Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Met deze TT is dat probleem snel opgelost voor jequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
Fuck, ik heb een luxe-probleem.
Te weinig plek om al mijn drank uit te stallen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het verslagHet begon al goed zaterdag in Rotterdam Centraal. Falend informatiesysteem, omgekeerde rijtuigvolgorde, allemaal onnodig gezeik, maar toch komt uiteindelijk Thalys stel 4535 met een trotse +30 binnenrijden. Terwijl Fyra naar Breda WEL op tijd over de HSL kon rijden. Het zal wel.
[ afbeelding ]
Dan, in het land waar alles mooi is, een leuk tandempje in Paris Nord
[ afbeelding ]
Paris Est. Dit is dat bizarre treinstel waar Darkwing_Duck het al eerder over had, wat al rijdende overschakelt tussen elektrische en dieseltractie![]()
[ afbeelding ]
Het heugelijke feit wordt ook langs de baan aangekondigd![]()
[ afbeelding ]
Dit treinstel pruttelt lekker het
Franse platteland in. Onderweg maken we in Longueville kop. De machinist heeft een kwartier de tijd om naar de andere kant te lopen. Ondertussen staan er nog wat treinstelletjes rustig in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Provins, het eindpunt. Ons hermafrodiete monster in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Terug in Parijs.Een Rubberbandenmetro
Nooit eerder in gereisd. Ehm.. bijna nooit
[ afbeelding ]
Noisy-Champs. Na een goeie nacht voor een paar tientjes in een F1 hotel zetten we het getrein voortmet een trein-achtig iets.
[ afbeelding ]
Vanuit Paris Gare de Lyon rijdt er een aantal treinen naar Montereau, waaronder dit heerlijke spul![]()
[ afbeelding ]
Op de terugweg was het een beetje minder helaas![]()
[ afbeelding ]
Paris Nord, twee Thalysjes naast elkaarMet opvolgende nummers
![]()
[ afbeelding ]
Nee wacht, het wordt nog beter. VIER Thalysjes op 1 foto. Oud met nieuw gekoppeld![]()
[ afbeelding ]
Brussel-Zuid, aardig plaatje in de bocht. Het achterste stel zal in Brussel-Zuid afgetrapt worden. Het eerder genoemde Land Speed Record is trouwens met dubbel set gevestigd![]()
[ afbeelding ]
Tot slot nog een sfeerimpressie vanuit Provins. Het loket is tijdelijk gesloten. De commercieel medewerker is momenteel bezig ergens een lampje te verwisselen. Heropening van het loket is voorzien om 17:00. Dit was iets na 14:00![]()
[ afbeelding ]
Nou, hope you like itBordjes ander keertje
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
MPG wanneer kan ik langskomen?
En wat ben ik soms ook een domme doos... warm water in theemok gieten en dan wachten tot je thee sterk genoeg is
Je zal waarschijnlijk nog wel de hele week nodig hebben om er van bij te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lang geslapen
Maar toen wassen draaien, trein in, naar HHW, daar gezellig gehad met JJH erbij en nu in de trein naar mijn tijdelijke thuis in LoLa's huis
Trusten Trevquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
Ik ben zodat ik maar ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Leuke reportquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het verslagHet begon al goed zaterdag in Rotterdam Centraal. Falend informatiesysteem, omgekeerde rijtuigvolgorde, allemaal onnodig gezeik, maar toch komt uiteindelijk Thalys stel 4535 met een trotse +30 binnenrijden. Terwijl Fyra naar Breda WEL op tijd over de HSL kon rijden. Het zal wel.
[ afbeelding ]
Dan, in het land waar alles mooi is, een leuk tandempje in Paris Nord
[ afbeelding ]
Paris Est. Dit is dat bizarre treinstel waar Darkwing_Duck het al eerder over had, wat al rijdende overschakelt tussen elektrische en dieseltractie![]()
[ afbeelding ]
Het heugelijke feit wordt ook langs de baan aangekondigd![]()
[ afbeelding ]
Dit treinstel pruttelt lekker het
Franse platteland in. Onderweg maken we in Longueville kop. De machinist heeft een kwartier de tijd om naar de andere kant te lopen. Ondertussen staan er nog wat treinstelletjes rustig in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Provins, het eindpunt. Ons hermafrodiete monster in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Terug in Parijs.Een Rubberbandenmetro
Nooit eerder in gereisd. Ehm.. bijna nooit
[ afbeelding ]
Noisy-Champs. Na een goeie nacht voor een paar tientjes in een F1 hotel zetten we het getrein voortmet een trein-achtig iets.
[ afbeelding ]
Vanuit Paris Gare de Lyon rijdt er een aantal treinen naar Montereau, waaronder dit heerlijke spul![]()
[ afbeelding ]
Op de terugweg was het een beetje minder helaas![]()
[ afbeelding ]
Paris Nord, twee Thalysjes naast elkaarMet opvolgende nummers
![]()
[ afbeelding ]
Nee wacht, het wordt nog beter. VIER Thalysjes op 1 foto. Oud met nieuw gekoppeld![]()
[ afbeelding ]
Brussel-Zuid, aardig plaatje in de bocht. Het achterste stel zal in Brussel-Zuid afgetrapt worden. Het eerder genoemde Land Speed Record is trouwens met dubbel set gevestigd![]()
[ afbeelding ]
Tot slot nog een sfeerimpressie vanuit Provins. Het loket is tijdelijk gesloten. De commercieel medewerker is momenteel bezig ergens een lampje te verwisselen. Heropening van het loket is voorzien om 17:00. Dit was iets na 14:00![]()
[ afbeelding ]
Nou, hope you like itBordjes ander keertje
Hee crvquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
hee fles, weer leuk aan het treinen geweest?
quote:
enkel parijs op en neer geweest ?quote:
BlonTquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
MPG wanneer kan ik langskomen?
En wat ben ik soms ook een domme doos... warm water in theemok gieten en dan wachten tot je thee sterk genoeg is
duurt in ieder geval heel erg langquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zonder theezakje gaat het dus geen thee worden he
Hihi, thee-eiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kan wachten, misschien gebeurd het vanzelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
geld nog steeds dat je er thee in moet doenquote:
Just aboutquote:
Inderdaad. Maar ik ging nu voor mn geniale revolution-southern mint tea met een beetje honing van een regionale imkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
geld nog steeds dat je er thee in moet doen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just about![]()
EN ik ben dus naar EuroDisney geweest. Die maat van me waarmee ik was werkt daar. Die wou dus dat park in, en zou voor mij vrij entree regelen. Maar ik wou gewoon niet
Maar dat treintje in Disney dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just about![]()
EN ik ben dus naar EuroDisney geweest. Die maat van me waarmee ik was werkt daar. Die wou dus dat park in, en zou voor mij vrij entree regelen. Maar ik wou gewoon niet
klinkt meer als juppen-theequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ging nu voor mn geniale revolution-southern mint tea met een beetje honing van een regionale imker
Lol, het ging jou natuurlijk weer alleen maar om het treinen ipv het park.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just about![]()
Kom maar!quote:
Thee erbij mikken is wel handigquote:En wat ben ik soms ook een domme doos... warm water in theemok gieten en dan wachten tot je thee sterk genoeg is
Dat telt niet volgens Flesquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dat treintje in Disney dan?
Bij jou vandaan een stuk spannender dan bij mij vandaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef crv het volgende:
hee fles, ik ga over 2 weken met de trein naar köln
Ik vergeet wel eens dat ik ook koffie voor een collega mee zou nemen als ik thee pak... kan ik nog een keer naar de keuken lopenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
Ach, ik vergeet 's ochtends soms de koffiepad in het senseo-geval![]()
![]()
...
Kuttreintje,quote:Op ij voor te stellen maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
dat kut treintje in dat neukpark telt niet gaddemmit
quote:
Ach, warm water <-> senseo... wat is het verschil?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar!
[..]
Thee erbij mikken is wel handig...
Ach, ik vergeet 's ochtends soms de koffiepad in het senseo-geval![]()
![]()
...
[..]
Dat telt niet volgens Fles...
Ja, wie bepaalt er hier nou wat telt of niet? Nou?quote:
4 uur ga ik er over doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou vandaan een stuk spannender dan bij mij vandaan![]()
Hoewel het waarschijnlijk net zo lang duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
4 uur ga ik er over doenHiervandaan is het tegenwoordig ruim 3 uur. Zooi wordt omgeleid over Eindhoven vanwege werkzaamheden in ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
4 uur ga ik er over doenMet de auto ben ik er in minder da een uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Slaap lekkerquote:.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik kan datquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat ik op het treinenforum geklikt had
En nu ben je teleurgesteld dat dat niet zo was?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat ik op het treinenforum geklikt had
ik kijk daar best regelmatig rond, was vroeger best een treinenfan ook al zit ik er tegenwoordig zelden inquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ben je teleurgesteld dat dat niet zo was?
Ja die Thalys Bar ben ik nog steeds niet in geweest iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
Puick verslag Fles. Ik mis alleen het Bičre-au-Bistro-de-train...
Nog best laatquote:
BarBabequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!
mooi verslag je..
![]()
* Barretje80 gaat binnenkort ook met dat treintje naar parijs.. eens kijken of ik je landrecord kan breken
Goede reden om nog een keer die kant op te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die Thalys Bar ben ik nog steeds niet in geweest idd![]()
![]()
Moet nog wel een keertje
TreinTJEquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!
mooi verslag je..
![]()
* Barretje80 gaat binnenkort ook met dat treintje naar parijs.. eens kijken of ik je landrecord kan breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |