Er was een spontaan feestje in de HEMA-campingwinkel op Lowlands.. En ik had dat niet willen missenquote:
Flink druk jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan kom ik daar wel, is drukker
quote:
ik weiger hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef Solique het volgende:
Zal ik dan ook maar naar het radio topic gaan, als iedereen daar toch al zit.
Moeten ze eigenlijk wel goede muziek gaan draaienquote:
Ouwelullencamping (7) FTWquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
spontane feestjes op lowlandsvannacht vanochtend stonden ze bovenop de wc's on het badhuis van camping 2 te dansen
plast best vervelend
jaren 80 nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk wel goede muziek gaan draaien
Merk het.quote:
camping 1quote:
Gaat foto's checken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Charmante foto @ Lowlands van mij op Facebook
Met dank aan mijn nichtje
Ik heb geen facebookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAARRGGGHHHH, het was zo leuk
Sorry MPG
Niets mis met de foto's hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAARRGGGHHHH, het was zo leuk
Sorry MPG
wat is er mis meequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
miniquote:
Linkje dan. Ik heb geen facebookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die met de churros
En die erna, met mijn slaperige hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |