Uitlijnen was €50, viel me mee. Dat nieuwe 2de massavliegwiel gaat ws zo'n €900 kosten... Baggerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vertel mij wat, klote prijzen zijn datAlleen al het uitlezen van de electronica kost me 75euro
Vertel mijn heer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:33 schreef Roygbiv het volgende:
Gisteren een risico genomen, en met klein resultaat. Ik ben best trots op mezelf.
wat een mooie naamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, eindelijk mijn gitaar Natascha weer in mijn armen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Høken het volgende:
Wtf. Ik vergeet gewoon een dag een vitaminetablet, en ik voel me al gelijk minder vrolijk, vreemd. Nu toch maar even nemen.
Ik had vandaag echt precies dezelfde gedachte, maar morgen gaat het em ook niet wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
![]()
OT: pfff geen zin meer om te sporten...doe ik morgen wel..
Ik ben toch wel ergens goed voor op dit forumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh, nu weten we dat jij natasha heet
Ja, jij ben lievvquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben toch wel ergens goed voor op dit forum
ik was gister op jouw werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijft vooruitgaan
al mag het best een heel stuk sneller![]()
Zal ik een mitella voor je haken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was gister op jouw werk
Ot: koppijn en mijn arm valt er zo denk ik af
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal ik een mitella voor je haken?![]()
OT: volgegeten pff... tijd om even te sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |