Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Met deze TT is dat probleem snel opgelost voor jequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
Fuck, ik heb een luxe-probleem.
Te weinig plek om al mijn drank uit te stallen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het verslagHet begon al goed zaterdag in Rotterdam Centraal. Falend informatiesysteem, omgekeerde rijtuigvolgorde, allemaal onnodig gezeik, maar toch komt uiteindelijk Thalys stel 4535 met een trotse +30 binnenrijden. Terwijl Fyra naar Breda WEL op tijd over de HSL kon rijden. Het zal wel.
[ afbeelding ]
Dan, in het land waar alles mooi is, een leuk tandempje in Paris Nord
[ afbeelding ]
Paris Est. Dit is dat bizarre treinstel waar Darkwing_Duck het al eerder over had, wat al rijdende overschakelt tussen elektrische en dieseltractie![]()
[ afbeelding ]
Het heugelijke feit wordt ook langs de baan aangekondigd![]()
[ afbeelding ]
Dit treinstel pruttelt lekker het
Franse platteland in. Onderweg maken we in Longueville kop. De machinist heeft een kwartier de tijd om naar de andere kant te lopen. Ondertussen staan er nog wat treinstelletjes rustig in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Provins, het eindpunt. Ons hermafrodiete monster in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Terug in Parijs.Een Rubberbandenmetro
Nooit eerder in gereisd. Ehm.. bijna nooit
[ afbeelding ]
Noisy-Champs. Na een goeie nacht voor een paar tientjes in een F1 hotel zetten we het getrein voortmet een trein-achtig iets.
[ afbeelding ]
Vanuit Paris Gare de Lyon rijdt er een aantal treinen naar Montereau, waaronder dit heerlijke spul![]()
[ afbeelding ]
Op de terugweg was het een beetje minder helaas![]()
[ afbeelding ]
Paris Nord, twee Thalysjes naast elkaarMet opvolgende nummers
![]()
[ afbeelding ]
Nee wacht, het wordt nog beter. VIER Thalysjes op 1 foto. Oud met nieuw gekoppeld![]()
[ afbeelding ]
Brussel-Zuid, aardig plaatje in de bocht. Het achterste stel zal in Brussel-Zuid afgetrapt worden. Het eerder genoemde Land Speed Record is trouwens met dubbel set gevestigd![]()
[ afbeelding ]
Tot slot nog een sfeerimpressie vanuit Provins. Het loket is tijdelijk gesloten. De commercieel medewerker is momenteel bezig ergens een lampje te verwisselen. Heropening van het loket is voorzien om 17:00. Dit was iets na 14:00![]()
[ afbeelding ]
Nou, hope you like itBordjes ander keertje
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
MPG wanneer kan ik langskomen?
En wat ben ik soms ook een domme doos... warm water in theemok gieten en dan wachten tot je thee sterk genoeg is
Je zal waarschijnlijk nog wel de hele week nodig hebben om er van bij te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lang geslapen
Maar toen wassen draaien, trein in, naar HHW, daar gezellig gehad met JJH erbij en nu in de trein naar mijn tijdelijke thuis in LoLa's huis
Trusten Trevquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
Ik ben zodat ik maar ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Leuke reportquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het verslagHet begon al goed zaterdag in Rotterdam Centraal. Falend informatiesysteem, omgekeerde rijtuigvolgorde, allemaal onnodig gezeik, maar toch komt uiteindelijk Thalys stel 4535 met een trotse +30 binnenrijden. Terwijl Fyra naar Breda WEL op tijd over de HSL kon rijden. Het zal wel.
[ afbeelding ]
Dan, in het land waar alles mooi is, een leuk tandempje in Paris Nord
[ afbeelding ]
Paris Est. Dit is dat bizarre treinstel waar Darkwing_Duck het al eerder over had, wat al rijdende overschakelt tussen elektrische en dieseltractie![]()
[ afbeelding ]
Het heugelijke feit wordt ook langs de baan aangekondigd![]()
[ afbeelding ]
Dit treinstel pruttelt lekker het
Franse platteland in. Onderweg maken we in Longueville kop. De machinist heeft een kwartier de tijd om naar de andere kant te lopen. Ondertussen staan er nog wat treinstelletjes rustig in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Provins, het eindpunt. Ons hermafrodiete monster in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Terug in Parijs.Een Rubberbandenmetro
Nooit eerder in gereisd. Ehm.. bijna nooit
[ afbeelding ]
Noisy-Champs. Na een goeie nacht voor een paar tientjes in een F1 hotel zetten we het getrein voortmet een trein-achtig iets.
[ afbeelding ]
Vanuit Paris Gare de Lyon rijdt er een aantal treinen naar Montereau, waaronder dit heerlijke spul![]()
[ afbeelding ]
Op de terugweg was het een beetje minder helaas![]()
[ afbeelding ]
Paris Nord, twee Thalysjes naast elkaarMet opvolgende nummers
![]()
[ afbeelding ]
Nee wacht, het wordt nog beter. VIER Thalysjes op 1 foto. Oud met nieuw gekoppeld![]()
[ afbeelding ]
Brussel-Zuid, aardig plaatje in de bocht. Het achterste stel zal in Brussel-Zuid afgetrapt worden. Het eerder genoemde Land Speed Record is trouwens met dubbel set gevestigd![]()
[ afbeelding ]
Tot slot nog een sfeerimpressie vanuit Provins. Het loket is tijdelijk gesloten. De commercieel medewerker is momenteel bezig ergens een lampje te verwisselen. Heropening van het loket is voorzien om 17:00. Dit was iets na 14:00![]()
[ afbeelding ]
Nou, hope you like itBordjes ander keertje
Hee crvquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
hee fles, weer leuk aan het treinen geweest?
quote:
enkel parijs op en neer geweest ?quote:
BlonTquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
MPG wanneer kan ik langskomen?
En wat ben ik soms ook een domme doos... warm water in theemok gieten en dan wachten tot je thee sterk genoeg is
duurt in ieder geval heel erg langquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zonder theezakje gaat het dus geen thee worden he
Hihi, thee-eiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kan wachten, misschien gebeurd het vanzelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
geld nog steeds dat je er thee in moet doenquote:
Just aboutquote:
Inderdaad. Maar ik ging nu voor mn geniale revolution-southern mint tea met een beetje honing van een regionale imkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
geld nog steeds dat je er thee in moet doen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just about![]()
EN ik ben dus naar EuroDisney geweest. Die maat van me waarmee ik was werkt daar. Die wou dus dat park in, en zou voor mij vrij entree regelen. Maar ik wou gewoon niet
Maar dat treintje in Disney dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just about![]()
EN ik ben dus naar EuroDisney geweest. Die maat van me waarmee ik was werkt daar. Die wou dus dat park in, en zou voor mij vrij entree regelen. Maar ik wou gewoon niet
klinkt meer als juppen-theequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ging nu voor mn geniale revolution-southern mint tea met een beetje honing van een regionale imker
Lol, het ging jou natuurlijk weer alleen maar om het treinen ipv het park.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just about![]()
Kom maar!quote:
Thee erbij mikken is wel handigquote:En wat ben ik soms ook een domme doos... warm water in theemok gieten en dan wachten tot je thee sterk genoeg is
Dat telt niet volgens Flesquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dat treintje in Disney dan?
Bij jou vandaan een stuk spannender dan bij mij vandaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef crv het volgende:
hee fles, ik ga over 2 weken met de trein naar köln
Ik vergeet wel eens dat ik ook koffie voor een collega mee zou nemen als ik thee pak... kan ik nog een keer naar de keuken lopenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
Ach, ik vergeet 's ochtends soms de koffiepad in het senseo-geval![]()
![]()
...
Kuttreintje,quote:Op ij voor te stellen maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
dat kut treintje in dat neukpark telt niet gaddemmit
quote:
Ach, warm water <-> senseo... wat is het verschil?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar!
[..]
Thee erbij mikken is wel handig...
Ach, ik vergeet 's ochtends soms de koffiepad in het senseo-geval![]()
![]()
...
[..]
Dat telt niet volgens Fles...
Ja, wie bepaalt er hier nou wat telt of niet? Nou?quote:
4 uur ga ik er over doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou vandaan een stuk spannender dan bij mij vandaan![]()
Hoewel het waarschijnlijk net zo lang duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
4 uur ga ik er over doenHiervandaan is het tegenwoordig ruim 3 uur. Zooi wordt omgeleid over Eindhoven vanwege werkzaamheden in ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
4 uur ga ik er over doenMet de auto ben ik er in minder da een uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Slaap lekkerquote:.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik kan datquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat ik op het treinenforum geklikt had
En nu ben je teleurgesteld dat dat niet zo was?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat ik op het treinenforum geklikt had
ik kijk daar best regelmatig rond, was vroeger best een treinenfan ook al zit ik er tegenwoordig zelden inquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ben je teleurgesteld dat dat niet zo was?
Ja die Thalys Bar ben ik nog steeds niet in geweest iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
Puick verslag Fles. Ik mis alleen het Bičre-au-Bistro-de-train...
Nog best laatquote:
BarBabequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!
mooi verslag je..
![]()
* Barretje80 gaat binnenkort ook met dat treintje naar parijs.. eens kijken of ik je landrecord kan breken
Goede reden om nog een keer die kant op te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die Thalys Bar ben ik nog steeds niet in geweest idd![]()
![]()
Moet nog wel een keertje
TreinTJEquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!
mooi verslag je..
![]()
* Barretje80 gaat binnenkort ook met dat treintje naar parijs.. eens kijken of ik je landrecord kan breken
jup..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
BarBabe
ik zou ook best weer eens met de Thalys willen maar dan ben ik dief van eigen portemonee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ja. Maar nu eerst verhuizen, okee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef MPG het volgende:
Goede reden om nog een keer die kant op te gaan.
treintje jahquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede reden om nog een keer die kant op te gaan.
[..]
TreinTJE?
Ben in HHW geweest hequote:
Volgens mij heb jij dat lel nog nooit van dichtbij gezien in het echie danquote:
zeg. wil je in oktober eens op een huis in rijswijk passen??quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben in HHW geweest he
En op zich ben ik niet slaperig, alleen moe
lel??quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat lel nog nooit van dichtbij gezien in het echie dan...
Ja, ik weet eigenlijk niet wat ik mis, maar die Thalys zal er echt wel de Baas van zijnquote:
Verexcuseert u mij. Taalgebruik overgehouden aan een tweetal jaren MuckPGquote:
Hwd. Onthou dat nouquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben in HHW geweest he
En op zich ben ik niet slaperig, alleen moe
Euhm... Dat is met het oog op Sweet Lake City wel een optie eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg. wil je in oktober eens op een huis in rijswijk passen??
HHWquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hwd. Onthou dat nou [ afbeelding ]
Ik zei het vandaag tegen Watertornado en die wist niet waar ik het over hadquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HHW, staat zelfs op dingen van hulpverleningsinstantiesquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marijkje!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HHW, staat zelfs op dingen van hulpverleningsinstantiesMoest aan je denken toen ik dat ik een keer zag
Goedenavond
de caaf kan toch gewoon wel mee??quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm... Dat is met het oog op Sweet Lake City wel een optie eigenlijk
Alleen moet ik dan wel weer oppas voor de caaf regelen
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Marijkje!![]()
Moest jij niet slapen? *streng kijkt*
QFT enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HHW, staat zelfs op dingen van hulpverleningsinstantiesMoest aan je denken toen ik dat ik een keer zag
Goedenavond
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..
ik moet voor werk weer een weekje naar parijs en we keken even of Barman mee kon maar dat ticket was ondertussen 380 eurik rij met auto 'gratis' op en neer naar Parijs zonder te tanken..... Vandaar dat trein weinig kans heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
maar wat is het nou?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Verexcuseert u mij. Taalgebruik overgehouden aan een tweetal jaren MuckPG.
Hij verwacht het van JOU nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zei het vandaag tegen Watertornado en die wist niet waar ik het over had
huh?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet eigenlijk niet wat ik mis, maar die Thalys zal er echt wel de Baas van zijn![]()
Thanks buurvrouwquote:
Regel jij vervoer voor me dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de caaf kan toch gewoon wel mee??
Nou, één van de, jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
huh?
je bedoelt dat de thalys de baas der bazen is mbt europeesche treinen??
ik las " lapo is bijna leeg "quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLaptop is bijna leeg
Hai meisje
Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLaptop is bijna leeg
Hai meisje
huge-ass-gevaldingesquote:
dat kunnen we evt wel regelenquote:
quote:
Ex jarige jobquote:
hihih ik vind een trein gewoon een treinquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha
Ik zal hier ook nog wel ff wakker blijven gok ik
We hebben het er nog overquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kunnen we evt wel regelen
als jij voor de katjes zorgt
ik heb altijd tijd voor leuke dingen.. vandaar dat ik het zo druk hebquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe is het Bar?
Binnenkort tijd voor iets leuks?
[..]
Ex jarige job![]()
Leuke cadeautjes gehad?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik ga zo echt slapen, heb hoofdpijn
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Yuki het volgende:
Ik kan m'n ondertitel wel veranderen van 'Belmiep' in 'Poezeloppas'
1+1=3quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Lol, blijft lekker, veeeel 7up met weinig limoncello.
En het ergste is, ik lust eigenlijk geen 7up of limoncello.
Snel maar weer eens afspreken dan, zullen we jullie kant dan opkomen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb altijd tijd voor leuke dingen.. vandaar dat ik het zo druk heb
quote:
Nou ja, als Thalys / TGV je idee is van "dit is wel het minimum wat je van openbaar vervoer mag verwachten" dan kan ik me voorstellen dat je je richt op automobiliteit. Maar jou kan ik dat niet verwijten natuurlijk, gezien je werkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hihih ik vind een trein gewoon een trein
maar goed.. binnenkort maar weer met de bazen trein dan
Liebchenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe is het Bar?
Binnenkort tijd voor iets leuks?
[..]
Ex jarige job![]()
Leuke cadeautjes gehad?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Lol, blijft lekker, veeeel 7up met weinig limoncello.
En het ergste is, ik lust eigenlijk geen 7up of limoncello.
we hadden het er vanavond nog over..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel maar weer eens afspreken dan, zullen we jullie kant dan opkomen?
Klinkt super goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Jazeker, vandaar ook de TT...
- Fles Glen Grant Major's reserve
- Flesje Glen Talloch
- Megabeugelfles Grolsch
- Coffee Inspiration pakket, met daarin miniflesjes Liqor 43, Cointreau, Famous Grouse en Limoncello en een receptenkaart voor koffierecepten met die drankjes...
- Aftershave
- DVD met registratie van de Venlose Revue (toneel / musical in het Venloos dialect)
- Boekje over de Hermitage
- Shotglaasjes met diverse teksten als 'Elke dag dronken is ook een geregeld leven'
Is goed, gezellig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hadden het er vanavond nog over..
stuur je binnenkort wel een pm!
slaap lekkah!
Jij ook strakjes meisjequote:
hmm ik geloof niet dat ik je snap flesquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als Thalys / TGV je idee is van "dit is wel het minimum wat je van openbaar vervoer mag verwachten" dan kan ik me voorstellen dat je je richt op automobiliteit. Maar jou kan ik dat niet verwijten natuurlijk, gezien je werk
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel maar weer eens afspreken dan, zullen we jullie kant dan opkomen?
[..]
Ik ga slapenTrusten allemaal
Nou dat je nogal verwend bent eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm ik geloof niet dat ik je snap fles
wat bedoel je precies??
hahahquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat je nogal verwend bent eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80]gaat ook maar eens slapen.. de prosecco en de pinot noir hakken er in..
[/me]
maar wel een fijn " jubileum" gehadWaar is de feestje? Hier is de feestje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker BarBabe
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
[me=Barretje80]gaat ook maar eens slapen.. de prosecco en de pinot noir hakken er in..
[/me]
maar wel een fijn " jubileum" gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
truste Beeb![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
[/me]
maar wel een fijn " jubileum" gehadFeli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En slaap lekker![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
WAAR IS DE HEMA? HIER IS DE HEMA!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de feestje? Hier is de feestje!
Slaap lekker BarBabe
OH MY FUCKING GOD! FEEST IN DE CAMP STOREquote:
Het was hilarischquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GOD! FEEST IN DE CAMP STORE![]()
!
Ik mis het
Slaap lekker Martquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kattenharen zijn door het doucheputje gespoeld, dus ik ga eens een poging wagen om te gaan slapen. Hopelijk lukt dat nu beter dat afgelopen nacht.
ah dan kom ik daar wel, is drukkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit ook bij Radio 49
Symph en Hans draaien
Ik had er zķķķķ bij willen zijnquote:
huh?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GOD! FEEST IN DE CAMP STORE![]()
!
Ik mis het
Zo klopt 'ie beterquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
Kut, deze post moest in het verkeerde topic
Er was een spontaan feestje in de HEMA-campingwinkel op Lowlands.. En ik had dat niet willen missenquote:
Flink druk jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan kom ik daar wel, is drukker
quote:
ik weiger hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef Solique het volgende:
Zal ik dan ook maar naar het radio topic gaan, als iedereen daar toch al zit.
Moeten ze eigenlijk wel goede muziek gaan draaienquote:
Ouwelullencamping (7) FTWquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
spontane feestjes op lowlandsvannacht vanochtend stonden ze bovenop de wc's on het badhuis van camping 2 te dansen
plast best vervelend
jaren 80 nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk wel goede muziek gaan draaien
Merk het.quote:
camping 1quote:
Gaat foto's checken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Charmante foto @ Lowlands van mij op Facebook
Met dank aan mijn nichtje
Ik heb geen facebookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAARRGGGHHHH, het was zo leuk
Sorry MPG
Niets mis met de foto's hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAARRGGGHHHH, het was zo leuk
Sorry MPG
wat is er mis meequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
miniquote:
Linkje dan. Ik heb geen facebookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die met de churros
En die erna, met mijn slaperige hoofd
Trusten Me-Moquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik ga mn bed eens opzoeken, die 1,5 uur slaap van vannacht/vanochtend kickt in
churrosquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die met de churros
En die erna, met mijn slaperige hoofd
Trustquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik ga mn bed eens opzoeken, die 1,5 uur slaap van vannacht/vanochtend kickt in
Moet je Facebook hebbenquote:
trusten MMquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh nou, dan weet je hoe laat het is hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef Yuki het volgende:
Moet je Facebook hebben
En vriendjes worden
Heb ik nietquote:
Zijn we dat dan nog niet zonder facebookquote:En vriendjes worden
Dat kan ik wel zien, toch?quote:Ik ga zo wel ff wat op Flickr gooien
Precies, mijn ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
Zijn we dat dan nog niet zonder facebook?
Ik ookquote:
Op de andere foto's staan andere mensen, dus die komen niet hierquote:Te weinig geslapen? Hoe kom je erbij?
Churros
Lolquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
heya spontane onmoetingsyuks!
Jij bent een van de weinigen die ik heb gemeet terwijl ik nog redelijk nuchter was
Ach ja, gisteren mocht het ookquote:
ja en ik was er dolgelukkig meequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
LolJullie hadden wel Raketjes
Heb jij Sev nog gezien ook?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Hierbij
[..]
Op de andere foto's staan andere mensen, dus die komen niet hier
Ik kampeerde, heb maar 1 keer gedoucht, was dus vies en sliep bijna niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Yuki, doe eens niet zo knap zijn.
Lekker hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en ik was er dolgelukkig mee![]()
eneehm nope
doesniequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kampeerde, heb maar 1 keer gedoucht, was dus vies en sliep bijna niet.
Ik was niet. knap. punt.
Friet op de achtergrondquote:
Ongedoucht en zonder slaap ben je zelfs nog knap dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kampeerde, heb maar 1 keer gedoucht, was dus vies en sliep bijna niet.
Ik was niet. knap. punt.
Hou je mond eensquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongedoucht en zonder slaap ben je zelfs nog knap dus! Kun je nagaan hoe kanp je bent als je wel voldoende slaap en douche gehad hebt
!
wij kwamen net uit n optreden rollen geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker hoor
Verkoeling
Ah, ik wel eventjes
Nee klopt, na de eerste keer ook altijd overgeslagenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Friet op de achtergrond
Maar die was niet altijd goed gebakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Waar blijf je nou, verzakend (ofzoiets) dekentjequote:
Hihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Yuki, doe eens niet zo knap zijn.
[..]
Ach ja, gisteren mocht het ook.
Ik komquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar blijf je nou, verzakend (ofzoiets) dekentje
Hadden ze dit jaar ook weer die genialequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
heya spontane onmoetingsyuks!
Jij bent een van de weinigen die ik heb gemeet terwijl ik nog redelijk nuchter was
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee klopt, na de eerste keer ook altijd overgeslagen. Genoeg ander, beter voer
.
burrito'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en pangsit en raketjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
tmiquote:
anderhalf muntjes bierquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hadden ze dit jaar ook weer die genialeGrote Biertjes
?
Hmmhmm, en loempia's, en die wokdinges, en loempia's en hollandse pot, en loempias, ow en had ik de loempia's al genoemd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
burrito'sen pangsit en raketjes
Ja die, goeie deal wasdaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anderhalf muntjes biergrotere idd
Lukt het ja, matras?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar blijf je nou, verzakend (ofzoiets) dekentje
Waar wilde je het dan neer laten komen?quote:
In de matrasquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar wilde je het dan neer laten komen?
Op jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar wilde je het dan neer laten komen?
Noem eens wat voorbeelden dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
maar de tering, werkelijk alles is fokking duur daarwij waren met zn tweeen iets van 400 e kwijt ofzo. En dan hebben we nog veel drank zelf meegenomen ook
Woow... Ik heb nog schoenen en een stoeltje gekocht en was zelfs geen 200 euro kwijtquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
maar de tering, werkelijk alles is fokking duur daarwij waren met zn tweeen iets van 400 e kwijt ofzo. En dan hebben we nog veel drank zelf meegenomen ook
Ieh vraarie vieze pedoquote:
Een dekentje wel, jouw cum nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op jou
Een dekentje hoor toch op je
1 pizzapunt: 2 muntjes (5 euro)quote:
ontbijtje, twee koffie, twee croisants en twee broodjes kaas... Iets van 12,50 ofzoquote:
Ik begroot er inderdaad standaard minimaal 100 eu pp per dag voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Hou jij eens even je gemak jongedamequote:
snachts gingen ze steeds aanzienlijk harder opquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Woow... Ik heb nog schoenen en een stoeltje gekocht en was zelfs geen 200 euro kwijt
En dat like 35 keer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ontbijtje, twee koffie, twee croisants en twee broodjes kaas... Iets van 12,50 ofzo
* Yuki rent op PGR af, springt en knuffelt hem platquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik een knuffel van je mag blijf ik
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 pizzapunt: 2 muntjes (5 euro)
1 bakje wok maaltijd (noodles, groente, kip en saus): 4 muntjes
Er stond een PI voor hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij eens even je gemak jongedame![]()
Ook jij kan te ver gaan
Om op msn online te komen?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki rent op PGR af, springt en knuffelt hem plat
Kom, stoppen nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond een PI voor hoor.
[..]
Om op msn online te komen?
Ja, ha-ha, komen
Een beetje maaltijd sprokkel je bijeen voor 6 munten = ergens tussen de 15 a 20 eu. En dat 3x per dag.quote:
FESTIVAL, niet alleen campingquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat like 35 keer?Hoe los je 400 euro in een WEEKEND op een CAMPING?
Stoppen met wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, stoppen nu![]()
Ja, staat ook een PI voor
op de camping zelf betaal je niks, ja 2,50 als je wilt douchen. En verder kost alles wat je doet minimaal 2.50.... Beetje stevig avondeten kost je rond de 10 e, 2 pers, vier dagen zit je al op 80 e.. Anywayquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat like 35 keer?Hoe los je 400 euro in een WEEKEND op een CAMPING?
Voor dat tientje heb ik niet gegeten 's avonds hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op de camping zelf betaal je niks, ja 2,50 als je wilt douchen. En verder kost alles wat je doet minimaal 2.50.... Beetje stevig avondeten kost je rond de 10 e, 2 pers, vier dagen zit je al op 80 e.. Anywayhet gaat heel hard als je ook nog flink wat drinkt enzo...
En dan nog je kaartje, vervoer van/naar... dure hobby, lowlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op de camping zelf betaal je niks, ja 2,50 als je wilt douchen. En verder kost alles wat je doet minimaal 2.50.... Beetje stevig avondeten kost je rond de 10 e, 2 pers, vier dagen zit je al op 80 e.. Anywayhet gaat heel hard als je ook nog flink wat drinkt enzo...
Christus te paardquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat tientje heb ik niet gegeten 's avonds hoor... Hooguit gesnackt... Een maaltijd waar ik voldoende aan heb, kost mij MINIMAAL 6 munten...
Trusten ldgquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
anywaysik ga nu tegen mn vriendje aankruipen en tukkie doen, in een echt bed
en in de warmte.
Kus!!
Die zijn wel leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze worden thuisbezorgd
[ afbeelding ]
Geniet ervanquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterdeboter. Ik ben aan een weekend Disneyland Parijs nog geen 200 euro kwijt
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
Je was zelf bij de vreetactie in Utrecht.quote:
mijn vriend eet ook wel wat meer dan ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat tientje heb ik niet gegeten 's avonds hoor... Hooguit gesnackt... Een maaltijd waar ik voldoende aan heb, kost mij MINIMAAL 6 munten...
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
Lowlands is gewoon asociaal duur.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
WTF, Werchter is wel echt veul goedkoper dan
GMTAquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
WTF, Werchter is wel echt veul goedkoper dan
DAT had me niets extra gekostquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dat komt omdat je het park niet in bent gegaan.
Maar ZOOOOO leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lowlands is gewoon asociaal duur.
Yeahmanquote:
De eerste voor vandaag, het aantal van gisteren gaan we vast niet meer inhalenquote:
Ik zeg voldoende... Vraag maar aan Muck hoe vaak ik tussendoor nog loempia's snackquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Je was zelf bij de vreetactie in Utrecht.
Heb je dan wel aan 6 muntjes genoeg MPG?
Jij eet volgens mij alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg voldoende... Vraag maar aan Muck hoe vaak ik tussendoor nog loempia's snack![]()
...
Nou ja een grap is leukquote:
Geen idee, mis veel hier de laatste tijdquote:
Jep, kaartje a 170 eu, tank benzine, eventuele upgrades van je campgear... Moet je indd ook meetellen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan nog je kaartje, vervoer van/naar... dure hobby, lowlands.
Huhquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij alles wat los en vast zit.
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nuquote:
quote:
quote:
oh, ja. Vergetenquote:
Dat is geen grap.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nu
Ik ben aan zo'n lang weekendje festival (vrijdagochtendvertrek van huis, maandagmiddag aankomst thuis) gerust een eurootje of ehm 500 kwijt. 170 entree, 30 benzine, 300 erdoorheen brassen ter plekke.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nu
Ow, was jij dat toenstraks aan de deurquote:
iddquote:
Gelukkig zijn er ook nog andere festivalsquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dus ik vraag een maat van me die er ook geweest is of dat echt normaal is.
"400? Ik was 550 kwijt. Excl. kaartje"
Ik staak de strijd
Die 400 die LDG noemde was dus nog eens van haar en vriendje SAMEN he, dus eigenlijk best wel heel zuinigquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dus ik vraag een maat van me die er ook geweest is of dat echt normaal is.
"400? Ik was 550 kwijt. Excl. kaartje"
Ik staak de strijd
Is wel de planningquote:
Kan je nagaan hoe zuinig ik wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die 400 die LDG noemde was dus nog eens van haar en vriendje SAMEN he, dus eigenlijk best wel heel zuinig... Ze hadden meer wodka van thuis mee dan dat ik normaal aan whisky meezeul.
Jij eet veel te weinig, zo kan ik ook wel zuinig zijnquote:
Echt nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij eet veel te weinig, zo kan ik ook wel zuinig zijn...
Neequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, was jij dat toenstraks aan de deur?
Appelsapquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt niet
Maar ik had wel ontbijt spul zelf mee
Ontbijtkoekrepen, Wasa knackebrod voorverpakt en appelsap
Whehe, zie TTquote:
Nee niet eensquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, zie TT...
Maar nee, ik woon niet in Zuid... Btw... Zuid.. Pasje
?
Het enige van ontbijt dat ik zelf bij had waren krentenbollen, water en bier, en dat vulde ik aan met croissants, gewone broodjes en beleg uit de campingsuper.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt niet
Maar ik had wel ontbijt spul zelf mee
Ontbijtkoekrepen, Wasa knackebrod voorverpakt en appelsap
Oh ja, ook nog krentenbollenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Het enige van ontbijt dat ik zelf bij had waren krentenbollen, water en bier, en dat vulde ik aan met croissants, gewone broodjes en beleg uit de campingsuper.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee niet eens
Wel daar om de hoek bij iemand thuis
Krentenbollen, broodjes, croissants, en bierquote:
en.... KOFFIEquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Krentenbollen, broodjes, croissants, en bier![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |