gefeliciteerd dan maar.quote:
Hier ook 14.gifquote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
Net even naar het ziekenhuis gebeld, leukemie is het in ieder geval niet, bloedwaarden waren goed.
Klinkt goedquote:
Ik denk dat daar dit topic ook gewoon voor is..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit topic wordt ook met de dag treuriger bedenk ik me soms
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk dat daar dit topic ook gewoon voor is..
Pfew, goed nieuws dus wat betreft de leukemie vrees!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
Net even naar het ziekenhuis gebeld, leukemie is het in ieder geval niet, bloedwaarden waren goed.
Dat is al een nachtmerrie op zich!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 06:36 schreef zwartedoos het volgende:
Pff eerst een nachtmerrie val je eindelijk in slaap droom je over je ex
dat zou je denken ja, had alleen een andere strekkingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:41 schreef candygirl het volgende:
[..]
Dat is al een nachtmerrie op zich!![]()
Verder, pfff voel me kut door alle uitslagen van zkh
i know rightquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genoeg fokkers die je wel willen helpen hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat zou je denken ja, had alleen een andere strekking![]()
OT:eindelijk aan het opruimen
Dus je weet van hem dat hij niet op fok zit... Dus hij weet dat hij date met een Foksterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef Miam het volgende:
[..]
i know rightlaat ik nu net mn zinnen hebben gezet op een niet fokker
Ik wil niet lullig doen, maar wat heeft de hond en wanneer is 'binnenkort' :xquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:46 schreef pl4kkie het volgende:
Zwaar kut. We gaan binnenkort beslissen wanneer we onze 4de en laatste hond gaan laten inslapen![]()
![]()
![]()
Nee, hij weet van niks, dat is het leuke!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je weet van hem dat hij niet op fok zit... Dus hij weet dat hij date met een Fokster
Weet je zeker dat je wilt daten met iemand die dat risico neemt?
We weten het niet zeker wat ze heeft. Maar 1 ding is zeker ze krijgt steeds meer pijn in der achterpoten, kan steeds moeilijker lopen etc. Ze is 2 weken terug 11 geworden. Het zat denk ik gebeuren binnen nu en 3 weken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar wat heeft de hond en wanneer is 'binnenkort' :x
Wacht alsjeblieft niet te lang... maak iig zo snel mogelijk een afspraak bij de dierenarts om na te gaan wat je hond precies heeft... Hoe hard het ook klinkt, maar als het dan toch moet gebeuren, doe het dat voor de hond zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
We weten het niet zeker wat ze heeft. Maar 1 ding is zeker ze krijgt steeds meer pijn in der achterpoten, kan steeds moeilijker lopen etc. Ze is 2 weken terug 11 geworden. Het zat denk ik gebeuren binnen nu en 3 weken.
I know. Dat wordt hond nummer 3 die we in 1 jaar tijd laten inslapen. Het blijft kut maar is wel beter voor het beessie. Het is nu alvast mentaal afscheid nemen en dan ineens de knop omzetten en de beslissing nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wacht alsjeblieft niet te lang... maak iig zo snel mogelijk een afspraak bij de dierenarts om na te gaan wat je hond precies heeft... Hoe hard het ook klinkt, maar als het dan toch moet gebeuren, doe het dat voor de hond zo snel mogelijk.
Heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat het niet nodig is.
Hoe weet jij dan zo zeker dat hij niet op fok zit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, hij weet van niks, dat is het leuke!![]()
Ik voel me goed!
Slaap lekker lief.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Extreem moe na een veel te lange en drukke dag op het werk... Had zelfs een rol toiletpapier meegenomen van kantoor zodat ik niet meer om boodschappen hoefde na thuiskomst
red riding hood?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
lichtelijk in shock na een nogal bizarre versie van roodkapje , wat is er mijn sprookje gebeurd
Ja , ze hebben er een beetje een bizar verhaal van gemaakt, wat ik niet echt verwachttequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Miam het volgende:
[..]
red riding hood?
Ik voel me toppie. lekker aan het nippen aan m`n roseetje en tv kijken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:26 schreef Høken het volgende:
Ontspannen, hihi! Ik ruik helemaal naar vriendjelief en dat ruikt fijn, vertrouwd en veilig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef pgrferrari het volgende:
Bagger, vreemde gedachtes die door m'n hoofd spoken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:25 schreef cafpow het volgende:
Moe, te weinig geslapen en zometeen maar starten met een drukke werk dag![]()
Ah, nog iemand met autoproblemen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef zwartedoos het volgende:
aant duimen dat niet mijn stuurbekrachtigingspomp kapot is(kan zo'n 800euro kosten)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Crutch het volgende:
Ik heb mezelf een dag vrij gegeven vandaag.
Vanmiddag lekker met m'n gitaar in de zon zitten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
Kut voor de verandering
Maarja lekker werken en hopen dat het miss goed komt
vertel mij wat, klote prijzen zijn datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, nog iemand met autoproblemen!
Ik mag de mijne zo uit laten lijnen en ze gaan kijken waarom dit nu alweer moet... En iets met de zuigers, ben nu al bang voor de rekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |