Trusten Me-Moquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik ga mn bed eens opzoeken, die 1,5 uur slaap van vannacht/vanochtend kickt in
churrosquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die met de churros
En die erna, met mijn slaperige hoofd
Trustquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik ga mn bed eens opzoeken, die 1,5 uur slaap van vannacht/vanochtend kickt in
Moet je Facebook hebbenquote:
trusten MMquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh nou, dan weet je hoe laat het is hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef Yuki het volgende:
Moet je Facebook hebben
En vriendjes worden
Heb ik nietquote:
Zijn we dat dan nog niet zonder facebookquote:En vriendjes worden
Dat kan ik wel zien, toch?quote:Ik ga zo wel ff wat op Flickr gooien
Precies, mijn ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
Zijn we dat dan nog niet zonder facebook?
Ik ookquote:
Op de andere foto's staan andere mensen, dus die komen niet hierquote:Te weinig geslapen? Hoe kom je erbij?
Churros
Lolquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
heya spontane onmoetingsyuks!
Jij bent een van de weinigen die ik heb gemeet terwijl ik nog redelijk nuchter was
Ach ja, gisteren mocht het ookquote:
ja en ik was er dolgelukkig meequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
LolJullie hadden wel Raketjes
Heb jij Sev nog gezien ook?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Hierbij
[..]
Op de andere foto's staan andere mensen, dus die komen niet hier
Ik kampeerde, heb maar 1 keer gedoucht, was dus vies en sliep bijna niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Yuki, doe eens niet zo knap zijn.
Lekker hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en ik was er dolgelukkig mee![]()
eneehm nope
doesniequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kampeerde, heb maar 1 keer gedoucht, was dus vies en sliep bijna niet.
Ik was niet. knap. punt.
Friet op de achtergrondquote:
Ongedoucht en zonder slaap ben je zelfs nog knap dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kampeerde, heb maar 1 keer gedoucht, was dus vies en sliep bijna niet.
Ik was niet. knap. punt.
Hou je mond eensquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongedoucht en zonder slaap ben je zelfs nog knap dus! Kun je nagaan hoe kanp je bent als je wel voldoende slaap en douche gehad hebt
!
wij kwamen net uit n optreden rollen geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker hoor
Verkoeling
Ah, ik wel eventjes
Nee klopt, na de eerste keer ook altijd overgeslagenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Friet op de achtergrond
Maar die was niet altijd goed gebakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Waar blijf je nou, verzakend (ofzoiets) dekentjequote:
Hihiquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Yuki, doe eens niet zo knap zijn.
[..]
Ach ja, gisteren mocht het ook.
Ik komquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar blijf je nou, verzakend (ofzoiets) dekentje
Hadden ze dit jaar ook weer die genialequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
heya spontane onmoetingsyuks!
Jij bent een van de weinigen die ik heb gemeet terwijl ik nog redelijk nuchter was
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee klopt, na de eerste keer ook altijd overgeslagen. Genoeg ander, beter voer
.
burrito'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en pangsit en raketjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
tmiquote:
anderhalf muntjes bierquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hadden ze dit jaar ook weer die genialeGrote Biertjes
?
Hmmhmm, en loempia's, en die wokdinges, en loempia's en hollandse pot, en loempias, ow en had ik de loempia's al genoemd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
burrito'sen pangsit en raketjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |