abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101089873
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:46 schreef Miam het volgende:
Geiiriteerd, wat een kutdag.
:Y :r
I'm not a sinner.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:23:45 #52
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_101093270
Vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ik word grondig onderzocht omdat ik wat klachten heb (blaasklachten, verhoogd aantal witte bloedcellen). Vandaag dan bloed en urine afgenomen, dit gaan ze testen.

Volgende week foto's en een echo van mijn buik op twee plaatsen.

Dan de week erna een onderzoek met zo'n mini-cameraatje van mijn blaas.

Morgen een uitstrijkje ;(

Ik ben blij dat er wat ondernomen wordt maar ik vind het allemaal heel spannend en ik word er zenuwachtig van of en wat ik dan heb (of misschien helemaal niks? :?). Ik hoop in ieder geval dat ik geen leukemie ofzo heb (ben ook de hele tijd heel moe). Daar ga ik morgen even over bellen want dat schoot me ineens te binnen dat je dan ook een verhoogd aantal witte bloedcellen kan hebben.

Raar dus, omdat ik nog nooit iets heb gehad waarvoor ik onderzocht moest worden. :{
pi_101093581
Boos op mezelf! :(
pi_101093710
Kloten, dus ik ga me keihard afreageren door te fietsen. Beter dan op een andere manier op mezelf af te reageren.
pi_101093807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ik word grondig onderzocht omdat ik wat klachten heb (blaasklachten, verhoogd aantal witte bloedcellen). Vandaag dan bloed en urine afgenomen, dit gaan ze testen.

Ik ben blij dat er wat ondernomen wordt maar ik vind het allemaal heel spannend en ik word er zenuwachtig van of en wat ik dan heb (of misschien helemaal niks? :?). Ik hoop in ieder geval dat ik geen leukemie ofzo heb (ben ook de hele tijd heel moe). Daar ga ik morgen even over bellen want dat schoot me ineens te binnen dat je dan ook een verhoogd aantal witte bloedcellen kan hebben.

Raar dus, omdat ik nog nooit iets heb gehad waarvoor ik onderzocht moest worden. :{
heel veel sterkte :{
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_101094466
Ik voel me wel goed :)
pi_101094619
Zo even verven in mijn huisje, dus hoop dat het nog even licht blijft!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_101094715
Lekker gevoetbald vandaag. Geen regen hier in Limburg terwijl het in Brabant goed losging :o
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:10:59 #59
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_101095236
quote:

Ho, even rustig!

Volgens mij slaat je hoofd nu op hol wat die leukemie betreft, sowieso kunnen je witte bloedcellen makkelijk 5 keer zo hoog worden als de normaalwaarde bij een stevige ontsteking plus dat er legio andere mogelijke oorzaken zijn voor een verhoogde leuko.
pi_101098797
ja iets beter. morgen maar wat meer productiviteit toevoegen aan m`n dag. :{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_101101526
Het gaat best goed, maar ik twijfel aan een keuze. Om onzeker van te worden.
pi_101107255
kon wel huilen :'(
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_101108180
oke hoor.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_101109208
Saai, gewoon.
pi_101109421
Ksnap mezelf niet. :{
Rustig aan.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:35:47 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_101109705
Pfff moe, 12 uur gewerkt. Morgen weer.
Slaap lekker :O.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_101109937
Klaarwakker en verlangend
pi_101110142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ksnap mezelf niet. :{
dit dus, en moe. Ga maar slapen :O
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:44:02 #69
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_101110201
wat kan een kop koffie een mens goed doen ^) koffie
pi_101111749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
wat kan een kop koffie een mens goed doen ^) koffie
*;
Rustig aan.
pi_101112022
Voel me echt weer niet goed, lijkt wel alsof alles weer opnieuw is begonnen in mn hoofd......... pfff
pi_101112251
quote:

Als je geen spontane blauwe plekken krijgt of toevallige bloedneuzen dan zal het wel niet zo schlimm zijn.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:28:11 #73
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_101112490
Nachtmerries zijn kut ;(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:10:07 #74
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_101114022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je geen spontane blauwe plekken krijgt of toevallige bloedneuzen dan zal het wel niet zo schlimm zijn.
Schlimm? Nouja ik hoop in ieder geval dat jullie gelijk hebben. Ik ga morgen even bellen met de dokter over mijn bezorgdheid. Ik had hier nooit aan gedacht maar ik heb wel opeens vaker blauwe plekken, ben de hele tijd super moe en ik heb terugkomende infecties (oor en blaas).

Ze kunnen het gelijk zien en als het zo is, so be it.
pi_101114045
Voel me kut. Boos op mezelf. Weer helemaal opnieuw beginnen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')