Kom maar!quote:
Thee erbij mikken is wel handigquote:En wat ben ik soms ook een domme doos... warm water in theemok gieten en dan wachten tot je thee sterk genoeg is
Dat telt niet volgens Flesquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dat treintje in Disney dan?
Bij jou vandaan een stuk spannender dan bij mij vandaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:58 schreef crv het volgende:
hee fles, ik ga over 2 weken met de trein naar köln
Ik vergeet wel eens dat ik ook koffie voor een collega mee zou nemen als ik thee pak... kan ik nog een keer naar de keuken lopenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
Ach, ik vergeet 's ochtends soms de koffiepad in het senseo-geval![]()
![]()
...
Kuttreintje,quote:Op ij voor te stellen maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
dat kut treintje in dat neukpark telt niet gaddemmit
quote:
Ach, warm water <-> senseo... wat is het verschil?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar!
[..]
Thee erbij mikken is wel handig...
Ach, ik vergeet 's ochtends soms de koffiepad in het senseo-geval![]()
![]()
...
[..]
Dat telt niet volgens Fles...
Ja, wie bepaalt er hier nou wat telt of niet? Nou?quote:
4 uur ga ik er over doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou vandaan een stuk spannender dan bij mij vandaan![]()
Hoewel het waarschijnlijk net zo lang duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
4 uur ga ik er over doenHiervandaan is het tegenwoordig ruim 3 uur. Zooi wordt omgeleid over Eindhoven vanwege werkzaamheden in ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
4 uur ga ik er over doenMet de auto ben ik er in minder da een uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Slaap lekkerquote:.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik kan datquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat ik op het treinenforum geklikt had
En nu ben je teleurgesteld dat dat niet zo was?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat ik op het treinenforum geklikt had
ik kijk daar best regelmatig rond, was vroeger best een treinenfan ook al zit ik er tegenwoordig zelden inquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ben je teleurgesteld dat dat niet zo was?
Ja die Thalys Bar ben ik nog steeds niet in geweest iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
Puick verslag Fles. Ik mis alleen het Bičre-au-Bistro-de-train...
Nog best laatquote:
BarBabequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!
mooi verslag je..
![]()
* Barretje80 gaat binnenkort ook met dat treintje naar parijs.. eens kijken of ik je landrecord kan breken
Goede reden om nog een keer die kant op te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die Thalys Bar ben ik nog steeds niet in geweest idd![]()
![]()
Moet nog wel een keertje
TreinTJEquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
Fles!
mooi verslag je..
![]()
* Barretje80 gaat binnenkort ook met dat treintje naar parijs.. eens kijken of ik je landrecord kan breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |