Trusten Me-Moquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik ga mn bed eens opzoeken, die 1,5 uur slaap van vannacht/vanochtend kickt in
churrosquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die met de churros
En die erna, met mijn slaperige hoofd
Trustquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik ga mn bed eens opzoeken, die 1,5 uur slaap van vannacht/vanochtend kickt in
Moet je Facebook hebbenquote:
trusten MMquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh nou, dan weet je hoe laat het is hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef Yuki het volgende:
Moet je Facebook hebben
En vriendjes worden
Heb ik nietquote:
Zijn we dat dan nog niet zonder facebookquote:En vriendjes worden
Dat kan ik wel zien, toch?quote:Ik ga zo wel ff wat op Flickr gooien
Precies, mijn ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
Zijn we dat dan nog niet zonder facebook?
Ik ookquote:
Op de andere foto's staan andere mensen, dus die komen niet hierquote:Te weinig geslapen? Hoe kom je erbij?
Churros
Lolquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
heya spontane onmoetingsyuks!
Jij bent een van de weinigen die ik heb gemeet terwijl ik nog redelijk nuchter was
Ach ja, gisteren mocht het ookquote:
ja en ik was er dolgelukkig meequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
LolJullie hadden wel Raketjes
Heb jij Sev nog gezien ook?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Hierbij
[..]
Op de andere foto's staan andere mensen, dus die komen niet hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |