??? Wat een kut vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:05 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Verdrietig, omdat mijn vriend direct zijn telefoon uitzette toen ik hem probeerde te bellen. Dus had een vriend van hem gesmst omdat ik me zorgen maakte. Nu is hij boos op me omdat 'ik hem voor lul heb gezet bij zijn vrienden'
hij negeert me nu..
Ja ik snap ook niet waarom hij zo snel kwaad is.quote:
Misschien zeur je wel? Wat heb je gezegd dan...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:11 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom hij zo snel kwaad is.
Hij kwam net thuis,en liep zonder wat te zeggen direct door naar de huiskamer..
Zijn 'beste vriend' stuurde ook een bericht terug,dat ik rustig moest doen en niet zo moest zeuren..
Ik heb alleen in de sms gevraagd waarom hij zijn telefoon had uitgezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien zeur je wel? Wat heb je gezegd dan...?
Als het echt niet klopt gewoon flink boos op die tering lijer worden en hem het huis uit kicken.
Ik zou dit gewoon niet pikken hoor... Wat denkt hij wel nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ik heb alleen in de sms gevraagd waarom hij zijn telefoon had uitgezet.
Blijkbaar kwam dat verkeerd over.
Praten wil nu niet want dan wordt hij boos.
Hij doet dit de laatste tijd,ik loop dan ook constant op eieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dit gewoon niet pikken hoor... Wat denkt hij wel nietWaarom vind je iemand leuk waar je niet aan kan vragen waarom hij zijn telefoon direct uitzet en iemand die boos wordt als je via een vriend vraagt waarom hij dat doet?
Laat hem stikken joh.
niet eens! De meneer moest bloed laten prikken, en het is letterlijk 1 halte vanaf ons huisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt er toch nog iemand, ik niet namelijk
Ducttape voor je arm?
OT, onrustig nog steeds.
Boos worden is niet slecht hoor, hij mag wel weten dat dit echt niet door de beugel kan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:24 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Hij doet dit de laatste tijd,ik loop dan ook constant op eieren.
Hij is een tijd terug depressief geweest en al die tijd heb ik hem er doorheen geholpen,misschien omdat we vaak samen zijn (vaak samen is savonds na 10 uur,drukke baan etc. ) dat ik de eerste ben waar hij boos op is.
Waarom? Ik geniet er wel van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe er iets aan(dat aangeschoten dan hè)
Ik pak er nog een paar hertog jannetjes bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat je moet gaan zuipenomdat je niet écht aangeschoten bent.
Ben ik wel maar ik zeg van niet, omdat je anders mijn posts niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat je moet gaan zuipenomdat je niet écht aangeschoten bent.
Ik neem jou toch altijd serieus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ben ik wel maar ik zeg van niet, omdat je anders mijn posts niet serieus neemt.
Zuiplap, je lijkt me een gezellige damequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik pak er nog een paar hertog jannetjes bij.
Hahaha, ben ik ook wel hoor! (A) Ben niet helemaal een meisjes meisje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zuiplap, je lijkt me een gezellige dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |