgt steeds meer pijn in der achterpoten, kan steeds moeilijker lopen etc. Ze is 2 weken terug 11 geworden. Het zat denk ik gebeuren binnen nu en 3 weken.
I know. Dat wordt hond nummer 3 die we in 1 jaar tijd laten inslapen. Het blijft kut maar is wel beter voor het beessie. Het is nu alvast mentaal afscheid nemen en dan ineens de knop omzetten en de beslissing nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wacht alsjeblieft niet te lang... maak iig zo snel mogelijk een afspraak bij de dierenarts om na te gaan wat je hond precies heeft... Hoe hard het ook klinkt, maar als het dan toch moet gebeuren, doe het dat voor de hond zo snel mogelijk.
Heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat het niet nodig is.
Hoe weet jij dan zo zeker dat hij niet op fok zit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, hij weet van niks, dat is het leuke!![]()
Ik voel me goed!
Slaap lekker lief.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Extreem moe na een veel te lange en drukke dag op het werk... Had zelfs een rol toiletpapier meegenomen van kantoor zodat ik niet meer om boodschappen hoefde na thuiskomst
red riding hood?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
lichtelijk in shock na een nogal bizarre versie van roodkapje , wat is er mijn sprookje gebeurd
Ja , ze hebben er een beetje een bizar verhaal van gemaakt, wat ik niet echt verwachttequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Miam het volgende:
[..]
red riding hood?
Ik voel me toppie. lekker aan het nippen aan m`n roseetje en tv kijken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef Hřken het volgende:
Ontspannen, hihi! Ik ruik helemaal naar vriendjelief en dat ruikt fijn, vertrouwd en veilig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef pgrferrari het volgende:
Bagger, vreemde gedachtes die door m'n hoofd spoken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:25 schreef cafpow het volgende:
Moe, te weinig geslapen en zometeen maar starten met een drukke werk dag![]()
Ah, nog iemand met autoproblemen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef zwartedoos het volgende:
aant duimen dat niet mijn stuurbekrachtigingspomp kapot is(kan zo'n 800euro kosten)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Crutch het volgende:
Ik heb mezelf een dag vrij gegeven vandaag.
Vanmiddag lekker met m'n gitaar in de zon zitten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
Kut voor de verandering
Maarja lekker werken en hopen dat het miss goed komt
vertel mij wat, klote prijzen zijn datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, nog iemand met autoproblemen!
Ik mag de mijne zo uit laten lijnen en ze gaan kijken waarom dit nu alweer moet... En iets met de zuigers, ben nu al bang voor de rekening
Uitlijnen was €50, viel me mee. Dat nieuwe 2de massavliegwiel gaat ws zo'n €900 kosten... Baggerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vertel mij wat, klote prijzen zijn datAlleen al het uitlezen van de electronica kost me 75euro
Vertel mijn heer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:33 schreef Roygbiv het volgende:
Gisteren een risico genomen, en met klein resultaat. Ik ben best trots op mezelf.
wat een mooie naamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, eindelijk mijn gitaar Natascha weer in mijn armen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Hřken het volgende:
Wtf. Ik vergeet gewoon een dag een vitaminetablet, en ik voel me al gelijk minder vrolijk, vreemd. Nu toch maar even nemen.
Ik had vandaag echt precies dezelfde gedachte, maar morgen gaat het em ook niet wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
![]()
OT: pfff geen zin meer om te sporten...doe ik morgen wel..
Ik ben toch wel ergens goed voor op dit forumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh, nu weten we dat jij natasha heet
Ja, jij ben lievvquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben toch wel ergens goed voor op dit forum
ik was gister op jouw werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijft vooruitgaan
al mag het best een heel stuk sneller![]()
Zal ik een mitella voor je haken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was gister op jouw werk
Ot: koppijn en mijn arm valt er zo denk ik af
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal ik een mitella voor je haken?![]()
OT: volgegeten pff... tijd om even te sporten.
Dan komt er toch nog iemand, ik niet namelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was gister op jouw werk
Ot: koppijn en mijn arm valt er zo denk ik af
"This is my rifle, this is my gun. This is for shooting, this is for fun"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, eindelijk mijn gitaar Natascha weer in mijn armen
Ik kan haar nog een andere naam geven. ik heb er nog geen naamstikker opgedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
"This is my rifle, this is my gun. This is for shooting, this is for fun"
Ik zou hem Charlene hebben genoemd
OT: goed gehumeurd vandaag.
Als je haar Charlene noemt moet je wel een drill instucteur er mee doodslaan anders is ze de naam niet waard. Ok?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan haar nog een andere naam geven. ik heb er nog geen naamstikker opgedaan
@ redelijk goed gehumeurd atm maar sommige dingen blijven maar niet goed gaan
Okéquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je haar Charlene noemt moet je wel een drill instucteur er mee doodslaan anders is ze de naam niet waard. Ok?
Wat zag je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Miam het volgende:
vaag man, net iets gezien waarvan ik dacht huh, wtf? is dit echt?
Ja de buitenwereld is een bijzondere plekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Miam het volgende:
vaag man, net iets gezien waarvan ik dacht huh, wtf? is dit echt?
ah, een of ander filmpje op youtube ..quote:
Wat is de achtergrond...? Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
tweestrijd , wil ergens wat van me laten horen bij iemand maar weet niet echt of het verstandig is.
Iemand waar ik even ruzie mee heb gehad en al een poosje niet gesproken heb en ik weet niet of die wel zo blij is wat van me te horen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond...? Waarom niet?
Gewoon een simpel sms'je sturen waar hij niet boos op kan worden als ''Hey, ben je nog boos? Ik vraag me af hoe het met je gaat en of je me al kan vergeven'' ofzo :pquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Iemand waar ik even ruzie mee heb gehad en al een poosje niet gesproken heb en ik weet niet of die wel zo blij is wat van me te horen.
lkkr fokken op vakantiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef Mpj het volgende:
Zomer
Strand
Mooie vrouwen
Lekker weer
Zee
Drank
Uitgaan
Top![]()
![]()
??? Wat een kut vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:05 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Verdrietig, omdat mijn vriend direct zijn telefoon uitzette toen ik hem probeerde te bellen. Dus had een vriend van hem gesmst omdat ik me zorgen maakte. Nu is hij boos op me omdat 'ik hem voor lul heb gezet bij zijn vrienden'
hij negeert me nu..
Ja ik snap ook niet waarom hij zo snel kwaad is.quote:
Misschien zeur je wel? Wat heb je gezegd dan...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:11 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom hij zo snel kwaad is.
Hij kwam net thuis,en liep zonder wat te zeggen direct door naar de huiskamer..
Zijn 'beste vriend' stuurde ook een bericht terug,dat ik rustig moest doen en niet zo moest zeuren..
Ik heb alleen in de sms gevraagd waarom hij zijn telefoon had uitgezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien zeur je wel? Wat heb je gezegd dan...?
Als het echt niet klopt gewoon flink boos op die tering lijer worden en hem het huis uit kicken.
Ik zou dit gewoon niet pikken hoor... Wat denkt hij wel nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ik heb alleen in de sms gevraagd waarom hij zijn telefoon had uitgezet.
Blijkbaar kwam dat verkeerd over.
Praten wil nu niet want dan wordt hij boos.
Hij doet dit de laatste tijd,ik loop dan ook constant op eieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dit gewoon niet pikken hoor... Wat denkt hij wel nietWaarom vind je iemand leuk waar je niet aan kan vragen waarom hij zijn telefoon direct uitzet en iemand die boos wordt als je via een vriend vraagt waarom hij dat doet?
Laat hem stikken joh.
niet eens! De meneer moest bloed laten prikken, en het is letterlijk 1 halte vanaf ons huisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt er toch nog iemand, ik niet namelijk
Ducttape voor je arm?
OT, onrustig nog steeds.
Boos worden is niet slecht hoor, hij mag wel weten dat dit echt niet door de beugel kan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:24 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Hij doet dit de laatste tijd,ik loop dan ook constant op eieren.
Hij is een tijd terug depressief geweest en al die tijd heb ik hem er doorheen geholpen,misschien omdat we vaak samen zijn (vaak samen is savonds na 10 uur,drukke baan etc. ) dat ik de eerste ben waar hij boos op is.
Waarom? Ik geniet er wel van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe er iets aan(dat aangeschoten dan hč)
Ik pak er nog een paar hertog jannetjes bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat je moet gaan zuipenomdat je niet écht aangeschoten bent.
Ben ik wel maar ik zeg van niet, omdat je anders mijn posts niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat je moet gaan zuipenomdat je niet écht aangeschoten bent.
Ik neem jou toch altijd serieus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ben ik wel maar ik zeg van niet, omdat je anders mijn posts niet serieus neemt.
Zuiplap, je lijkt me een gezellige damequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Hřken het volgende:
[..]
Ik pak er nog een paar hertog jannetjes bij.
Hahaha, ben ik ook wel hoor! (A) Ben niet helemaal een meisjes meisje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zuiplap, je lijkt me een gezellige dame
Jouw vriend is 16 of zo? Wat kinderachtig. Mja, met zo'n vriend heb je i.i.g. geen vijand nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:11 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom hij zo snel kwaad is.
Hij kwam net thuis,en liep zonder wat te zeggen direct door naar de huiskamer..
Ja, te.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem jou toch altijd serieus.
Ik ben gek op mannen. Gewoon niet jouw soort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo mannen-foob overkomen
Nu ben je te persoonlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben gek op mannen. Gewoon niet jouw soort.
Je probeert met elke meid aan de praat te komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu ben je te persoonlijk
Wat is er nou weer mis met mij.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je probeert met elke meid aan de praat te komen
Alsof de meesten hier dat niet opvalt!
Beetje triest. Je wekt ermee de indruk dat het IRL niet zo goed wil lukken. Volgens mij doe ik een aardige gokquote:
Nu doe je net alsof ik niet met mannen praatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beetje triest. Je wekt ermee de indruk dat het IRL niet zo goed wil lukken. Volgens mij doe ik een aardige gok
Mss zoeken ze jou wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Er hangt hier een of andere chopper in de lucht, heel dichtbij rondjes te vliegen.. alsof de politie op zoek is naar een crimineel hier in de buurt ofzo.
Ik liet indirect weten dat ik me gezocht voel, niet zo zeikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg ehh, de SC is een paar deuren verder
* Neo-Mullen is vanaf nu weer ontopic
Weet ik veelquote:
Je bent sowieso vrij... spraakzaamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik niet met mannen praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |