Jouw vriend is 16 of zo? Wat kinderachtig. Mja, met zo'n vriend heb je i.i.g. geen vijand nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:11 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom hij zo snel kwaad is.
Hij kwam net thuis,en liep zonder wat te zeggen direct door naar de huiskamer..
Ja, te.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem jou toch altijd serieus.
Ik ben gek op mannen. Gewoon niet jouw soort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo mannen-foob overkomen
Nu ben je te persoonlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben gek op mannen. Gewoon niet jouw soort.
Je probeert met elke meid aan de praat te komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu ben je te persoonlijk
Wat is er nou weer mis met mij.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je probeert met elke meid aan de praat te komen
Alsof de meesten hier dat niet opvalt!
Beetje triest. Je wekt ermee de indruk dat het IRL niet zo goed wil lukken. Volgens mij doe ik een aardige gokquote:
Nu doe je net alsof ik niet met mannen praatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beetje triest. Je wekt ermee de indruk dat het IRL niet zo goed wil lukken. Volgens mij doe ik een aardige gok
Mss zoeken ze jou wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Er hangt hier een of andere chopper in de lucht, heel dichtbij rondjes te vliegen.. alsof de politie op zoek is naar een crimineel hier in de buurt ofzo.
Ik liet indirect weten dat ik me gezocht voel, niet zo zeikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg ehh, de SC is een paar deuren verder
* Neo-Mullen is vanaf nu weer ontopic
Weet ik veelquote:
Je bent sowieso vrij... spraakzaamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik niet met mannen praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |