wat een mooie naamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, eindelijk mijn gitaar Natascha weer in mijn armen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Hřken het volgende:
Wtf. Ik vergeet gewoon een dag een vitaminetablet, en ik voel me al gelijk minder vrolijk, vreemd. Nu toch maar even nemen.
Ik had vandaag echt precies dezelfde gedachte, maar morgen gaat het em ook niet wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
![]()
OT: pfff geen zin meer om te sporten...doe ik morgen wel..
Ik ben toch wel ergens goed voor op dit forumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh, nu weten we dat jij natasha heet
Ja, jij ben lievvquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben toch wel ergens goed voor op dit forum
ik was gister op jouw werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijft vooruitgaan
al mag het best een heel stuk sneller![]()
Zal ik een mitella voor je haken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was gister op jouw werk
Ot: koppijn en mijn arm valt er zo denk ik af
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal ik een mitella voor je haken?![]()
OT: volgegeten pff... tijd om even te sporten.
Dan komt er toch nog iemand, ik niet namelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was gister op jouw werk
Ot: koppijn en mijn arm valt er zo denk ik af
"This is my rifle, this is my gun. This is for shooting, this is for fun"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, eindelijk mijn gitaar Natascha weer in mijn armen
Ik kan haar nog een andere naam geven. ik heb er nog geen naamstikker opgedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
"This is my rifle, this is my gun. This is for shooting, this is for fun"
Ik zou hem Charlene hebben genoemd
OT: goed gehumeurd vandaag.
Als je haar Charlene noemt moet je wel een drill instucteur er mee doodslaan anders is ze de naam niet waard. Ok?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan haar nog een andere naam geven. ik heb er nog geen naamstikker opgedaan
@ redelijk goed gehumeurd atm maar sommige dingen blijven maar niet goed gaan
Okéquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je haar Charlene noemt moet je wel een drill instucteur er mee doodslaan anders is ze de naam niet waard. Ok?
Wat zag je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Miam het volgende:
vaag man, net iets gezien waarvan ik dacht huh, wtf? is dit echt?
Ja de buitenwereld is een bijzondere plekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Miam het volgende:
vaag man, net iets gezien waarvan ik dacht huh, wtf? is dit echt?
ah, een of ander filmpje op youtube ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |