Dan komt er toch nog iemand, ik niet namelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was gister op jouw werk
Ot: koppijn en mijn arm valt er zo denk ik af
"This is my rifle, this is my gun. This is for shooting, this is for fun"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, eindelijk mijn gitaar Natascha weer in mijn armen
Ik kan haar nog een andere naam geven. ik heb er nog geen naamstikker opgedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
"This is my rifle, this is my gun. This is for shooting, this is for fun"
Ik zou hem Charlene hebben genoemd
OT: goed gehumeurd vandaag.
Als je haar Charlene noemt moet je wel een drill instucteur er mee doodslaan anders is ze de naam niet waard. Ok?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan haar nog een andere naam geven. ik heb er nog geen naamstikker opgedaan
@ redelijk goed gehumeurd atm maar sommige dingen blijven maar niet goed gaan
Okéquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je haar Charlene noemt moet je wel een drill instucteur er mee doodslaan anders is ze de naam niet waard. Ok?
Wat zag je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Miam het volgende:
vaag man, net iets gezien waarvan ik dacht huh, wtf? is dit echt?
Ja de buitenwereld is een bijzondere plekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Miam het volgende:
vaag man, net iets gezien waarvan ik dacht huh, wtf? is dit echt?
ah, een of ander filmpje op youtube ..quote:
Wat is de achtergrond...? Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
tweestrijd , wil ergens wat van me laten horen bij iemand maar weet niet echt of het verstandig is.
Iemand waar ik even ruzie mee heb gehad en al een poosje niet gesproken heb en ik weet niet of die wel zo blij is wat van me te horen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond...? Waarom niet?
Gewoon een simpel sms'je sturen waar hij niet boos op kan worden als ''Hey, ben je nog boos? Ik vraag me af hoe het met je gaat en of je me al kan vergeven'' ofzo :pquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Iemand waar ik even ruzie mee heb gehad en al een poosje niet gesproken heb en ik weet niet of die wel zo blij is wat van me te horen.
lkkr fokken op vakantiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef Mpj het volgende:
Zomer
Strand
Mooie vrouwen
Lekker weer
Zee
Drank
Uitgaan
Top![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |