Klinkt super goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Jazeker, vandaar ook de TT...
- Fles Glen Grant Major's reserve
- Flesje Glen Talloch
- Megabeugelfles Grolsch
- Coffee Inspiration pakket, met daarin miniflesjes Liqor 43, Cointreau, Famous Grouse en Limoncello en een receptenkaart voor koffierecepten met die drankjes...
- Aftershave
- DVD met registratie van de Venlose Revue (toneel / musical in het Venloos dialect)
- Boekje over de Hermitage
- Shotglaasjes met diverse teksten als 'Elke dag dronken is ook een geregeld leven'
Is goed, gezellig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hadden het er vanavond nog over..
stuur je binnenkort wel een pm!
slaap lekkah!
Jij ook strakjes meisjequote:
hmm ik geloof niet dat ik je snap flesquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als Thalys / TGV je idee is van "dit is wel het minimum wat je van openbaar vervoer mag verwachten" dan kan ik me voorstellen dat je je richt op automobiliteit. Maar jou kan ik dat niet verwijten natuurlijk, gezien je werk
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel maar weer eens afspreken dan, zullen we jullie kant dan opkomen?
[..]
Ik ga slapenTrusten allemaal
Nou dat je nogal verwend bent eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm ik geloof niet dat ik je snap fles
wat bedoel je precies??
hahahquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat je nogal verwend bent eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80]gaat ook maar eens slapen.. de prosecco en de pinot noir hakken er in..
[/me]
maar wel een fijn " jubileum" gehadWaar is de feestje? Hier is de feestje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker BarBabe
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[me=Barretje80]gaat ook maar eens slapen.. de prosecco en de pinot noir hakken er in..
[/me]
maar wel een fijn " jubileum" gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
truste Beeb![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
[/me]
maar wel een fijn " jubileum" gehadFeli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En slaap lekker![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
WAAR IS DE HEMA? HIER IS DE HEMA!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de feestje? Hier is de feestje!
Slaap lekker BarBabe
OH MY FUCKING GOD! FEEST IN DE CAMP STOREquote:
Het was hilarischquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GOD! FEEST IN DE CAMP STORE![]()
!
Ik mis het
Slaap lekker Martquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kattenharen zijn door het doucheputje gespoeld, dus ik ga eens een poging wagen om te gaan slapen. Hopelijk lukt dat nu beter dat afgelopen nacht.
ah dan kom ik daar wel, is drukkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit ook bij Radio 49
Symph en Hans draaien
Ik had er zķķķķ bij willen zijnquote:
huh?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GOD! FEEST IN DE CAMP STORE![]()
!
Ik mis het
Zo klopt 'ie beterquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
Kut, deze post moest in het verkeerde topic
Er was een spontaan feestje in de HEMA-campingwinkel op Lowlands.. En ik had dat niet willen missenquote:
Flink druk jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan kom ik daar wel, is drukker
quote:
ik weiger hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef Solique het volgende:
Zal ik dan ook maar naar het radio topic gaan, als iedereen daar toch al zit.
Moeten ze eigenlijk wel goede muziek gaan draaienquote:
Ouwelullencamping (7) FTWquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
spontane feestjes op lowlandsvannacht vanochtend stonden ze bovenop de wc's on het badhuis van camping 2 te dansen
plast best vervelend
jaren 80 nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk wel goede muziek gaan draaien
Merk het.quote:
camping 1quote:
Gaat foto's checken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Charmante foto @ Lowlands van mij op Facebook
Met dank aan mijn nichtje
Ik heb geen facebookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAARRGGGHHHH, het was zo leuk
Sorry MPG
Niets mis met de foto's hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAARRGGGHHHH, het was zo leuk
Sorry MPG
wat is er mis meequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
miniquote:
Linkje dan. Ik heb geen facebookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die met de churros
En die erna, met mijn slaperige hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |