Geniet ervanquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
anywaysik ga nu tegen mn vriendje aankruipen en tukkie doen, in een echt bed
en in de warmte.
Kus!!
.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterdeboter. Ik ben aan een weekend Disneyland Parijs nog geen 200 euro kwijt
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
Je was zelf bij de vreetactie in Utrecht.quote:
mijn vriend eet ook wel wat meer dan ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat tientje heb ik niet gegeten 's avonds hoor... Hooguit gesnackt... Een maaltijd waar ik voldoende aan heb, kost mij MINIMAAL 6 munten...
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
Lowlands is gewoon asociaal duur.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
WTF, Werchter is wel echt veul goedkoper dan
GMTAquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
WTF, Werchter is wel echt veul goedkoper dan
DAT had me niets extra gekostquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dat komt omdat je het park niet in bent gegaan.
Maar ZOOOOO leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lowlands is gewoon asociaal duur.
Yeahmanquote:
De eerste voor vandaag, het aantal van gisteren gaan we vast niet meer inhalenquote:
Ik zeg voldoende... Vraag maar aan Muck hoe vaak ik tussendoor nog loempia's snackquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Je was zelf bij de vreetactie in Utrecht.
Heb je dan wel aan 6 muntjes genoeg MPG?
Jij eet volgens mij alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg voldoende... Vraag maar aan Muck hoe vaak ik tussendoor nog loempia's snack![]()
...
Nou ja een grap is leukquote:
Geen idee, mis veel hier de laatste tijdquote:
Jep, kaartje a 170 eu, tank benzine, eventuele upgrades van je campgear... Moet je indd ook meetellen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan nog je kaartje, vervoer van/naar... dure hobby, lowlands.
Huhquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij alles wat los en vast zit.
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nuquote:
quote:
quote:
oh, ja. Vergetenquote:
Dat is geen grap.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |