heel veel sterktequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ik word grondig onderzocht omdat ik wat klachten heb (blaasklachten, verhoogd aantal witte bloedcellen). Vandaag dan bloed en urine afgenomen, dit gaan ze testen.
Volgende week foto's en een echo van mijn buik op twee plaatsen.
Dan de week erna een onderzoek met zo'n mini-cameraatje van mijn blaas.
Morgen een uitstrijkje
Ik ben blij dat er wat ondernomen wordt maar ik vind het allemaal heel spannend en ik word er zenuwachtig van of en wat ik dan heb (of misschien helemaal niks?). Ik hoop in ieder geval dat ik geen leukemie ofzo heb (ben ook de hele tijd heel moe). Daar ga ik morgen even over bellen want dat schoot me ineens te binnen dat je dan ook een verhoogd aantal witte bloedcellen kan hebben.
Raar dus, omdat ik nog nooit iets heb gehad waarvoor ik onderzocht moest worden.
Ho, even rustig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Vanochtend met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ik word grondig onderzocht omdat ik wat klachten heb (blaasklachten, verhoogd aantal witte bloedcellen). Vandaag dan bloed en urine afgenomen, dit gaan ze testen.
Morgen een uitstrijkje
Ik ben blij dat er wat ondernomen wordt maar ik vind het allemaal heel spannend en ik word er zenuwachtig van of en wat ik dan heb (of misschien helemaal niks?). Ik hoop in ieder geval dat ik geen leukemie ofzo heb (ben ook de hele tijd heel moe). Daar ga ik morgen even over bellen want dat schoot me ineens te binnen dat je dan ook een verhoogd aantal witte bloedcellen kan hebben.
Raar dus, omdat ik nog nooit iets heb gehad waarvoor ik onderzocht moest worden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
wat kan een kop koffie een mens goed doenkoffie
Als je geen spontane blauwe plekken krijgt of toevallige bloedneuzen dan zal het wel niet zo schlimm zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Morgen een uitstrijkje
Schlimm? Nouja ik hoop in ieder geval dat jullie gelijk hebben. Ik ga morgen even bellen met de dokter over mijn bezorgdheid. Ik had hier nooit aan gedacht maar ik heb wel opeens vaker blauwe plekken, ben de hele tijd super moe en ik heb terugkomende infecties (oor en blaas).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je geen spontane blauwe plekken krijgt of toevallige bloedneuzen dan zal het wel niet zo schlimm zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |